Dat is goed voorberijd op pad gaan!
Je werk houd je wel bezig en bied als het goed is genoeg voldoening...aleen zijn er bepaalde pleziertjes waar ze zelf verantwoordelijk bent hahahaha! :lol: :roll:
Bij bepaalde eenheden is er vaak een hele hechte band...meestal niet zo hecht haha! :lol: :roll:
MLM wrote:Demian, hoe hecht was jij met je maatjes?
Haha bij een gevechtseenheid is het heel hecht aangezien je heel veel van de tijd bijelkaar op de lip zit en je op uitzending soms wat bijzondere momenten meemaakt. Een band die je nergens anders ziet.
Maargoed je went aan elkaar soms gaat het kamaraadschap erg ver..
Zo zie je wel wat aparte dingen en is dat cultuurtje totaal niet te vatten voor de burger. :roll: :lol:
Als je een obstakel hard genoeg raakt op het verkeerde punt gebeurd dit ook met gesmede wielen van 3 rooien per stuk.
Het is heel simpel, materiaal breekt op zwakste punt, op de plek waar de spaken vast zitten is het materiaal het dunst.
Eigenlijk zie je hier dat Rota goeie wielen maakt, anders was het hart wel uit de velg gebroken omdat daar de meeste kracht op komt.
Zit nog ff naar die foto te kijken maar zie de ondergrond, schade aan de remklauw, ophanging is ook naar de klote zo te zien, hij is gewoon met mach 2 van de weg geschoten.
Omdat ik niet wist waar ik hem anders moest posten...
Ik heb het idee dat mijn vriendin mij bedriegt met een andere jongen.
Gewoon de standaard signalen, de telefoon gaat neem ik op dan word opgehangen.
Ze gaat veel uit met haar vriendinnen, als ik naar namen of dingen vraag zegt ze gewoon standaard, je kent ze toch niet.
Ik blijf altijd netjes wakker tot ze thuis is maar ze laat zich een straat verder afzetten, waarom?
Een keer pakte ik haar gsm om de tijd te kijken, ze werd kwaad en ik moest hem nooit meer aanraken en ze vroeg waarom ik haar controleerde?
Maar toch ik spreek haar er niet echt op aan want ik denk dat ik de waarheid niet wil weten... Maar gister avond besloot ik om haar eens te controleren.
Ze vertrok met haar vriendinnen en ongeveer rond een uur of 12 besloot ik naar buiten te gaan en achter mijn auto te schuilen, zo had ik namelijk een goed zicht op de hele omgeving.
Terwijl ik er zat te wachten viel mij op dat ik een kras achterop mijn bumper heb.
Is dit iets dat ik zelf op kan lossen of moet ik dit laten doen door een poets bedrijf? HELP!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!