EINDELIJK: Gedetailleerd schaalmodel FN2 Civic Type R

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Post Reply
User avatar
johnny1911
Posts: 243
Joined: Fri Jun 22, 2007 10:59 pm

EINDELIJK: Gedetailleerd schaalmodel FN2 Civic Type R

Post by johnny1911 »

Geregeld lees ik vragen hier van mensen die op zoek zijn naar schaalmodellen van de Civic Type R's. Onlangs is (EINDELIJK) een gedetailleerd schaalmodel (1:43) uitgekomen van de FN2 Civic Type R! Fabrikant is Ebbro en het schaalmodel hebben we eigenlijk te danken aan de introductie van de FN2 in Japan, aangezien dit model de Civic Type R EURO behelst.

In elk geval, goed nieuws voor de verzamelaars. En omdat foto's meer dan 1000 woorden zeggen, zie foto's hieronder. Het schaalmodel is overigens in 3 kleuren verkrijgbaar: Milano Red, Championship White en zilver.

Image

Image

Ik heb inmiddels het schaalmodel binnen en ik moet zeggen: het ziet er fantastisch uit! Zie evt. ook Ebbro website.

Groetjes John
Mathy M
Posts: 318
Joined: Wed Oct 27, 2004 11:06 am

Post by Mathy M »

Graag!!!
Image

Group Buy?
LCR
Posts: 2042
Joined: Sun Dec 31, 2006 12:04 am
Contact:

Post by LCR »

Ebbro rulez.....heeft echt bijna van alles!
Hondamatic
Posts: 33
Joined: Thu Nov 26, 2009 9:04 pm

Post by Hondamatic »

Er was ook al een schaalmodel 1:32 van Saico (made in China), nr. DP5702 in alle mogelijke kleuren, zelfs geel en blauw :shock: De kwaliteit van dat model is matig, maar het kost dan ook maar een paar euro (omgerekend). Ik ben dit model in Nederland nog niet tegengekomen.
Dit model van Ebbro staat hoog op het verlanglijstje, erg mooi model !! En de echte die komt misschien ook nog wel eens :-)
MHG
Posts: 313
Joined: Wed Apr 19, 2006 11:53 am
Contact:

Post by MHG »

Oeh die wil ik ook wel hebben, misschien dat we via james ofzo iets kunnen regelen van een groupbuy. Ik hoop dat ze ook nog met een 1:43 FD2 op de proppen komen.

@ Johnny1911: Waar heb jij hem gekocht en wat heeft hij je gekost? Ik zag hem bij Hondamobilia op de site staan voor 35 euro. Hij heeft wel alleen de witte en de rode.
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

Post by CTR-Asch »

Als er een groupbuy komt doe ik graag mee :D
MHG
Posts: 313
Joined: Wed Apr 19, 2006 11:53 am
Contact:

Post by MHG »

Ik heb ze al op Ebay zien staan voor 21 euro incl shipping van China naar .NL. Bij Toms in purmerend kost hij 36.50. Denk dat de prijzen in NL, overal wel zo'n beetje tussen de 35 en 40 zullen liggen.
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Nou, ik rij een van deze dagen naar Purmerend.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
berryb0nzo
Posts: 186
Joined: Mon Feb 16, 2009 7:59 pm

Post by berryb0nzo »

Mensen,,gewoon via : http://www.hondamobilia.com/N_frame.html bestellen.
34euro exclusief verzendkosten.

Graag gedaan! :wink:
MHG
Posts: 313
Joined: Wed Apr 19, 2006 11:53 am
Contact:

Post by MHG »

Ik heb hem toch maar besteld :D . In het rood, op de een of andere manier vind ik dat de mooiste kleur voor een FN2.

Deze heb ik ook nog gekocht. Matchbox schaal 1:64 in alle leverbare kleuren. Detaillering is wat je kunt verwachten van een 1:64 model voor € 7,- p/st, maar ik vind ze wel mega cool. Foto's zijn overigens niet allemaal van een denderend niveau.

Image
Image
Image

Ik had al een FD2 1/64, staat wel leuk bij elkaar.
Image
MHG
Posts: 313
Joined: Wed Apr 19, 2006 11:53 am
Contact:

Post by MHG »

Even een flying Kick. Ebbro is Honda-liefhebbers aan het verwennen. Er zijn o.a. nieuwe schaalmodellen uit van de CR-Z, van de FD2 en van de Mugen RR en laat ik die nou alle 3 gekocht hebben. Plus een extra RR en CR-Z voor een vriend.

Image
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Ik maak ze alleen zelf :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Stéphane
Posts: 246
Joined: Fri Jun 11, 2010 2:04 pm

Post by Stéphane »

LCR wrote:Ebbro rulez.....heeft echt bijna van alles!

Ebbro roeleert inderdaad! Goede kwaliteit en mooie modellen! Heb er ook een heleboel gehad, waarvan nu het grootste deel in de berging staat :P
SteefO
Posts: 547
Joined: Mon Jan 11, 2010 10:50 am

Post by SteefO »

Rikky wrote:Ik maak ze alleen zelf :lol:


lol :lol:
ReLXe
Posts: 53
Joined: Thu Aug 19, 2010 2:51 pm

Post by ReLXe »

Hebben ze ook oudere modellen?
MHG
Posts: 313
Joined: Wed Apr 19, 2006 11:53 am
Contact:

Post by MHG »

Ja op ebbro.com staan alle modellen die ze hebben, verdeeld over 5 categoriën. Bij de meesten staat Sold Out maar die zijn vaak via Ebay nog wel uit te halen. EG8 staat er helaas niet tussen. :wink:
Post Reply