Klusdag nr. 2 @ my place

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Klusdag nr. 2 @ my place

Post by mr. X »

Aangezien een forum lid me benaderd heeft en langs wil komen om wat dingen te doen aan zijn auto, leek het me leuk om net zoals de vorige keer te vragen of er meer mensen langs willen komen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd of zoiets..

Datum:
16-05-2010
Adres:
Per pm beschikbaar
Tijd:
Afhankelijk van de zaterdag avond die vooraf gaat, lijkt me een uurtje of 12:00 redelijk :lol:.

Eten is geen probleem, de shoarma boer weet me inmiddels blindelings te vinden MickeyD zit op nog geen 10 min rijden maar de ouderwetse friet pan kan ook gewoon aan. Drinken zorg ik wel voor.

Als je wil komen laat dan even weten hoe laat je er verwacht te zijn en wat je precies zou willen doen. De schuur is groot genoeg om enkele auto's te stallen maar dan moet er wel wat verzet worden afhankelijk van hoeveel er willen werken aan de auto. Langskomen om alleen slap te ouwehoeren is natuurlijk ook mogelijk.
EK20A
Posts: 244
Joined: Wed Apr 30, 2008 9:31 pm

Post by EK20A »

Ik kan eventueel kijken of ik die dag met de weegschaaltjes die kant op kan komen maarten....
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Oe, dat zou wel erg leuk zijn Bas!
De DC2 wil ik er dan sowieso op maar het heeft nog niet zoveel zin voor de EK9 :wink:.

Aanstaande zaterdag bij jou toch?
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Aanwezig :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Ik ga even kijken of ik even langs kan komen om te ouwehoeren.
Maar gezien ik de 15e ook al weg ben en de vriendin me natuurlijk ook nog wilt zien.

Je hoort van me.
'98 JDM Integra Type-R
User avatar
XavCTR
Posts: 445
Joined: Mon Nov 16, 2009 10:42 pm

Post by XavCTR »

Valt tegelijk met Japfest, anders was ik je EK9-shell wel even komen bekijken. Andere keer misschien...
wesjes
Posts: 1011
Joined: Fri Aug 31, 2007 9:07 pm

Post by wesjes »

Misschien dat ik langs kom, heb gister namelijk al 1 en ander gedaan, olie / versnellingsbak vloeistof etc vervangen,.. accu eindelijk achterin geinstalleerd.. nu alleen nog een passende cold air toevoer maken :)
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

DUDE

das net de dag van verhuizen... dus ik ga het niet redden... die schaaltjes zijn rete interessant ook nog... damn
DH
Posts: 655
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:48 pm
Contact:

Post by DH »

Ik heb al een verjaardag jammer genoeg.
Als ik mijn nieuwe lampen heb wil ik wel een keer klussen.
En mee kijken om zo wat op te steken....handig als je wat dat betreft niks weet. :roll: :lol:

Demian.
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Post by Rikky »

Heej,

Ik ga het ook niet ook niet redden deze zondag helaas familie verplichtingen opeens...

Groetjes,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Locked