clubbestuur

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

clubbestuur

Post by Jo& »

Ik zag net dat Robin terug gezet moet worden naar gewoon lid.
Nu is hij nog lid van het clubbestuur.

Gr.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Re: clubbestuur

Post by IvoG »

Jo& wrote:Ik zag net dat Robin terug gezet moet worden naar gewoon lid.
Nu is hij nog lid van het clubbestuur.

Gr.

Ik heb hem uit de groep gehaald.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

In theorie mag jij er ook uit, maar blijf gerust lekker hangen hoor!
:wink:

Ivo, ik kan in sommige topics niet opruimen en ik kan ook geen stickies maken. Is dat iets wat misschien toegevoegd kan worden aan mijn account of moet ik dan via onze algemene inlog inloggen?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Jo& wrote:In theorie mag jij er ook uit, maar blijf gerust lekker hangen hoor!
:wink:

Ivo, ik kan in sommige topics niet opruimen en ik kan ook geen stickies maken. Is dat iets wat misschien toegevoegd kan worden aan mijn account of moet ik dan via onze algemene inlog inloggen?


Ik kan dat alleen door jou ook admin te maken, maar daar hebben we het generieke account voor. Bedenk wel dat als je dat gebruikt je alles kan, ook het hele forum wegdonderen! :wink:

Overigens zit ik niet meer in die groep, maar kan toch overal bij. Dat kan niet anders als forum admin.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

IvoG wrote:
Jo& wrote:In theorie mag jij er ook uit, maar blijf gerust lekker hangen hoor!
:wink:

Ivo, ik kan in sommige topics niet opruimen en ik kan ook geen stickies maken. Is dat iets wat misschien toegevoegd kan worden aan mijn account of moet ik dan via onze algemene inlog inloggen?


Ik kan dat alleen door jou ook admin te maken, maar daar hebben we het generieke account voor. Bedenk wel dat als je dat gebruikt je alles kan, ook het hele forum wegdonderen! :wink:

Okay, maar uitloggen en weer inloggen als admin, iets bewerken en dan weer uitloggen en inloggen als mn eigen forumnaam vind ik iets te veel moeite. Al helemaal omdat dit forum erg moeilijk doet met inloggen en ik die visuele codes altijd fout doe.

IvoG wrote:Overigens zit ik niet meer in die groep, maar kan toch overal bij. Dat kan niet anders als forum admin.
Ik zat je op stang te jagen :wink:
Post Reply