BBQ -Kentekenplaat- meeting [01-08-2010]
Dat maakt niet uit, gewoon komen! De dag na de NSX meet ga ik op vakantie. Dat niet alleen maar de dag ervoor ga ik naar Free Festival en op die dag ga ik naar Zomerfeesten. Bwah dat wordt zo zwaar haha.
Even een lijstje maken, voor zover hebben we dus:
1. Frans (ATR)
2. Rikky (ITR)
3. Miguel (CTR)
4. Wendy (DC2)
5. Lucas (FN2 of ZF1)
6. Laurens (DC2)
7. Urvin (CTR)
8. Vincent (ATR)
9. Tom (DC2)
10. Benjamin (CTR)
11. Tim (CTR)
12. Patrick (DC2)
13. Arno (DC2)
14. Martin (ITR)
15. Wim (CTR)
16. Bryan (CTR)
17. Dimer (NSX?)
Laat even weten of bovenstaande lijst klopt zodat ik een leuke 'line-up' kan maken.
*edit, Urvin
Even een lijstje maken, voor zover hebben we dus:
1. Frans (ATR)
2. Rikky (ITR)
3. Miguel (CTR)
4. Wendy (DC2)
5. Lucas (FN2 of ZF1)
6. Laurens (DC2)
7. Urvin (CTR)
8. Vincent (ATR)
9. Tom (DC2)
10. Benjamin (CTR)
11. Tim (CTR)
12. Patrick (DC2)
13. Arno (DC2)
14. Martin (ITR)
15. Wim (CTR)
16. Bryan (CTR)
17. Dimer (NSX?)
Laat even weten of bovenstaande lijst klopt zodat ik een leuke 'line-up' kan maken.
*edit, Urvin
- vtec vince
mr. X wrote:1. Frans (ATR)
2. Rikky (ITR)
3. Miguel (CTR)
4. Wendy (DC2)
5. Lucas (FN2 of ZF1)
6. Laurens (DC2)
7. Urvin (CTR)
8. Vincent (ATR)
9. Tom (DC2)
10. Benjamin (CTR)
11. Tim (CTR)
12. Patrick (DC2)
13. Arno (DC2)
14. Martin (ITR)
15. Wim (CTR)
16. Bryan (CTR)
17. Dimer (NSX?)
1. Frans (ATR)
2. Rikky (ITR)
3. Miguel (CTR)
4. Wendy (DC2)
5. Lucas (FN2 of ZF1)
6. Laurens (DC2)
7. Urvin (CTR)
8. Vincent (ATR)
9. Tom (DC2)
10. Benjamin (?)
11. Tim (CTR)
12. Patrick (DC2)
13. Arno (DC2)
14. Martin (ITR)
15. Wim (CTR)
16. Bryan (CTR)
17. Dimer (NSX?)
Misschien is het handig om alvast een 'inventaris' te maken.
Speciale wensen
Zijn er nog mensen met speciale wensen? Vegetarisch of allergisch voor bepaalde zaken? Dit mag per PM indien iemand het liever niet openbaar wil maken.
Klussers
En zijn er nog mensen die gebruik willen maken van de grote kennisbank (onder de mom van: "twee weten meer dan een") die we die dag tot onze beschikking hebben? Met andere woorden, zijn er mensen die op deze dag nog de handen uit de mouwen willen steken? Laat dit dan even weten en zet er bij wat je ongeveer wil doen zodat we/ik er rekening mee kunnen houden. Een brug hebben we hier niet maar voor de rest qua gereedschap hebben we alles veelal in tweevoud.
Aanhang
Zoals Frans dus al aangegeven heeft is aanhang welkom. Laat even weten hoeveel mensen je mee sleurt zodat we genoeg in huis kunnen halen.
Speciale wensen
Zijn er nog mensen met speciale wensen? Vegetarisch of allergisch voor bepaalde zaken? Dit mag per PM indien iemand het liever niet openbaar wil maken.
Klussers
En zijn er nog mensen die gebruik willen maken van de grote kennisbank (onder de mom van: "twee weten meer dan een") die we die dag tot onze beschikking hebben? Met andere woorden, zijn er mensen die op deze dag nog de handen uit de mouwen willen steken? Laat dit dan even weten en zet er bij wat je ongeveer wil doen zodat we/ik er rekening mee kunnen houden. Een brug hebben we hier niet maar voor de rest qua gereedschap hebben we alles veelal in tweevoud.
Aanhang
Zoals Frans dus al aangegeven heeft is aanhang welkom. Laat even weten hoeveel mensen je mee sleurt zodat we genoeg in huis kunnen halen.
Kinderen zijn ook geen punt. Speelgoed hebben we hier nog genoeg uit mijn kindertijd dus dat regelen we wel. Even wat Fristi inslaan ofzo en we zijn helemaal klaar :wink:
Vooralsnog is er geen begin en/of eindtijd besproken.
Ik ga vanavond of morgen even contact opnemen met Frans (of hij mij als hij dit leest
) om wat zaken door te spreken en dan zal er morgen tegen de avond wel een update komen.
Toch mis ik nog een paar regulars in het lijstje. Don't be shy.
Vooralsnog is er geen begin en/of eindtijd besproken.
Ik ga vanavond of morgen even contact opnemen met Frans (of hij mij als hij dit leest

Toch mis ik nog een paar regulars in het lijstje. Don't be shy.
- vtec vince