inlaat polieren en porten?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Sinister

Post by Sinister »

Amai voelt ge u ineens aangevallen of wat? Ik heb het ni op u trouwens, da was zeker ni persoonlijk.
Je bent hier trouwens de enige dat content is van CPL als je het mij vraagt. Je mag me dan wel is verklaren waarom ze dan nu geen deftige AFR afstellingen meer doen want bij hem hebben ze gewoon een basemap geladen, met als resultaat auto te arm over heel de lijn.
Als hij trouwens zo een paar jaar rondreed was de motor voor de vuilbak.
Kan goed zijn dat jouw map goed is maar dat verklaart nog niet waarom anderen gekloot terug komen met slechte AFR afstellingen.
En ja je kan over elke tuner wat zeggen, maar ik ken er toch wel een paar waar ge met zekerheid met deftige AFR thuiskomt.
White-ITR

Post by White-ITR »

Sinister wrote:Amai voelt ge u ineens aangevallen of wat? Ik heb het ni op u trouwens, da was zeker ni persoonlijk.
Je bent hier trouwens de enige dat content is van CPL als je het mij vraagt. Je mag me dan wel is verklaren waarom ze dan nu geen deftige AFR afstellingen meer doen want bij hem hebben ze gewoon een basemap geladen, met als resultaat auto te arm over heel de lijn.
Als hij trouwens zo een paar jaar rondreed was de motor voor de vuilbak.
Kan goed zijn dat jouw map goed is maar dat verklaart nog niet waarom anderen gekloot terug komen met slechte AFR afstellingen.
En ja je kan over elke tuner wat zeggen, maar ik ken er toch wel een paar waar ge met zekerheid met deftige AFR thuiskomt.

neenee dimi ik voel mij zeker nie aangevallen zenne :wink:

ik wil gewoon maar zeggen dat ik al 2jaar op een map van hun rijd (heb zelf ook een wide-band steken zodat ik het int oog kan houden) en de itr rijd nog altijd even perfect

ken een paar man met ep3's die er ook geweest zijn en die ook nog altijd heel kontent zijn na jaren en die hun AFR staat ook nog altijd heel goed

en weet van verschillende tuners ook verhalen hoor :wink: bv een zeer bekende VAG tuner in nederland die de laatste jaren DE man was
en daar heb ik pas ook serieuze dingen van gezien :shock: kameraad van mij zen s4 met alles op en aan en dan blijkbaar gewoon een basismap van een rs4 erin gestopt

ik verdedig cpl zeker nie maar wil gewoon zeggen dat ik er heel kontent van ben en dat men ITR nog altijd als een speer gaat sinds ik daar ben geweest (was een enorm verschil voor en na)
LCR

Post by LCR »

Tuners zijn ook mensen en zelfs de beste maakt soms fouten (lees motor KABOEM)
Sinister

Post by Sinister »

Jef, dan vermoed ik dat ze veel meer ervaring hebben op gebied van ITR's en EP3's dan met FN2's.
ITR en EP3 is nog altijd map sensor en FN2 is maf, wsl zit daar het probleem voor hun. Nuja dat uw ITR gelijk een speer gaat betwijfel ik niet, blijkbaar was 187 wiel pk op TBM zijn bank? Hoeveel hebt ge der nu dan met uw cams? Ik dacht altijd dat die grafieken van CPL waren al van uw 220 pk Jef.
Hoeveel haalde je achteraf bij IT dan op de bank?
Locked