Wat je zou kunnen doen of proberen.
Ik weet niet of je de autopapieren van de ek9 hebt.
Auto in nederland laten ienvoeren ( ik weet niet of je hier familie hebt).
en dan ingevoerd en al met nedrlandse papieren de auto in belgie invoeren.
dan denk ik dat je war duurder uit bent maar je hebt em wel op kenteken staan en gaat er niet weer een eeuwigheid overeen.
Opnieuw Voorstellen *- EK9 + S14a Update pg. 2
micronsil wrote:Wat je zou kunnen doen of proberen.
Ik weet niet of je de autopapieren van de ek9 hebt.
Auto in nederland laten ienvoeren ( ik weet niet of je hier familie hebt).
en dan ingevoerd en al met nedrlandse papieren de auto in belgie invoeren.
dan denk ik dat je war duurder uit bent maar je hebt em wel op kenteken staan en gaat er niet weer een eeuwigheid overeen.
het probleem is dat Mashamoto belgie daar over gaat, en ze hebben alles al opgestuurd naar brussel volgens Johan.. maar dat blijft een eeuwigheid duren daar :/
MLM wrote:Een Honda moet je toch eigenlijk ook niet kopen voor de diesel.
S14 ziet er goed uit! Dat wordt dikke fun voor jou!
trouwens, de S15 VVC Solenoid valve wordt volgens mij meer gebruikt om een tik in het blok tegen te gaan.
nja, normaal is het enkel die solenoid valve van een S14 die problemen geeft, bij de S14a zou die al veranderd zijn, maar volgens de persoon waar ik deze auto van gekocht heb, zou die van een s15 spec-r meer koppel geven in lage toeren, in hoeverre dat waar is weet ik ook niet echt en de s14a is idd dikke fun voor me, nu al
-
- Posts: 41
- Joined: Wed Aug 13, 2008 8:24 am