Foto weggehaald?

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Foto weggehaald?

Post by Jo& »

Hij of zij die die foto weggehaald heeft in het foto topic: volgende keer aub berichtje achterlaten :wink: zodat mensen het begrijpen.

Ik heb dit geplaatst:

Ik heb er niets mee gedaan. Waarschijnlijk verwijderd door een andere moderator.

Overigens vind ik, dat wanneer iemand zelf een foto maakt dat hij/zij ver over de 200 rijd, dat dit zeker als onverantwoordelijk mag worden geclassificeerd.
Sowieso het rijden van een dergelijke snelheid waar dit niet toegestaan is, is geheel onverantwoord.

Als club nemen we de verantwoordelijkheid om deze foto weg te halen om uitlokking van onverantwoord rijgedrag te voorkomen.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Re: Foto weggehaald?

Post by ITR DC2 »

It wasn't me,

wat stond erop dan?
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Ik weet niet meer op ik het was.

Lijkt me wel een terechte actie.

Zo'n foto lokt altijd de reactie uit van" Jottem, dat ga ik ook doen"
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik weet ook niet wie dat heeft gedaan... Frans hoe kan je dat niet meer weten :p

Misschien Ivo?

Nja ik heb een reactie gegeven als bestuur, en deze lijkt me correct.

Iig lijkt het me beter altijd ff wat erbij te zetten ipv gewoon weghalen :S
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Ik pas wel meer ge-emmer aan.

Maar een bericht met verklaring is wel wenselijk
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Uitleg:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... 541#120541

Er stond een foto vanuit de achterstoel genomen waar de weg te zien was, A9 of zo, met hectometerpalen die dat aangaven, en de snelheidsmeter in de auto, die dik boven de 200 km/u aangaf.

Dit in een foto topic plaatsen leek mij meer opscheppen dan echt een mooie foto delen, anders had hij de daadwerkelijke snelheid kunnen verhullen. en ik vond het voor de in mijn post genoemde redenen niet kunnen.

Waar ik moe van word zijn mensen als Mr. X maar ook anderen die altijd een mening hebben online, maar als puntje bij paaltje komt en we een ALV hebben ze niet op komen dagen of als we om bestuursleden vragen niet mee willen doen, maar toch elke keer onze beslissingen in twijfel trekken.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Mr. X zit gewoon in een 'ik zet me af tegen de maatschappij' / anarchie fase :wink:

Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Lekker laten waaien en ik ben het met je actie eens!

Al vind ik de reden dat het dit mogelijk onverantwoord en ongewenst rijgedrag uitlokt de zwaarst wegende reden.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Jo& wrote:Mr. X zit gewoon in een 'ik zet me af tegen de maatschappij' / anarchie fase :wink:

Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Lekker laten waaien en ik ben het met je actie eens!

Al vind ik de reden dat het dit mogelijk onverantwoord en ongewenst rijgedrag uitlokt de zwaarst wegende reden.


Sommigen hebben gewoon altijd een antwoord klaar, wat je ook zegt.
En Ivo heeft wel een duidelijk punt, maar niet andermans zaken om zich mee te bemoeien.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

En er wordt weer heerlijk op de man gespeeld, door iemand die ik als goede kennis beschouwde.

Anyways, ik blijf bij mijn punt. Als die foto zo geweldig is mag hij het naar BLik op de weg of de KLPD opsturen ter beoordeling. :twisted:
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

IvoG wrote:En er wordt weer heerlijk op de man gespeeld, door iemand die ik als goede kennis beschouwde.

Anyways, ik blijf bij mijn punt. Als die foto zo geweldig is mag hij het naar BLik op de weg of de KLPD opsturen ter beoordeling. :twisted:


Dat stukje heb ik gezien, beetje nare bemoeinis.
Je moet het de KLPD niet te makkelijk maken he :wink:
Maar inderdaad, die kunnen meer met zulke foto's.

Anyway, iedereen rijdt wel eens wat te hard, sommigen dan in den extreme. Iedereen moet het zelf weten, maar het hoeft niet zo nodig gedeeld te worden.
Mensen die gepakt worden met zulk gedrag balen als een stekker, waarom dan te koop gooien..
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik heb het topic met de discussie over wel of geen foto plaatsen gesloten. Mijns inziens is het geheel onzinnig om als bestuur een discussie omtrent dit onderwerp met de leden aan te gaan.

Zie wat ik daar getypt het en als je het er niet mee eens ben hoor ik het wel.

Mensen met een wel ontwikkeld stel hersens en algemene ontwikkeling, zoals Fabian dat wel heeft, snappen precies wat wij willen voorkomen. De grootste groep anderen doen moeilijk om het moeilijk doen of ze snappen het echt niet. Van die laatste groep zal het overgrote deel gewoon lekker schoppen om het schoppen en ik heb geen zin om daar me tijd en energie in te stoppen.

Door het te sluiten vergeten mensen het weer (tot er weer wat gepost wordt wat niet kan haha).
Post Reply