HONDA wrote:Was je eindelijk bij een echt stadion Dimer...
Gelukkig reden we daar volgas weg! :lol:
Ik zat al te wachten tot die opmerking ging komen btw
Die vriend van me was ook mee (je weet wel, die jood :wink . Hij moest nodig pissen en hij weigerde de Kuip in te gaan! Hij heeft gewacht tot we in Zandvoort waren
Toevallig was de selectie aan het trainen die dag. Was lang geleden, volgens mij speelde Kuyt er nog...
bastiaan45 wrote:Ik kan het nog wel meer overdrijven. 8) Sorry, maar dat is echt waar. Ik heb bij ASV Mercedes Veghel gewerkt en in elke denkbare AMG gereden. Alle 65's AMGs, en daaruit kan ik concluderen dat de CLK DTM veruit het heftigst is.
Het allermooiste, en dat is echt uniek, ik ben samen met een collega naar HWA te Affalterbach (de thuisbasis van AMG) geweest, heb de complete fabriek gezien en waar de echt een zeldzaamheid qua Mercedes staat. Ik heb niet zelf mogen rijden, maar wel mee mogen rijden in de CLK GTR..
Hehe maakt niet uit. Er is altijd een Baas boven baas :wink:
Degene die dit wilt overtreffen moet een AMG hebben denk ik haha.
bastiaan45 wrote:Die chrome is inderdaad geweldig mooi. Heb bij MB gewerkt en er meermaals in gereden. Overal bekijks met zo'n auto, super geluid en het mooie is dat hij echt als een Mercedes rijdt..
off topic..
Voor echt vuurwerk moet je echter deze nemen, dan maak je pas wat mee.. 8)
Ik ben absoluut geen mercedes fan, nooit geweest.
Kan ook niet eigen, als je BMW fanatiekeling bent kan je niet ook nog eens mercedes fan zijn... :razz:
bastiaan45 wrote:Die chrome is inderdaad geweldig mooi. Heb bij MB gewerkt en er meermaals in gereden. Overal bekijks met zo'n auto, super geluid en het mooie is dat hij echt als een Mercedes rijdt..
off topic..
Voor echt vuurwerk moet je echter deze nemen, dan maak je pas wat mee.. 8)
Ik ben absoluut geen mercedes fan, nooit geweest. Kan ook niet eigen, als je BMW fanatiekeling bent kan je niet ook nog eens mercedes fan zijn... :razz: