Tour achterhoek 13 juni data en specs pg 17
- vtec vince
Spons wrote:@ vince opzich super idee :razz:
@ rikkert: jij denk ook alleen maar aan eten :razz:
Haha, nah ik hou van goed eten daar heb ik mijn figuur ook wel naar :roll: Maar ben druk bezig met proberen te afvallen maar dat is nog harder dan het lijkt...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Eten, roken, drinken, allemaal psychisch. Als je het echt wil denk je vlak voor je een hap neemt of wat wil gaan maken 'nee'. Schijnt werkelijk te helpen als je 8 (geen 7 of geen 9) keer achter elkaar 'nee' zegt in gedachte.
Sinds ik fulltime werk ben ik ook aangekomen maar dat is meer spiervorming. Klinkt stom, is wel. Zint me niks, dat aankomen. Allemaal dood gewicht wat ik meesleep :lol:.
Sinds ik fulltime werk ben ik ook aangekomen maar dat is meer spiervorming. Klinkt stom, is wel. Zint me niks, dat aankomen. Allemaal dood gewicht wat ik meesleep :lol:.
-
Oh zeker waar dat het gewoon ergens in me kop rond zwerft haha.
Maar ik vind het zelf nog niet echt hard nodig, engiste waarmee ik minder is 2 liter Coca Cola naar binnen te werken... Dit heb ik veranderd naar water :lol:
Maar ik vind het zelf nog niet echt hard nodig, engiste waarmee ik minder is 2 liter Coca Cola naar binnen te werken... Dit heb ik veranderd naar water :lol:
mr. X wrote:Eten, roken, drinken, allemaal psychisch. Als je het echt wil denk je vlak voor je een hap neemt of wat wil gaan maken 'nee'. Schijnt werkelijk te helpen als je 8 (geen 7 of geen 9) keer achter elkaar 'nee' zegt in gedachte.
Goedzo bas!!
kunnen we mooie samen vanuit doetinchem rijden
is voor ons beide bijna thuis :wink:
- Rikky
- Eduard (spons)
- Tom (Sharky)
- vtec vince
- Mr. X (ovb)
- Dimer (ovb)
- L4urenZ
- Miguel
- Sincx (ovb)
- XavCTR
- Wesjes (ovb)
- Demian (ovb)
- Dirk V
- Arno (ovb)
- Hondamatic (ovb)
- bas5th (ovb)
-
-
kunnen we mooie samen vanuit doetinchem rijden
is voor ons beide bijna thuis :wink:
- Rikky
- Eduard (spons)
- Tom (Sharky)
- vtec vince
- Mr. X (ovb)
- Dimer (ovb)
- L4urenZ
- Miguel
- Sincx (ovb)
- XavCTR
- Wesjes (ovb)
- Demian (ovb)
- Dirk V
- Arno (ovb)
- Hondamatic (ovb)
- bas5th (ovb)
-
-
mr. X wrote:Bedenk wel dat als je het zelf te laat vindt, het vaak al te laat is.
Cola is sowieso niet goed. Zelf probeer ik de laatste tijd aan twee stuks fruit te komen op een dag.
Anyway, ontopic! :wink:
Ik pak het in 1 reactie mee... Ik eet alleen banaan de rest ben ik allergisch voor :-? maar dat hebben we genoeg op het werk en die eet ik ook genoeg...
Nah ik vind het niet echt telaat, ik heb een buikje dat eraf moet maar dat gaat goedkomen.
Genoeg gezegt hier over vanuit mijn kant...
Spons wrote:Word al leuk lijstje
is er voorkeur voor bepaalt soort eten?
(nee geen mac,kfc of bk rikky :razz: )
Ik vind het idee van Vincent een mooi idee ergens in duitsland oid? Kan je goed eten voor weinig geld...