teggie R #700 NH-0

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Jo&

Post by Jo& »

Sjow het gaan flink te keer hier...

Houden we het wel een beetje netjes aub?

Denk ook een beetje aan de structuur van een argument:
Deze moet gebaseerd zijn op een of meerdere premissen, bestaan uit een aanvaardbare redenering en een (noodzakelijke) conclusie die logischerwijs uit voorgaand onttrokken wordt.

Voorbeeld...:

Premissen:
Men mag niet beschonken autorijden.
Taxi is te duur.
Bussen rijden niet meer.

Redenering: Ik kan geen alcohol drinken (want ik moet rijden)

Conclusie: Ik moet nog rijden dus drink ik geen wijn.
Guest

Post by Guest »

zijn onderbouwd denk ik zowaar :wink:
maar als ik lees in zijn vorige post dat hij alleen merk-kleren moet, dan weet ik eigenlijk al genoeg wat voor een ventje hij is. ik ben niet zo echt de "kijk deze paar letters, nu kosten mn kleren 5keer zoveel en ze zijn nog in een even goedkope chinese fabriek gemaakt, maar toch ben ik fantastisch" man :wink:
je blindstaren op alleen een merknaam is btw ook geen onderbouwing, allesbehalve.
dat ie nog wat in zn bijenauto stapt, de bossen bezoekt en daar met de beren wat honing gaat fabriceren, doet ie iets nuttig ipv onzin te verkopen waaruit te concluderen valt dat bijna iedereen onveilig rijdt. (volgens zijn normen dan)
mr. X

Post by mr. X »

De ene na de andere drogreden, slechte vergelijking en waardeloze redenatie. Gelukkig kan ik me niet druk maken om je opmerkingen die nergens op slaan, je posts die moeilijk leesbaar zijn door het ontbreken van je leestekens en je moeilijke houding tegenover alles. Je weet het zelf toch beter en bent, zoals je zelf aangeeft, een relschopper. Je doet het dus gewoon expres en ik geef je dat genoegen niet meer.
Als niemand meer reageert ben jij toch zo weg.

Je mag best het laatste woord hebben en zogenaamd van me winnen. Gelukkig hoef ik namelijk mijn gelijk niet te verdedigen tegen jongens zoals jij.
Ga je gang, leef je uit!

Ik ben er klaar mee..
Guest

Post by Guest »

fijn.. was eerlijkgezegd dat dikkenekkig gelul een beetje beu :wink:
mijn argumentatie was mss een beetje onduidelijk omdat ik allemaal verschillende argumenten en voorbeelden gebruik die soms niets met elkaar te maken hebben, maar daarom heb ik niet minder gelijk dan jij, ik geef gewoon meer verschillende argumenten. er worden nu eenmaal meer verborgen smerige spelletjes gespeeld, door producenten net zoals door winkels, en als je dat niet doorhebt ben je zeer goedgelovig. de doelstelling van elke winkel en producent is namelijk nog steeds alleen zo veel mogelijk winst maken op een zo kort mogelijke tijd.
en om nog een klein voorbeeld te geven als ik bv een header koop, dan kijk ik eerst naar de diameter en de lengte van de buizen per sectie, of die de juiste is voor mijn setup. al kost die header 5$, als ie voldoet voldoet ie toch. ik heb die X-type eens vergeleken met megan racing, is IDENTIEK dezelfde, alleen staat er geen megan racing op en zijn de buizen aan de uitlaatflens een cm gefreesd. als iemand daar 350€ meer voor wil betalen mij goed, maar ik niet want voor die prijs kan ik veel freesmachientjes kopen :wink: . jij laat eerder doorschijnen dat je dan ziet "ohja het is mugen, kost het meest van allemaal, dus het is de beste". en dat noem je dan een logische redenering.
net zoals je redenering over de velgen. als ik jouw redenering moet volgen zijn de meeste mensen die je op de baan tegenkomt een gevaar voor zichzelf en voor anderen, want ik denk dat de mensen die zoveel geld aan "kwaliteit"velgen uitgeven mss 0,1 - 0,2% van het totale wagenpark is.
dus logisch gezien zou ik dan elke dag gescheurde velgen moeten zien bij ongevallen, onthoofde mensen.. want dan is 99,8% een risicogeval. nog nooit veel van gezien hoor :wink:
jouw probleem is dat je met je eigen redenering in je hoofd zit, en je geen enkele andere in overweging wilt nemen als juist, en ja daar kan ik kwaad van worden. ik probeer me in te leven in jouw redenering, maar zoals je hierboven leest, zie jij dit elke dag gebeuren? doet misschien een belletje rinkelen.
HONDA

Post by HONDA »

mr. X wrote:Ik heb het al gevonden.

Hier. Fijne vent ben je :-).

Hehe ik had dit hele topic links laten liggen en nu mis ik dit... al die poeha over een Del Slow en nu koopt hij zelf een ITR.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Guest

Post by Guest »

kvind mn del slow nog altijd beter uitzien dan een itr, maar als ik een stapje verder wil in wegligging en pks was het geen optie meer :wink:
HONDA

Post by HONDA »

Een verstandige keus, een Snol en wegligging gaan niet samen. De ITR zal je beter bevallen. Meer ruimte, meer power, beter wegligging...

