Civic Type R EK9 (nwe spiegelreflex foto's op p.3)
-
- johnny1911
Bedankt iedereen voor de reacties! Hierbij een kleine update over mijn EK9.
Vorige week woensdagochtend ben ik teruggekomen van vakantie. Jaja, uitgerekend net toen ik de auto heb gekocht, had ik een vakantie van een maand gepland staan
Was een prachtige vakantie, maar wel een kwelling mijn aanwinst niet te zien!. Inmiddels zijn de straatbanden weer gemonteerd i.p.v. de semi-slicks.
Ook het stadslicht rechtsvoor en de kentekenlampjes zijn vervangen en alles is helemaal klaar. Inmiddels al zo nu en dan gereden, echt helemaal geweldig die EK9.
Hierbij wat foto's van het bandenwisselen (met mobiel gefotografeerd) en de Civic voor de deur.
Groetjes,
John
[/img]
Vorige week woensdagochtend ben ik teruggekomen van vakantie. Jaja, uitgerekend net toen ik de auto heb gekocht, had ik een vakantie van een maand gepland staan

Ook het stadslicht rechtsvoor en de kentekenlampjes zijn vervangen en alles is helemaal klaar. Inmiddels al zo nu en dan gereden, echt helemaal geweldig die EK9.
Hierbij wat foto's van het bandenwisselen (met mobiel gefotografeerd) en de Civic voor de deur.
Groetjes,
John

[/img]
- johnny1911
Foto's
Door het super mooie weer van afgelopen week wilde ik dit weekend even wat foto's gaan schieten van mijn aanwinst. Helaas was het weer zaterdag belabberd, maar ik kon het toch niet laten om wat foto's te nemen.
Als het mooi weer is, dan ga ik samen met mijn broer foto's maken met zijn S2000 Ultimate Edition (Grand Prix White), de FN2 Championship White edition, en mijn EK9. Dus die plaatjes komen bij een volgende update
Qua plannen volgt er volgende week eerst een vervanging van de distributieriem, puur preventief. Ik weet niet precies wanneer de vorige is vervangen, dus liever zekerheid. Ook zoek ik nog een origineel B16b spark plug cover en een hoedenplank, de laatste uit een standaard civic ofzo, dat vind ik zelf wat netter ogen. Maar goed, daar post ik nog een vraagje voor in het gevraagd gedeelte
Groetjes,
John
Als het mooi weer is, dan ga ik samen met mijn broer foto's maken met zijn S2000 Ultimate Edition (Grand Prix White), de FN2 Championship White edition, en mijn EK9. Dus die plaatjes komen bij een volgende update

Qua plannen volgt er volgende week eerst een vervanging van de distributieriem, puur preventief. Ik weet niet precies wanneer de vorige is vervangen, dus liever zekerheid. Ook zoek ik nog een origineel B16b spark plug cover en een hoedenplank, de laatste uit een standaard civic ofzo, dat vind ik zelf wat netter ogen. Maar goed, daar post ik nog een vraagje voor in het gevraagd gedeelte

Groetjes,
John
- johnny1911
L4urenZ wrote:Nette foto's !
Ik heb zaterdag ook even in een EK9 mogen rijden, rijdt echt super.
Pluspunt is de ruimte achterin ( moest daarna wel achterin de auto op en neer naar Rijswijk )
Was dat toevallig in een gele EK9? Ik weet dat er in de buurt (Rdam e.o) zo eentje rijdt. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoeveel EK9's er in NL zijn

johnny1911 wrote:
Was dat toevallig in een gele EK9? .
Neen, Die staat, zoals Mr X al zegt, een tijdje van de weg af.
Ik reedt in de EK9 van Zero9, ziet hier amper maar hier is z'n topic
Jammer dat die een vrij verrotte koppeling had. Kreeg van iemand de vraag of ik net mn rijbewijs had xD
Kga binnenkort een fotoshoot met onze R's doen.
'98 JDM Integra Type-R
- johnny1911
Stéphane wrote:Hoe is het ondertussen met de EK9, John? Ik mis hem wel hoor :P
Hoi Stéphane,
Bedankt voor je bericht, leuk! Met de EK9 gaat het gelukkig hartstikke goed! Ik heb er wel veel mee gereden i.v.m. mijn werk in Hoogerheide (net onder Bergen op Zoom). Maar om kilometers te sparen ga ik nu met de trein, dan maar veel langer onderweg...maar dan is het in het weekend weer extra gaaf om een stuk te gaan toeren en doen waarvoor hij bedoeld is. Ik ben ook twee keer al samen met mijn broer gaan rijden, ik met EK9 en hij met de S2000 Ultimate Edition of de Championship White FN2. Een fotosessie moeten we alleen nog maken, ik houd je wel op de hoogte

Hierbij nog wat fotootjes, zodat je kan zien dat hij in goede handen is.
Binnenkort nog eens afspreken?
Groetjes,
John