DIY

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
User avatar
itr703
Posts: 401
Joined: Thu Jan 15, 2004 11:26 pm
Contact:

DIY

Post by itr703 »

ltijd leuk om te lezen hoe anderen dat nu doen:

http://www.c-speedracing.com/howto.php

en dan ook met name:

http://www.c-speedracing.com/howto/redv ... ecover.php
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

De structuur van die kleppendeksel is vele malen mooier dan wat ik hier voorbij zie komen als ik eerlijk ben. De korrel lijkt veel fijner en komt dichter bij OEM dan de Motip spuitbussen die ze hier verkopen.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

mr. X wrote:De structuur van die kleppendeksel is vele malen mooier dan wat ik hier voorbij zie komen als ik eerlijk ben. De korrel lijkt veel fijner en komt dichter bij OEM dan de Motip spuitbussen die ze hier verkopen.


x2 , de kleur lijkt me ook net een tikje anders.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
User avatar
itr703
Posts: 401
Joined: Thu Jan 15, 2004 11:26 pm
Contact:

Post by itr703 »

mr. X wrote:De structuur van die kleppendeksel is vele malen mooier dan wat ik hier voorbij zie komen als ik eerlijk ben. De korrel lijkt veel fijner en komt dichter bij OEM dan de Motip spuitbussen die ze hier verkopen.


De "VHT wrinkle plus engine paint" is hier ook gewoon te koop; Google maar eens of zoek op marktplaats. Staat wel overal bij dat het voor max 170 graden te gebruiken is en of dat genoeg is .....
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Ik hoop niet dat jouw kleppendeksel warmer wordt dan 120 graden want dan heb je een serieus probleem.
Nana korobi ya oki
JT
Posts: 14
Joined: Mon Mar 28, 2011 1:47 pm

Post by JT »

Dan mag je hopen dat hij een olietempmeter heeft :D
Locked