Stickertuning :-)
Kleine update over de bolides,
In de Accord zitten DVD hoofdsteunen, was ideaal voor de vakantie, meiden lekker rustig op de achterbank en het standaard "carbon" interieur is 3M Di-noc geplakt. Hoe dat eruit ziet is wel bekent geloof ik.
Én de kleppendeksel in het wit is toch wel een mooie update voor de ITR.
Ook even 20 nieuwe OEM wielmoeren aangeschaft.
Nu weer mooi weer, kunnen we weer rondtoeren met de iTR, staat al veel te lang stil.
Ltr
In de Accord zitten DVD hoofdsteunen, was ideaal voor de vakantie, meiden lekker rustig op de achterbank en het standaard "carbon" interieur is 3M Di-noc geplakt. Hoe dat eruit ziet is wel bekent geloof ik.
Én de kleppendeksel in het wit is toch wel een mooie update voor de ITR.
Ook even 20 nieuwe OEM wielmoeren aangeschaft.
Nu weer mooi weer, kunnen we weer rondtoeren met de iTR, staat al veel te lang stil.

Ltr
-
ITR Is weer geschorst, word je ff dik gestraft als je elk jaar je auto schorst... Kost normaal net geen 80 euro, maar als je zuinig op je auto bent en het elk jaar doet ( in de winter) kost het gewoon 120 euro! Naaiers. Echt ongelooflijk wat de staat wil verdienen aan de auto rijdende mens......
Heb nog een toffe foto van de ITR in rijdende staat die ik jullie niet wilde onthouden..... Verder weinig nieuws, accord op winterbanden, en een polo uit 93 als winter bitch,,,, heerlijk om een vw zo te misbruiken. :lol:
My homester Marcie
De mooiste lijnen van de ITR op zijn best te zien... :thumbs:
Tot volgend jaar ITR. Slaap zacht.......

Heb nog een toffe foto van de ITR in rijdende staat die ik jullie niet wilde onthouden..... Verder weinig nieuws, accord op winterbanden, en een polo uit 93 als winter bitch,,,, heerlijk om een vw zo te misbruiken. :lol:

My homester Marcie

De mooiste lijnen van de ITR op zijn best te zien... :thumbs:

Tot volgend jaar ITR. Slaap zacht.......