Aanschaf jdm itr
Aanschaf jdm itr
Ok guys, paar vragen..
Ik heb zicht op een nieuwe fulltime baan in mijn vakgebied, eindelijk na lang zoeken. Wordt wel zo'n 100 km per dag rijden (retour).. Geen idee of er een leasebak inzit.. Maar aangezien ik een enorme grafhekel heb aan het Onrendabelen Vervoer moet er dus wel een auto komen. Ik neig al lang naar een jdm itr.. Wat zijn de kosten die ik (naast aanschaf) kan gaan verwachten? Verzekering, onderhoud etc.. En weet er iemand op dit moment nog een knap exemplaar te staan?
Heb nog wel meer vragen, maar eerst maar s checken wat ik te horen krijg
Ik heb zicht op een nieuwe fulltime baan in mijn vakgebied, eindelijk na lang zoeken. Wordt wel zo'n 100 km per dag rijden (retour).. Geen idee of er een leasebak inzit.. Maar aangezien ik een enorme grafhekel heb aan het Onrendabelen Vervoer moet er dus wel een auto komen. Ik neig al lang naar een jdm itr.. Wat zijn de kosten die ik (naast aanschaf) kan gaan verwachten? Verzekering, onderhoud etc.. En weet er iemand op dit moment nog een knap exemplaar te staan?
Heb nog wel meer vragen, maar eerst maar s checken wat ik te horen krijg
- Gaskleppie
- Posts: 4532
- Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm
Dc5 is JDM. Je hebt nog wel een AUS spec die is net als de RSX anders uitgevoerd denk aan Brembo,Racaro...tot ecu en misschien geen standaard LSD. Die verschillen ook kwa gewicht/performance.
Dc5 7495,-/57kmiles
http://www.pistonheads.com/sales/2423437.htm
96 JDM Integra DC2 3495,-/62k miles
http://www.pistonheads.com/sales/2489597.htm
Dit zijn redelijk normale prijzen in de UK.. Je zou er haast een een 98 spec bij halen.
In iedergeval veel succes met de zoektocht ik hoop dat je hier wat aan hebt. :wink:
Dc5 7495,-/57kmiles
http://www.pistonheads.com/sales/2423437.htm
96 JDM Integra DC2 3495,-/62k miles
http://www.pistonheads.com/sales/2489597.htm
Dit zijn redelijk normale prijzen in de UK.. Je zou er haast een een 98 spec bij halen.
In iedergeval veel succes met de zoektocht ik hoop dat je hier wat aan hebt. :wink:
Erg rendabel jezelf vervoeren in een R bestaat niet. Rijden allemaal rond de 1 op 10 en je gaat er vanzelf zoveel van houden dat je er meer dan normaal onderhoud aan uitvoert en er dure banden onder wilt hebben etc.
Voor rendabel vervoer moet je een 1,4 civic kopen of een hybride of een Toyota Aygo etc etc
Voor rendabel vervoer moet je een 1,4 civic kopen of een hybride of een Toyota Aygo etc etc
Jo& wrote:Erg rendabel jezelf vervoeren in een R bestaat niet. Rijden allemaal rond de 1 op 10 en je gaat er vanzelf zoveel van houden dat je er meer dan normaal onderhoud aan uitvoert en er dure banden onder wilt hebben etc.
Voor rendabel vervoer moet je een 1,4 civic kopen of een hybride of een Toyota Aygo etc etc
Klinkt bekend :razz: ops:
Jo& wrote:Erg rendabel jezelf vervoeren in een R bestaat niet. Rijden allemaal rond de 1 op 10 en je gaat er vanzelf zoveel van houden dat je er meer dan normaal onderhoud aan uitvoert en er dure banden onder wilt hebben etc.
Hij doelde meer op het feit dat hij niet met het Openbaar vervoer wilt
'98 JDM Integra Type-R
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
L4urenZ wrote:Jo& wrote:Erg rendabel jezelf vervoeren in een R bestaat niet. Rijden allemaal rond de 1 op 10 en je gaat er vanzelf zoveel van houden dat je er meer dan normaal onderhoud aan uitvoert en er dure banden onder wilt hebben etc.
