What to do with JDMautoparts?

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

What to do with JDMautoparts?

Post by ITR DC2 »

Ik ontving onderstaand bericht van een van onze leden. Bovenstaande maakt inderdaad regelmatig misbruik van ons verkoopbeleid.
Wat te doen?

I just wanted to let you know that this orange S2000, was pretty much total loss a few years ago.

My dad wanted to buy it in 2005, but when we arrived to look at it we saw that it was completely repainted. They did a bad job as well, also saw some pictures when we asked the Honda dealer about it. It was completely shot all around hardly and body panel that was not damaged.

I'm sure the guy on the forum who is selling it knows this and the rest of the community should be made aware of this.

Besides he has been blatantly making advertisement in his thread for his shop (JDMauotparts) and I'm sure hes not a sponsor!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Stuur de gebruiker een pm.
'98 JDM Integra Type-R
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Wat schrijven we daar het best in
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Denk dat we het beste aan de verkopende partij kunnen vragen, of hij op de hoogte is, dat dit een schade auto is.

Zo nee, dan weet hij het nu en kan hij het er bij de advertentie bij zetten.
Zo ja, dan kunnen we hem toch nog verplichten om dit erbij te zetten.

Persoonlijk vind ik het niet echt heel hinderlijk dat hij af en toe zijn shopnaam laat vallen. Het is meer een stukje van sluikreclame.

Dan mag ik zelf ook geen foto's meer van mijn auto posten, gezien dat sluikreclame is voor Raceminded. Ik noem maar even wat.

Benjdmin kaartte het zeker aan ?
'98 JDM Integra Type-R
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Indeed.

Ik heb het zelf niet zo in de gaten gehouden moet ik eerlijk zeggen.
Dus ik weet zelf niet in hoeverre hij die reclame maakt.
Wellicht iets om gewoon een beetje in de gaten te houden.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Zie z'n topic. Staan 6 foto's waarop heel duidelijk JDMautoparts te lezen is...
'98 JDM Integra Type-R
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Benjamin doet er goed aan ons te attenderen, maar hij mag zelf ook in de desbetreffende thread dit naar voren brengen. Als wij er iets over zeggen is het hearsay, als hij dat doet is het uit eigen waarneming.
Post Reply