registreren

Vragen, klachten en/of opmerking mbt ons forum, meld het hier.
Post Reply
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

registreren

Post by JDMTEG »

Het gebeurt hier vaak dat mensen, die nieuw zijn en zich registreren, zomaar ergens hun vragen beginnen te stellen voordat ze zich voorgesteld hebben.

Staat er ook tijdens de registratie ergens dat je je eerst moet voorstellen met je eerste post of kan je dat alleen zien onder de rubriek 'Informatie (Lees Dit!)'?
Want dikwijls beginnen mensen, met goede bedoelingen, hun eerste post ergens anders en worden ze gelijk afgesnauwd om zich te gaan voorstellen.
Op deze manier hebben waarschijnlijk ook veel mensen hier afgehaakt.

Ik weet het niet maar misschien kan er eens over nagedacht worden dat je na het registreren pas kan beginnen te posten nadat je je hebt voorgesteld.
Ik heb natuurlijk geen idee of dit technisch mogelijk is.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Helemaal geen gek idee. Dit is op sommige fora al van kracht.

Je kan er alleen met je verstand niet bij dat mensen zich niet eerst voorstellen en dit haast gedwongen moet worden. Dat is wel de reden dat ik graag snauw :wink:
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

Ik denk dat als je het procentueel bekijkt het meevalt van mensen die gelijk gaan reageren. Dikwijls zie je dat er genoeg nieuwe leden zich netjes voorstellen. En ja, dat kleine deel wat dan overblijft, ik denk dat we dat gewoon moeten zeggen en klaar.

Overigens vind ik het idee goed, maar vraag me af of je al die tijd hierin moet steken.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Technisch niet zomaar mogelijk op dit forum. Daar komt heel veel handwerk bij kijken.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

mr. X wrote:Helemaal geen gek idee. Dit is op sommige fora al van kracht.

Je kan er alleen met je verstand niet bij dat mensen zich niet eerst voorstellen en dit haast gedwongen moet worden. Dat is wel de reden dat ik graag snauw :wink:


Dat 'snauwen', dat was ook een beetje op jou bedoelt hoor. Maar ik moet eerlijk zijn, heb het zelf ook al gedaan. :wink:


HONDA wrote:Technisch niet zomaar mogelijk op dit forum. Daar komt heel veel handwerk bij kijken.


Vandaar de vraag. Heb er zelf geen verstand van.
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

Een van de problemen waar je technisch tegenaan loopt, is dat de forum software die gebruikt wordt zwaar verouderd is.
Deus Ex Machina!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Haha ja dat weet ik Koen :lol:

Als je gaat graven in mijn geschiedenis (of dat nu hier is op op een tien tal andere fora) zal je zien dat ik me altijd eerst voor heb gesteld. Zodoende heb ik wel eens frustratie dat bij sommige mensen dat fatsoen ontbreekt. Vaak hou ik het vriendelijk maar zo nu en dan (vaak na een slechte dag of geen sex de dag ervoor) lukt het me niet :lol:
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

unicorn wrote:Een van de problemen waar je technisch tegenaan loopt, is dat de forum software die gebruikt wordt zwaar verouderd is.


So true...
Misschien moeten we eens kijken naar de mogelijkheden...
'98 JDM Integra Type-R
Post Reply