Hij doelde meer op het feit dat hij niet met het Openbaar vervoer wilt ]
klopt idd, heb een hekel aan het OV.. maar ben me er natuurlijk wel van bewust dat rondtuffen in een R een flink stukje duurder zal zijn. Moet het allemaal nog even bekijken, ben me nu aan het orienteren op de mogelijkheden. Maar wil zo graag een R.. ops:
Toen ik Jonger was wilde ik ook altijd snelle auto's
maar door gebrek aan euro's voor de nieuwere type's was ik dus gbonden aan oudere type's.
En daar kwam dus goedkoep = duurkoop verhaal.
Een oudere auto van het caliber Type R GTI enz, zijn auto's die al wat sportieve kilometers hebben afgelegd. dus daar zit nog wel zeker wat oogjes en haakjes aan.
En inderdaad het is niet zo dat je verder kunt gaan met tanken van Mix zoals in je Vespa, nee daar gaat min. Ron 98 in.
of je doet goedkoop en tankt bij een witte pomp euro'95. met alle gevolgen van dien.
Komt er nog bij dat je als je op Forums zoals hier aanmeld je niet met je Wanli banden kunt komen aanrijden.
Want bij elke Apk, is er weer wat (roest), en je bent verplicht een ANWB pas erbij te nemen want je weet nooit zeker of je een retour zonder problemen kan maken over de snelweg.
Komt er nog bij dat de meeste van zulke auto's al een paar keer in elkaar en uit elkaar zijn geweest, want dat moetmeestal als je nieuwe tuning onderdelen monteert, en dat doen de meeste en ook weer hier kun je niet met Carstyle troep aankomen.
want koop je 1 met 190 pk maar je wilt uiteindelijk 210pk
Uiteindelijk als je alles bij elkaar optelt had je beter een nieuwere kunnen kopen met al 210 pk.
maar door gebrek aan euro's voor de nieuwere type's was ik dus gbonden aan oudere type's.
En daar kwam dus goedkoep = duurkoop verhaal.
Een oudere auto van het caliber Type R GTI enz, zijn auto's die al wat sportieve kilometers hebben afgelegd. dus daar zit nog wel zeker wat oogjes en haakjes aan.
En inderdaad het is niet zo dat je verder kunt gaan met tanken van Mix zoals in je Vespa, nee daar gaat min. Ron 98 in.
of je doet goedkoop en tankt bij een witte pomp euro'95. met alle gevolgen van dien.
Komt er nog bij dat je als je op Forums zoals hier aanmeld je niet met je Wanli banden kunt komen aanrijden.
Want bij elke Apk, is er weer wat (roest), en je bent verplicht een ANWB pas erbij te nemen want je weet nooit zeker of je een retour zonder problemen kan maken over de snelweg.
Komt er nog bij dat de meeste van zulke auto's al een paar keer in elkaar en uit elkaar zijn geweest, want dat moetmeestal als je nieuwe tuning onderdelen monteert, en dat doen de meeste en ook weer hier kun je niet met Carstyle troep aankomen.
want koop je 1 met 190 pk maar je wilt uiteindelijk 210pk
Uiteindelijk als je alles bij elkaar optelt had je beter een nieuwere kunnen kopen met al 210 pk.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Het hoeven niet allemaal afgetrapte, losgeschroefde roestende barrels te zijn hoor!
Alleen soms is het niet verkeerd om als eerste auto, als dagelijkse scheurijzer, een simpel niet te waardevolle auto te kopen en daar maar ff een paar maandjes of jaartje in rond tuffen, stoepranden raken, paaltjes aanrijden etc etc.
Alleen soms is het niet verkeerd om als eerste auto, als dagelijkse scheurijzer, een simpel niet te waardevolle auto te kopen en daar maar ff een paar maandjes of jaartje in rond tuffen, stoepranden raken, paaltjes aanrijden etc etc.