EP3 op de ring
- ChristopheR
- Posts: 455
- Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm
-
- Posts: 225
- Joined: Mon Jun 29, 2009 8:48 pm
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
hij moest ook een paar keer van het gas af , anders had er wel een vroeg 8 min ingezeten.
Maar hij rijd lekker door, zal waarschijnlijk niet de 1e keer zijn dat hij daar rijd...hij kent de baan ook op zn duimpje :-)
En die Nissan had er idd van weg mogen rijden!
Maar hij rijd lekker door, zal waarschijnlijk niet de 1e keer zijn dat hij daar rijd...hij kent de baan ook op zn duimpje :-)
En die Nissan had er idd van weg mogen rijden!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Zijn record tijden op verschillende banen staan op zn site, zie specs link in begin post.
Prestatie 250 HP 250 pk
Max výkon při Max vermogen bij 8000 ot./min 8000 toeren per minuut
KroutÃcà moment Koppel 240 Nm 240 Nm
Max kroutÃcà moment při Max koppel 7000 ot./min 7000 tpm
Max otáčky Max snelheid 9500 ot./min 9500 rpm
Hmotnost Gewicht 1190 kg 1190 kg
Max rychlost Max snelheid 263 km/hod +263 Kmh
Čas z 0 na 20 Tijd 0 tot 20 0.7 s Met 0,7
Čas z 0 na 90 Tijd 0 tot 90 4.8 s 4,8
Čas z 0 na 100 Tijd 0 tot 100 5.8 s 5.8 In de
Čas z 0 na 150 Tijd 0 tot 150 11.6 s 11,6 in
Čas z 0 na 160 Tijd 0 tot 160 13.2 s 13,2 in
Čas z 0 na 190 Tijd 0 tot 190 20.1 s 20,1 in
Čas z 0 na 200 Tijd 0 tot 200 23.6 s 23,6 in
Brzdná dráha ze 100 na 0 De remweg van 100-0 35.7 m 35,7 m
Čas z 0 na 160 a na 0 Tijd 0 tot 160 en tot 0 18.8 s 18,8 in
Čas za 402m Tijd voor 402 meter 14 s při 164 km/hod 14 seconden op 164 kmh
Čas za 1000m Tijd voor 1000 25.5 s při 206 km/hod 25,5 s bij 206 kmh
Most okruh Bridge-circuit 1 min 58.9 s 1 minuut met 58,9
Nordschleife okruh sólo Nordschleife solo 8 min 16.8 s 8 min met 16,8
Nordschleife se spolujezdcem Nordschleife met een passagier 8 min 32.5 s 8 min met 32,5
Pannonia okruh Pannonia circuit 2 min 23.1 s 2 min met 23,1
Piestany okruh Piestany circuit 1 min 56.584 s 1 min met 56 584
Zrychlenà Versnelling 0.7 G 0,7 g
Zpomalenà Vertraging 1.16 G 1,16 g
Prestatie 250 HP 250 pk
Max výkon při Max vermogen bij 8000 ot./min 8000 toeren per minuut
KroutÃcà moment Koppel 240 Nm 240 Nm
Max kroutÃcà moment při Max koppel 7000 ot./min 7000 tpm
Max otáčky Max snelheid 9500 ot./min 9500 rpm
Hmotnost Gewicht 1190 kg 1190 kg
Max rychlost Max snelheid 263 km/hod +263 Kmh
Čas z 0 na 20 Tijd 0 tot 20 0.7 s Met 0,7
Čas z 0 na 90 Tijd 0 tot 90 4.8 s 4,8
Čas z 0 na 100 Tijd 0 tot 100 5.8 s 5.8 In de
Čas z 0 na 150 Tijd 0 tot 150 11.6 s 11,6 in
Čas z 0 na 160 Tijd 0 tot 160 13.2 s 13,2 in
Čas z 0 na 190 Tijd 0 tot 190 20.1 s 20,1 in
Čas z 0 na 200 Tijd 0 tot 200 23.6 s 23,6 in
Brzdná dráha ze 100 na 0 De remweg van 100-0 35.7 m 35,7 m
Čas z 0 na 160 a na 0 Tijd 0 tot 160 en tot 0 18.8 s 18,8 in
Čas za 402m Tijd voor 402 meter 14 s při 164 km/hod 14 seconden op 164 kmh
Čas za 1000m Tijd voor 1000 25.5 s při 206 km/hod 25,5 s bij 206 kmh
Most okruh Bridge-circuit 1 min 58.9 s 1 minuut met 58,9
Nordschleife okruh sólo Nordschleife solo 8 min 16.8 s 8 min met 16,8
Nordschleife se spolujezdcem Nordschleife met een passagier 8 min 32.5 s 8 min met 32,5
Pannonia okruh Pannonia circuit 2 min 23.1 s 2 min met 23,1
Piestany okruh Piestany circuit 1 min 56.584 s 1 min met 56 584
Zrychlenà Versnelling 0.7 G 0,7 g
Zpomalenà Vertraging 1.16 G 1,16 g
Hij rijdt goeie lijnen horen en heeft zijn handling setup ook wel goed voor elkaar op de ring. Respect.
Kon je deze ook al?:
http://www.youtube.com/watch?v=vruFrkiSPoE
Dacht dat hij met rond de 270pk+ NA rondrijdt.....monster engine spec.
Kon je deze ook al?:
http://www.youtube.com/watch?v=vruFrkiSPoE
Dacht dat hij met rond de 270pk+ NA rondrijdt.....monster engine spec.
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
oke , kwam bij mij een beetje arrogant over hoe hij het deed.
Niet aan de kant gaan en ook nog eens een beetje teasen, door dat kontje te laten glijden.
Als ik erachter zou rijden , zou ik waarschijnlijk al van mijn gas gaan als mijn voorganger begint te glijden.
Niet aan de kant gaan en ook nog eens een beetje teasen, door dat kontje te laten glijden.
Als ik erachter zou rijden , zou ik waarschijnlijk al van mijn gas gaan als mijn voorganger begint te glijden.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
nickR wrote:@Sincx : Cool rondje,daar rijdt je dan met je Porsche 911 Turbo,wordt je aan bonken gereden door een Civic, :lol: :lol: :lol:
De eerste keer dat ik daar reed (destijds met mijn Prelude 2.2 Vti, 200 pk), werd ik aan bonken gereden door de baancommisaris met zijn Focus station Tdci met zwaailampen ... Later hing ik de hele ronde achter een Evo 8 oid die ik uiteindelijk zelfs inhaalde.
Met heel veel kennis van DIE baan en nog meer lef, kun je bijna met elke auto - van 150 pk of meer - 90% van de rijders inhalen denk ik.
bas5th wrote:nickR wrote:@Sincx : Cool rondje,daar rijdt je dan met je Porsche 911 Turbo,wordt je aan bonken gereden door een Civic, :lol: :lol: :lol:
De eerste keer dat ik daar reed (destijds met mijn Prelude 2.2 Vti, 200 pk), werd ik aan bonken gereden door de baancommisaris met zijn Focus station Tdci met zwaailampen ... Later hing ik de hele ronde achter een Evo 8 oid die ik uiteindelijk zelfs inhaalde.
Met heel veel kennis van DIE baan en nog meer lef, kun je bijna met elke auto - van 150 pk of meer - 90% van de rijders inhalen denk ik.
Maar dat is waar autosport om draait,je gaat daar niet rijden om van het landschap te genieten,toch?
En in een Porsche met +/- 350 pk kon er wel iets meer vaart inzitten.....