WAcHTTIJD BIJ DE DUANE...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Zucht, ik snap ook niet dat dat bedrijf het niet in de gaten heeft gehouden, want daar komt dit wss gewoon allemaal door!
Ik ga dinsdag weer bellen, en blijf bellen totdat ik m'n geld terug heb, of wat meer hoor van die lip
Hierna komt er iig ook geen Mugen lip meer, dan blijft de civic gewoon hoe ie is, en ga me meer richten op performance/onderstel... :(
MLM

Post by MLM »

Die link in het japans vertelt dat het track en trace systeem er vanaf 1 feb er tijdelijk uit gaat liggen wegens onderhoud.
Guest

Post by Guest »

topic komt net boven nu ik ook aan het kloten ben met de douane.. al 63 pakketjes besteld, still no probs yet. en met veel geluk voorlopig nog maar 100€ invoerrechten moeten betalen op 2300$ aan pakketjes.
maar nu ligt mn weapon-r secret intake dus al 3weken bij de douane, nu krijg ik vandaag een brief in te vullen met de waarde blabla.. binnen de 15dagen terug te sturen. de shit kan beginnen :roll:
LCR

Post by LCR »

crxke wrote:topic komt net boven nu ik ook aan het kloten ben met de douane.. al 63 pakketjes besteld, still no probs yet. en met veel geluk voorlopig nog maar 100€ invoerrechten moeten betalen op 2300$ aan pakketjes.
maar nu ligt mn weapon-r secret intake dus al 3weken bij de douane, nu krijg ik vandaag een brief in te vullen met de waarde blabla.. binnen de 15dagen terug te sturen. de shit kan beginnen :roll:

Je zegt het al...secret intake :lol:

BTW...jij hebt onzettend veel mzzl zeg. Ik heb voor meer dan 2300 US$ spulletjes besteld en GEEN EEN kwam ongeschonden eruit!!!!!! Voor alles moest ik extra $$$ neertikken. Dikke pech. Zal op een ander adres bestellen. Mss dat dat een beetje helpt :roll:
Guest

Post by Guest »

belgische douane zullen hoogstwaarschijnlijk luie kloten zijn :lol:
vond het ook echt raar want iedereen die ik ken kan ook dik betalen. en zelfs op grote pakketten, compleet nix. zo te lezen heb ik dus idd wel veel geluk :-) ze zullen mss secret lezen en denken dat het een bom is fzo, bende losers :roll:
Arno

Post by Arno »

Heb tot nu toe ook nog mazzel gehad, ging aardig rap.
LCR

Post by LCR »

BTw, zou bepaalde bedrijven uit het buitenland lastiger zijn dan andere...bijv. iedereen zou Mercedes AMG of MUGEN kennen toch?
Zouden pakketten van bekende bedrijven meer kans hebben om "gepakt" te worden?
Guest

Post by Guest »

uit mijn ervaring zijn het vooral de dingen waar echt een "merknaam" opstaat, of die nu bekend of onbekend is gepakt worden. pakketjes met gewoon een omschrijving op laten ze precies met rust. merknamen kunnen ze wss prijzen opzoeken, wat ze met een omschrijving niet kunnen.
MLM

Post by MLM »

Ik betaal altijd heel weinig invoer en btw :D
LCR

Post by LCR »

MLM wrote:Ik betaal altijd heel weinig invoer en btw :D

Share the trick :roll:
MLM

Post by MLM »

Haha, goed ver voorover bukken :P
chris

Post by chris »

MLM wrote:Haha, goed ver voorover bukken :P

hmm wordt een beetje moeilijk met een bumperlip :lol:
LCR

Post by LCR »

MLM wrote:Haha, goed ver voorover bukken :P

:twisted: Ik DACHT AL!!!! Waarom liep je zo raar :wink:
Arno

Post by Arno »

Er ligt inmiddels weer een pakket te wachten bij de douane, hoop dat ze hem niet verbrijzelen :razz:
vtec vince

Post by vtec vince »

Zou het niet zo kunnen zijn dat de fabriek een dokument moet bijsluiten waar op staat wat er in het pakket zit en wat de prijs is?

En dat de douane aan de hand daarvan gaat controleren en rekenen?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Dimer

Post by Dimer »

Dat hoort wel zo. Een commercial invoice is dat. Dat moeten in ze in meervoud bij het pakketvoegen. Vaak wordt er een enveloppe op de doos geplakt met deze documenten erin. Dit scheelt een hoop gezeik, want de doos hoeft dan niet (per se) open.
Locked