nieuwe 1-serie
nieuwe 1-serie
een designer bij BMW heeft volgens mij een slokje te veel op toen hij de nieuwe 1-serie schetste.
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13468 ... adiostilte
de eerste 1-serie vond ik al weinig, maar deze slaat alles.
check die achterlichten.. zijn net Alien ogen ofzo :shock:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13468 ... adiostilte
de eerste 1-serie vond ik al weinig, maar deze slaat alles.
check die achterlichten.. zijn net Alien ogen ofzo :shock:
-
mr. X wrote:Eerste keer dat je een test auto ziet misschien? :lol:
De 1 serie is prachtig, zo ook de nieuwe 1 dat zal worden. We zullen zien. Lach me maar uit.
Kwa uiterlijk misschien niet de mooiste, maar kwa rijden een absolute topper. Vooral de 130i is een topper.
Kennis van mij is een coureur en heeft er al verschillende versleten en heeft er nu 1 omgebouwd naar een echte racer. Ding rijd op Zandvoort met een standaard motor een tijd van 1 min 53 en er zit nog een beetje ruimte in voor verbetering.
Hier een filmpje van hem in een 130i 3drs met sper]http://www.youtube.com/user/advevo#p/u/19/XZAJT1Iiw-Y[/url]
Jo& wrote:Tjonge driften kan hij wel... En lef heeft hij ook...
Ik vraag me alleen af of het wel verantwoord is zo op de openbare weg.
Hij koos een weg in de polder waarop je verkeer van heel ver aan kan zien komen.
Met zo'n BMW is dat driften niet echt zo bar moeilijk..
neemt niet weg dat het top blijft om te zien :-)
Jan Visser wrote:"mr. X":1szfigb7 wrote:Eerste keer dat je een test auto ziet misschien? :lol:
De 1 serie is prachtig, zo ook de nieuwe 1 dat zal worden. We zullen zien. Lach me maar uit.
Kwa uiterlijk misschien niet de mooiste, maar kwa rijden een absolute topper. Vooral de 130i is een topper.
Kennis van mij is een coureur en heeft er al verschillende versleten en heeft er nu 1 omgebouwd naar een echte racer. Ding rijd op Zandvoort met een standaard motor een tijd van 1 min 53 en er zit nog een beetje ruimte in voor verbetering.
Hier een filmpje van hem in een 130i 3drs met sper]http://www.youtube.com/user/advevo#p/u/19/XZAJT1Iiw-Y[/url][/quote:1szfigb7]
Woont die kennis toevallig in de buurt van het hoge noorden? Ooit daar geweest bij een dealer om een 130i te bekijken (hij had er meerdere staan) en één van die auto's was van een vent geweest die er nóg een had om op het circuit te rijden. Auto was zo kaal als de ... van de kat :lol:. Was die grijs? Kan wel een van zijn ex-auto's geweest zijn dan :wink:.
-
@mr X Das helemaal correct! Heerenveen om precies te zijn......
@Jo Als je op zijn youtube kanaal zie nog meer van dat soort filmpjes, maar ook een filmpje waarin hij in een Bmw GTR op een nat Zandvoort rond gaat in de regen. Dat is helemaal het kijken waard, omdat dan de echte rijderskwaliteiten naar boven komen en dan begrijp je misschien ook beter waarom het voor een leek misschien gevaarlijk lijkt wat hij doet, maar ondertussen is alles zo gecontroleerd als wat en alles gaat zoals het de bedoeling is. Voor hem is dit gewoon een eitje.....
@Jo Als je op zijn youtube kanaal zie nog meer van dat soort filmpjes, maar ook een filmpje waarin hij in een Bmw GTR op een nat Zandvoort rond gaat in de regen. Dat is helemaal het kijken waard, omdat dan de echte rijderskwaliteiten naar boven komen en dan begrijp je misschien ook beter waarom het voor een leek misschien gevaarlijk lijkt wat hij doet, maar ondertussen is alles zo gecontroleerd als wat en alles gaat zoals het de bedoeling is. Voor hem is dit gewoon een eitje.....
Haha, precies! It's a small world. In het Honda wereldje zitten bekende namen maar ook in BMW kringen komen vaker dezelfde namen voorbij.
Dan weet ik zeker dat het zijn ex auto geweest is.
Ik heb even snel het filmpje gekeken maar het is een goed overzichtelijke bocht en je ziet duidelijk dat hij een marge houdt. De limiet ligt nog veel verder dan dat hij daar laat zien.
Kerel kan wel sturen maar ik moet zeggen dat de 130i zich er ook érg goed voor leent zulke dingen te doen.
In de paar keer dat ik erin gereden heb (standaard, dus zonder LSD) was dit al heel makkelijk en goed mogelijk.
Heh, ik ben weer vrolijk
.
De reden overigens dat ik die auto heb laten staan is dat hij uhm.. zowel kaal was in opties als zijn banden, die lieten duidelijk sporen zien van uhm.. misbruik
. Grappig het hele beeld wat ik toen van de bestuurder had nu in één klap bevestigd wordt.
Qua uiterlijk was het precies wat ik zocht, zilvergrijs, een mooi klein subtiel BMW spoilertje dat bijna niemand heeft maar die auto zoveel mooier maakt, geblindeerde ramen, M sportbumpers en de 19" (zijn dat toch?) velgen als ik me dat goed herinner. Is namelijk al dik een jaar geleden. Was overigens een Pre-facelift 5 deurs met ik dacht 60k op de teller toen.
Dan weet ik zeker dat het zijn ex auto geweest is.
Ik heb even snel het filmpje gekeken maar het is een goed overzichtelijke bocht en je ziet duidelijk dat hij een marge houdt. De limiet ligt nog veel verder dan dat hij daar laat zien.
Kerel kan wel sturen maar ik moet zeggen dat de 130i zich er ook érg goed voor leent zulke dingen te doen.
In de paar keer dat ik erin gereden heb (standaard, dus zonder LSD) was dit al heel makkelijk en goed mogelijk.
Heh, ik ben weer vrolijk

De reden overigens dat ik die auto heb laten staan is dat hij uhm.. zowel kaal was in opties als zijn banden, die lieten duidelijk sporen zien van uhm.. misbruik

Qua uiterlijk was het precies wat ik zocht, zilvergrijs, een mooi klein subtiel BMW spoilertje dat bijna niemand heeft maar die auto zoveel mooier maakt, geblindeerde ramen, M sportbumpers en de 19" (zijn dat toch?) velgen als ik me dat goed herinner. Is namelijk al dik een jaar geleden. Was overigens een Pre-facelift 5 deurs met ik dacht 60k op de teller toen.
-
Denk ook dat we het over dezelfde hebben........
Was trouwens 18inch wat er onder zat :wink:
Hij heeft nu een 1-serie, 1-serie racer, E90 M3 4 drs (die te koop is) en hij heeft recent een M3 CSL aangeschaft....
En hij heeft een nieuwe camera gekocht...
Nieuwe camera + M3 CSL = http://www.youtube.com/user/advevo#p/u/0/Ks781rIsObI
8)
Was trouwens 18inch wat er onder zat :wink:
Hij heeft nu een 1-serie, 1-serie racer, E90 M3 4 drs (die te koop is) en hij heeft recent een M3 CSL aangeschaft....
En hij heeft een nieuwe camera gekocht...
Nieuwe camera + M3 CSL = http://www.youtube.com/user/advevo#p/u/0/Ks781rIsObI
8)
-