UPDATE: 20th NSX Anniversary @ Nurburgring [17/18-juli]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
Jo&

Post by Jo& »

L4urenZ wrote:
Jo& wrote:Oh ik wist het adres niet, dus heb gewoon Nurnberg in getypt. Zal ff wat preciezer gaan kijken :o ops:

Je moet ook nurburg hebben, Nurnberg is een kleine 390 KM verder :lol: :lol:

Precieze lokatie check u hier

Oh dat scheelt nogal!
Ik was toen wel echt naar Nurnberg, niet naar de ring.

Ben er trouwens bij! Zaterdag en zondag!
Sincx

Post by Sincx »

Jammer Vince ! En Gezellig Jo!

Honda Hillegom heeft reeds vandaag al replacement voor mijn stomme verlies actie...een wieldopsleutel op code. :lol:

Ook zo'n GoPro camera binnen dus kunnen we mooi wat testen dit weekend !

Zijn er nog rijders die vanaf Rotterdam omstreken naar Maastricht rijden morgenochtend en samen willen oprijden ?
Jo&

Post by Jo& »

Sincx wrote:Jammer Vince ! En Gezellig Jo!

Honda Hillegom heeft reeds vandaag al replacement voor mijn stomme verlies actie...een wieldopsleutel op code. :lol:

Ook zo'n GoPro camera binnen dus kunnen we mooi wat testen dit weekend !

Zijn er nog rijders die vanaf Rotterdam omstreken naar Maastricht rijden morgenochtend en samen willen oprijden ?

Ja wij rijden vanaf regio Rotterdam.
mr. X

Post by mr. X »

Ooh, 270 km rijden. Dat moet te doen zijn in 2 uur!

Wat is het programma voor zondag nou? Hoe laat moet ik er zijn om niks te missen :wink:
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Ooh, 270 km rijden. Dat moet te doen zijn in 2 uur!

Wat is het programma voor zondag nou? Hoe laat moet ik er zijn om niks te missen :wink:

Ja sorry, had Nurberg en Nurnberg door elkaar!
Dimer

Post by Dimer »

Voor diegene die over Utrecht (A2) rijden. Wij stoppen rond een uurtje of 10.00 bij de Shell (Haarrijn) voorbij Breukelen.
MLM

Post by MLM »

Heb er zin in!!

@D, denk dat wij er rond dat tijdstip ook langsrijden.

Hoorde alleen op de radio dat morgen half NL ook die richting op gaat.
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Maarten, heb je het programma gestuurd...

Iedereen tot morgen (of zondag)!
Katana

Post by Katana »

Tot zo! Even mijn AICV klep schoon maken en dan steek ik het vuur aan 8)
mr. X

Post by mr. X »

Zo, na een nachtje doorklussen ben ik net klaar met dat schijt hok van een Silvia. Even douchen, spullen pakken en aanfahren!

Hoop er rond 10:00 te zijn voor die enkele onbenul die in het buitenland het forum bekijkt :D .
mr. X

Post by mr. X »

Vet vet vet!

Jammer dat ik er niet de beide dagen kon zijn. Snel eens terug naar de Ring om daadwerkelijk te rijden.

Ik had eindelijk het excuus om mijn, al enkele maanden geleden gekregen Nurburgring stickertje, te plakken. Die wilde ik er alleen op plakken als ik er ook daadwerkelijk was geweest of er naartoe ging. Zal hem binnenkort eens uploaden, vind hem er zelf erg mooi opzitten.

De foto's die Rik heeft gemaakt zal hij binnenkort online zetten. Daar zitten een paar mooie tussen van enkele NSX-en op de Ring.

Wendy, thanks voor de goede zorgen. PM me even dan maak ik het geld over.
Voor de rest iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Sincx

Post by Sincx »

Net thuis, uitgeblust achter de PC even kijken of er wat van die gopro opnamen zijn gelukt :lol:

Geweldig weekend gehad, leuke tourriten gemaakt waaronder ene met de NSX'en (soms met omweg kuch..kuch Frans) desalniettemin nog meer fun! Zaterdag snel een tourist lap gemaakt om daarna een hap te eten bij een restaurant en vervolgens bij het het hotel/guesthouse een informatieve technische meet bij te wonen.

Zondag natuurlijk de NSX meet op de Nurburgring met errrug veel Honda's en ander japans spul. Ook gebruik gemaakt van de trackday op de ring, 30 min gesloten circuit en dat is kort samen te vatten...waanzinnig vet!

Allen bedankt voor een geslaagd en gezellig weekend, hoop de foto's en vid's snel te kunnen zien ! 8)

@Wendy hoor wel van je per PM wat de schade is :wink:

Edit: Paleuris filmpjes van 30 min ring zijn er ....niet ! :cry: Batterijen....drommels drommels drommels. Voor de volgende keer dan maar. :lol:
Dimer

Post by Dimer »

Ook weer thuis :)

Het was een chaotisch doch gezellig weekend! :lol: Zaterdag begon spannend toen de organisator van de tour (heenweg) plotseling moest werken en niemand de route dus daadwerkelijk al een keer had gereden. Gelukkig hadden we een soort van routekaart (die eigenlijk te klein was om goed te kunnen lezen). Toen de route net mooi begon te worden ging bij een van de NSXen een koppelingsleiding lek. Helaas hebben we daarna niet echt meer kunnen genieten van de mooie bochtigen route.

De volgende ochtend stonden we om half 10 bij de poort van het Grand Prix circuit en de NSXen begonnen al binnen te stromen. Op het hoogtepunt waren er 58 NSXen! Een unicum voor Europa. Ik ga nu al ruim 10 jaar mee in de 'NSX scene' en ik heb nog nooit meer dan 15 NSXen bij elkaar gezien.

Helaas ging de ronde op de Nordschleife niet door (ik zal jullie niet vermoeien met de drama's :D ). Ik vond het verder heel erg gezellig. Het weer was top en er waren echt heel erg veel mooie en bijzondere auto's!

De terugweg was top. Eindelijk kunnen genieten van de Eiffel. We hadden een leuk groepje met Jo&+vader, Peter+zoon, Eric en Eli. Man o man wat zijn de wegen toch heerlijk daar. Op de snelweg nog even kunnen knallen.

Ik ben wel een beetje verbrand en ik heb zo'n ski gezicht :D btw, heeft er nog iemand foto's van MLM in de NSX met babes? Die zijn priceless!
Dimer

Post by Dimer »

:wink:

Image
Voodoo

Post by Voodoo »

Ben kapot, maar heb zeer genoten van dit weekendje! Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Wendy je bent een toppertje! :D
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Geniale foto !

Babes, NSX, MLM gek uit t raam en Maarten met een Huge Ass Lens in z'n klauwen ;)
'98 JDM Integra Type-R
Arno

Post by Arno »

Oef, die brunette!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Rofl!

:lol:
Katana

Post by Katana »

Zeer geslaagd weekend. Goed geregeld Wendy! :D

Weer een paar leuke improvisatie routes gevonden :lol:

Zaterdag mijn eerste ronde over de ring geweest. Waaaanzinig :mrgreen: wat een achtbaan.

Zondag 30 min gereden en ook weer met een big smile

Zeker voor herhaling vatbaar
MLM

Post by MLM »

Austin heeft nog een duidelijke foto. Dit was iig mijn point of view, rest volgt nog.

Image

Image

Image

Image
Locked