Nu alleen nog je reacties uit een ander vaatje tappen. Dit is geen relschoppers forum dus met dergelijke reacties krijg je alleen maar een slot aan je broek en ik kan me niet voorstellen dat dat je doel is.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Guest

Post by Guest »

nope idd niet nee, maar je ziet ervoor ook welke debiele reacties van anderen deze reacties uitlokken dunkt me.. :wink: wegligging en snelheid zijn ziekelijk goed, heb ik al genoeg ondervonden :twisted: die ruimte is het minste van mn zorgen, heb ik niet nodig :lol:
chris

Post by chris »

crxke wrote:nope idd niet nee, maar je ziet ervoor ook welke debiele reacties van anderen deze reacties uitlokken dunkt me.. :wink: wegligging en snelheid zijn ziekelijk goed, heb ik al genoeg ondervonden :twisted: die ruimte is het minste van mn zorgen, heb ik niet nodig :lol:

je eigen debiele en ietwat trieste instelling daargelaten..
Guest

Post by Guest »

chris wrote:
crxke wrote:nope idd niet nee, maar je ziet ervoor ook welke debiele reacties van anderen deze reacties uitlokken dunkt me.. :wink: wegligging en snelheid zijn ziekelijk goed, heb ik al genoeg ondervonden :twisted: die ruimte is het minste van mn zorgen, heb ik niet nodig :lol:

je eigen debiele en ietwat trieste instelling daargelaten..

zegt 1 van de debielen zelf.. en nu oprotten naar je hondenhok waar je thuishoort :wink:
HONDA

Post by HONDA »

*zucht*

Niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb he... ook al zijn de reacties van anderen hier ook niet 'je van het'. Het is wel het enige topic waar dergelijke reacties in voorkomen dus iets in je posts strijkt mensen tegen de haren in.

Ik zie dit topic in een paar dagen wel weer. Mocht het nog open zijn. Succes!
Guest

Post by Guest »

als het debielvrij raakt nog lang, anders ja dan zien we wel :lol:
chris

Post by chris »

crxke wrote:als het debielvrij raakt nog lang, anders ja dan zien we wel :lol:

enige manier waarop dit debielvrij raakt is als jij je itr om een paal vouwt..

zonde van de itr.

rukker.

edit: ik ga hier verder geen energie meer in steken. Al heeft de wereld ook simpele zielen nodig.. kansloze randdebielen kan je maar beter negeren.
Rikky

Post by Rikky »

Dimer wrote:Image

x2
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
boikel

Post by boikel »

Image
Jo&

Post by Jo& »

crxke, als je je topic open wilt houden, dan raad ik je ten zeerste aan je manier van uiten te veranderen naar een nette manier. De manier waarop je je mening brengt is vragen naar dit soort reacties. Je noemt jezelf een relschopper en daar zijn wij hier niet van gediend.
Hap toch niet de hele tijd.

Aan de andere leden van het forum: Laat deze jongen in zijn waarde en respecteer zijn keuzes. Natuurlijk mag je kenbaar maken dat je het niet met hem eens bent en de redenen waarom, maar dat kan ook netjes en respectvol.

Eerste waarschuwing.
(2de is een slotje)
Guest

Post by Guest »

Jo& wrote:Laat deze jongen in zijn waarde en respecteer zijn keuzes. Natuurlijk mag je kenbaar maken dat je het niet met hem eens bent en de redenen waarom, maar dat kan ook netjes en respectvol.

bravo :wink: bijten doe ik nu eenmaal niet voor niets. zijn hier genoeg nette reacties, maar sommigen zijn het er blijkbaar niet mee eens :idea:
Guest

Post by Guest »

en nu ff zonder alle bullshit updaten.

Itr is sinds vorige week bij mullens binnen voor een grondig onderzoek en de 1ste lading onderdelen te installeren.
Airbags zijn er volgende week reeds uit.
Hierna nog een underdrive pulley kit bestellen en als binnen 20K m'n riemen vervangen moeten worden vliegt de gehele airco en alle zooi er ook uit.
Over het verwijderen van mijn achterbank twijfel ik nog steeds zien we wel.
Komende weken ook eens 2 slim fit radiators bestellen omdat anders mijn RMF niet gaat passen zonder verplaatsen van de radiator.
15" rota's komen er normaal ook aan als ze er nog zijn zodra ik de rest van mijn achterstallig geld ontvang.

Sinds ik em heb zijn er al 2 idioten in geslaagd ongemerkt op mijn voor en achterbumper te rijden.
Achterbumper hangt nu niet meer 100% en was lichtjes gescheurd, heb hem door de garage al goed laten hangen maar hij blijft stilletjes verderscheuren.
Waarschijnlijk dus binnenkort JDM achterbumper eronder, als ik te weten kom hoe ik mijn mistlicht in mijn achterlichten kan wegwerken.
Voorbumper staat gewoon een streepje ingeduwd boven de A van INTEGRA. Proberen zodra de voorbumper erafgaat het beetje warm te maken vanbinnen en zo terug eruit te duwen. Hopen dat het lukt.

Voor de rest zo snel mogelijk de hele boel in roetex zetten en 2 kleine roeststreepjes bijwerken voor ze erger worden.
Zodra het echt goed weer wordt en ik tijd heb de hele zooi van panelen en achterzetels er is een keer uitgooien en is kijken hoe het daar gesteld is.

En als ik te weten kom wie het die ertegengereden is stamp ik z'n hele auto bij elkaar :evil:
Ik parkeer nu al overal dubbel om putjes in mn deuren te vermijden, en dat lukt vrij aardig totnutoe :-)
juggie

Post by juggie »

Hoe parkeer je om putjes te voorkomen :?:
Guest

Post by Guest »

schuin op 2 parkeerplaatsen tegelijk, dubbel parkeren :-)
enige manier om te vermijden dat mensen hun autodeuren in je chassis rammen heb ik al gemerkt..
Locked