IJselmeertoer 29 november 2009

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.

Waar gaan we touren?

Noord-Holland
4
11%
Zuid-Holland
5
14%
Rondje Ijsselmeer
17
47%
Overig Nederland
1
3%
Belgie
9
25%
 
Total votes: 36

User avatar
Hayvan
Posts: 293
Joined: Sun Oct 03, 2010 6:24 pm
Contact:

Post by Hayvan »

Let me know if you need help ^^
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Jo& wrote:Niks tegen Mr.X of zn woon en verblijf plaats, maar is idd ver van het IJsselmeer.
Zit er geen clubpartner in de buurt van het IJsselmeer?


Daar zat ik ook al mee. IJsselmeer en dan door naar Den Dungen is een beetje aan de verre kant.

Joanne, kan jij helpen door uit te zoeken welke clubpartner we hier eventueel voor kunnen benaderen. Eventueel een lijstje met adressen mag ook. Dan gaat ik zelf wel even op onderzoek uit.

Super bedankt voor het mee-denken !
'98 JDM Integra Type-R
DC2
Posts: 1088
Joined: Fri Sep 26, 2003 3:43 pm

Post by DC2 »

L4urenZ wrote:2Wielers zijn van mij toegestaan. Moet prima lukken.

( Rij zelf ook altijd de friese elfstedentoch tezamen met 3000 motoren. dus 1 motor met een aantal Type-R's moet lukken.. )

Dimer en ik zullen de planning wel op ons nemen dan.
BBQ bij MrX kan, maar is wel iets verder weg vanaf het IJsselmeer. Maar dat moet wel goed komen..


Super! 8)
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

@ Laurens: Honda Amersfoort

(Misschien aan Keung vragen)
TypeDUde
Posts: 147
Joined: Tue Jun 09, 2009 8:17 pm

Post by TypeDUde »

Grappig ik heb jaren met mijn vrienden altijd Rondje IJsselmeer gedaan als iemand van de groep een nieuwe auto heeft gekocht. Later is er niks meer van gekomen omdat een paar verhuisd is naar elders van het land en nu zie ik dat ze hier ook zo rondje doen lachen. :lol: :lol: 8)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

L4urenZ wrote:
Jo& wrote:Niks tegen Mr.X of zn woon en verblijf plaats, maar is idd ver van het IJsselmeer.
Zit er geen clubpartner in de buurt van het IJsselmeer?


Daar zat ik ook al mee. IJsselmeer en dan door naar Den Dungen is een beetje aan de verre kant.

Joanne, kan jij helpen door uit te zoeken welke clubpartner we hier eventueel voor kunnen benaderen. Eventueel een lijstje met adressen mag ook. Dan gaat ik zelf wel even op onderzoek uit.

Super bedankt voor het mee-denken !

Honda Welman - Heerhugowaard
Honda van - Nieuwkerk
Honda Auto - Amersfoort
Misschien slim om de leden die dezen clubpartners hebben aangedragen of er iig wel veel contact mee hebben te vragen ze te benaderen.
Locked