Ook weer thuis
Het was een chaotisch doch gezellig weekend! :lol: Zaterdag begon spannend toen de organisator van de tour (heenweg) plotseling moest werken en niemand de route dus daadwerkelijk al een keer had gereden. Gelukkig hadden we een soort van routekaart (die eigenlijk te klein was om goed te kunnen lezen). Toen de route net mooi begon te worden ging bij een van de NSXen een koppelingsleiding lek. Helaas hebben we daarna niet echt meer kunnen genieten van de mooie bochtigen route.
De volgende ochtend stonden we om half 10 bij de poort van het Grand Prix circuit en de NSXen begonnen al binnen te stromen. Op het hoogtepunt waren er 58 NSXen! Een unicum voor Europa. Ik ga nu al ruim 10 jaar mee in de 'NSX scene' en ik heb nog nooit meer dan 15 NSXen bij elkaar gezien.
Helaas ging de ronde op de Nordschleife niet door (ik zal jullie niet vermoeien met de drama's

). Ik vond het verder heel erg gezellig. Het weer was top en er waren echt heel erg veel mooie en bijzondere auto's!
De terugweg was top. Eindelijk kunnen genieten van de Eiffel. We hadden een leuk groepje met Jo&+vader, Peter+zoon, Eric en Eli. Man o man wat zijn de wegen toch heerlijk daar. Op de snelweg nog even kunnen knallen.
Ik ben wel een beetje verbrand en ik heb zo'n ski gezicht

btw, heeft er nog iemand foto's van MLM in de NSX met babes? Die zijn priceless!