Dirk V: '99 ATR LE (nr. 45/50) - kleppendeksel update op p3

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

Dirk V wrote:
RobertoVTI wrote:ontzettend mooie ATR joh!!


Bedankt!
Veel poetsen doet een hoop, dus dan weet je alvast wat jou verplichte hobby wordt voor de komende tijd! :wink:

Het is inderdaad een Shelby Cobra, geen replica, die rijdt hier namelijk ook nog rond. Mooi V8-geluid komt eruit!


ben ik zeker niet vies van hoor, ook m'n huidige rides hebben geen klagen. Wit is wel een hele dankbare kleur. Als ik jouw foto's zo zie, weet ik helemaal zeker dat ik de originele wheels wil....
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

De ATR heeft vandaag weer eens een onderhoudsbeurtje + APK gekregen.
Alles weer helemaal in orde. Helaast duurde het allemaal wat langer omdat de heren van de RDW ook even wilde kijken of alles goed geregeld was.

Hij stond tussen een gele S2k en de groene circuit-S2K van Verhagen Racing
geparkeerd... Heb wel foto's maar mijn kabeltje is even "verdwenen" dus die komen wat later.

Ze kwamen nog wel een spijker in mijn band tegen... :o ops: maar die kon gelukkig nog met een prop verholpen worden. Voorlopig kan ik er weer een jaartje tegen aan!
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Post by RobertoVTI »

altijd lekker weer hoor, weer een jaartje er vanaf, bij de dealer geweest neem ik aan?
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Als RDW is geweest voor een steekproef , weet je tenminste zeker dat ie ook 100% goed is.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
bastiaan45
Posts: 471
Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm

Post by bastiaan45 »

Ze kwamen nog wel een spijker in mijn band tegen... maar die kon gelukkig nog met een prop verholpen worden. Voorlopig kan ik er weer een jaartje tegen aan!


Bij mij hebben ze al meerdere malen geweigerd proppen te schieten in banden, doen ze niet meer vertellen ze telkens.

Waar heb je t laten doen? Das altijd makkelijk! 8)
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

Prop in je band vind ik een lapmiddel om je even mobiel te houden, band is toch verzwakt, wie weet wat er gebeurd als je eens 200 (over de autobahn voor de moraalridders :wink: ) rijdt. Gewoon je verlies nemen en een nieuwe band kopen.

In de gereedschapkist van mijn Patrol heb ik wel zo'n setje liggen, maar daarvoor is het noodzakelijk, als ik met meerdere platte banden in the middle of nowhere ben.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Laatst had ik een schroef in mijn band , en bij euromasters hebben ze die band van binnen uit gerepareerd.
Ik kon hem rustig naar de topsnelheid rijden, was net zo veilig als met een band die niet gerepareerd was vertelde het vrouwtje aan de balie.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

boikel wrote:Prop in je band vind ik een lapmiddel om je even mobiel te houden, band is toch verzwakt, wie weet wat er gebeurd als je eens 200 (over de autobahn voor de moraalridders :wink: ) rijdt. Gewoon je verlies nemen en een nieuwe band kopen.

In de gereedschapkist van mijn Patrol heb ik wel zo'n setje liggen, maar daarvoor is het noodzakelijk, als ik met meerdere platte banden in the middle of nowhere ben.


De ATR stond vanochtend bij de garage dus ik heb het gelijk nagevraagd.
Zolang de prop maar in het vlakke deel (loopvlak) zit is er niets aan de hand. Een tweede of een prop welke te dicht bij de wang zit is wel een probleem.

Verder is het vliegdekschip vandaag weer voorzien van:
- nieuwe motorolie
- nieuwe versnellingsbakolie
- nieuwe OEM rijmschijven (voor)
- nieuwe remblokken (voor)

Nu alleen nog komend weekend de kleur veranderen (hij is nu grijs)
en dan ben ik weer helemaal klaar voor het voorjaar!
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

:thumbs:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
boikel
Posts: 865
Joined: Mon May 22, 2006 6:04 pm

Post by boikel »

Dirk V wrote:
boikel wrote:Prop in je band vind ik een lapmiddel om je even mobiel te houden, band is toch verzwakt, wie weet wat er gebeurd als je eens 200 (over de autobahn voor de moraalridders :wink: ) rijdt. Gewoon je verlies nemen en een nieuwe band kopen.

In de gereedschapkist van mijn Patrol heb ik wel zo'n setje liggen, maar daarvoor is het noodzakelijk, als ik met meerdere platte banden in the middle of nowhere ben.


De ATR stond vanochtend bij de garage dus ik heb het gelijk nagevraagd.
Zolang de prop maar in het vlakke deel (loopvlak) zit is er niets aan de hand. Een tweede of een prop welke te dicht bij de wang zit is wel een probleem.

Verder is het vliegdekschip vandaag weer voorzien van:
- nieuwe motorolie
- nieuwe versnellingsbakolie
- nieuwe OEM rijmschijven (voor)
- nieuwe remblokken (voor)

Nu alleen nog komend weekend de kleur veranderen (hij is nu grijs)
en dan ben ik weer helemaal klaar voor het voorjaar!


Waarom zijn 2 proppen dan wel een probleem en 1 niet? Of bedoel je 2 proppen om een groter gat te repareren?

Heb bij het terrein rijden in de pyreneeen eens een stuk ijzer in mijn band gehad, scheur van 3 cm. Heb 's avonds geprobeerd om dit repareren met 2 proppen, dit ging idd niet. :roll:
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

boikel wrote:Waarom zijn 2 proppen dan wel een probleem en 1 niet? Of bedoel je 2 proppen om een groter gat te repareren?

Heb bij het terrein rijden in de pyreneeen eens een stuk ijzer in mijn band gehad, scheur van 3 cm. Heb 's avonds geprobeerd om dit repareren met 2 proppen, dit ging idd niet. :roll:


Daar durf zo snel niet op te antwoorden maar ik weet wel dat ze bij mijn garage(s) (Verhagen & Los ) nooit een tweede prop in één band stoppen.
Dirk V
Posts: 364
Joined: Mon Sep 21, 2009 5:42 pm

Post by Dirk V »

Hierbij even een kleine update.

Vorige week zaterdag een kleppendeksel met een verse coating opgehaald met de vriendelijke groeten van Rob.

Image

Binnenkort wordt de deksel er tijdens een grote onderhoudsbeurt opgeschroefd. Daarna volgen uiteraard een paar foto's.
Locked