Gladheid?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Post Reply
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Johan FN2 wrote:Vandaag wel lol gehad met de Evo, maar ik ben toch weer blij als het zomer is... :mrgreen:

Image


Mooie foto, Evo in zn element!
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Langleve Audi quattro!

Reed langs een parkeerplaats, stonden een paar gapies te dollen met een BMW320

kreeg ik ineens dat Antilliaanse griep weer in me en dat ging gepaard met de beste ingeving op dat moment: (ESP uit!!!!!!):idea:

Nou ze wisten niet wat ze zagen :twisted: :lol:

Na een paar rondjes te hebben gecrossed en de parkeerplaats weer sneeuw vrijgemaakt,ging de ESP aan om vol tractie weg te crossen. :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Beekie
Posts: 125
Joined: Wed Feb 14, 2007 7:39 pm

Post by Beekie »

bastiaan45 wrote:
Quote:
Het is gewoon russisch roulette met achterwielaandrijving.


Een maat van me heeft een Z3 coupe. Die was met die sneeuw ook een half uur bezig om uit zn parkeer vak te komen. Alleen maar spinnen en glijden. Na dat half uur heeft hij hem maar weer provisorisch geparkeerd en de mini van zn meisie gepakt. Die reedt zo weg met zn voorwiel aandrijving!


Het ergste is inderdaad uit een parkeervak. Gisteren zat ik vast in de ontwateringsgreppel achter een parkeervak dat schuin afloopt. Lekker, geen beweging in te krijgen met RWD.. Onze Subaru is echt wel een uitkomst in dit weer, lach je iedereen uit, en kan er de beemer uittrekken..


Met een achterwielaandrijver moet je je auto nu echt niet met de neus vooraan in het parkeervak zetten, dat is vragen om problemen in ieder geval. Nu weer!! Zelfs op de koppeling proberen weg te rijden lukt bijna niet meer, als je eenmaal op de weg beland bent is er bijna geen probleem meer :o ops:

Gave pica's trouwens van die EVO :thumbs:

Groetjes,
Jeroen.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Nog een reden om altijd achteruit in te parkeren :D .
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
CTR-Asch
Posts: 627
Joined: Wed Jun 03, 2009 10:25 am

Post by CTR-Asch »

En het is weer helemaal wit van de sneeuw...
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Gisteren was ik in Venray en daar lag wel ongeveer 10cm sneeuw.
Hier in regio Rotterdam lag er toen nog geen cm. Glad was het op stoepen enz wel want het beetje wat er lag was aangevroren. Nu ligt hier iets meer... paar cm. Heeft zo ongeveer de hele middag gesneeuwd.
chris
Posts: 664
Joined: Tue Mar 29, 2005 10:44 pm

Post by chris »

Jo& wrote:Gisteren was ik in Venray en daar lag wel ongeveer 10cm sneeuw.
Hier in regio Rotterdam lag er toen nog geen cm. Glad was het op stoepen enz wel want het beetje wat er lag was aangevroren. Nu ligt hier iets meer... paar cm. Heeft zo ongeveer de hele middag gesneeuwd.


iedere fatsoenlijke sneeuwbui gaat OF over amsterdam heen OF er onder langs.. :cry:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

chris wrote:
Jo& wrote:Gisteren was ik in Venray en daar lag wel ongeveer 10cm sneeuw.
Hier in regio Rotterdam lag er toen nog geen cm. Glad was het op stoepen enz wel want het beetje wat er lag was aangevroren. Nu ligt hier iets meer... paar cm. Heeft zo ongeveer de hele middag gesneeuwd.


iedere fatsoenlijke sneeuwbui gaat OF over amsterdam heen OF er onder langs.. :cry:


Kom je hier toch gezellig langs?
User avatar
Knite Force
Posts: 1300
Joined: Mon May 08, 2006 6:29 pm

Post by Knite Force »

g-unit wrote:http://www.youtube.com/watch?v=4GDnMlv_PEY&feature=related

Zulke idioten bestaan toch echt.


Er zijn er nog meer....
http://www.youtube.com/watch?v=wTHIr8yncGo
R's Racing
Posts: 102
Joined: Fri Sep 18, 2009 1:20 am

Post by R's Racing »

Turbo Civic 0-130 mph :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=5JuolVtDbOg
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Had ik vandaag ook gedaan, in zijn 4e versnelling vanuit stilstand even de koppeling laten schieten en je zag de teller binnen een seconde op de 140 staan. Meer gas geven vond ik link aangezien hij al richting de zijkant begon te glijden, redelijk hard :lol:.
R's Racing
Posts: 102
Joined: Fri Sep 18, 2009 1:20 am

Post by R's Racing »

Waar ik het deed was gelukkig plenty of space. Heb denk ik wel behoorlijk wat mensen wakker gemaakt die avond. Sorry people! :twisted:
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Ik rij elke morgen door de polder vanuit mijn woonplaats naar de plaats waar ik werk. Vanmorgen was het voor het eerst bijna niet te doen sinds het winterweer. Alle sneeuw is flink bij elkaar gedrukt en daarna stijf bevroren (vanmorgen 8:00 nog -8,5°C). Resultaat is een ijsbaan van 15 km lang met aan beide kanten van de weg een diepe sloot.

Glibberen en glijen was het... van mij mag dat baggerweer nu wel eens over zijn. Ik was zo blij met de global warming maar ik merk er nog niets van.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Wisten jullie al dat het strooizout in veel gemeentes op is...
berryb0nzo
Posts: 186
Joined: Mon Feb 16, 2009 7:59 pm

Post by berryb0nzo »

betekend dat dan ijs-vrij? :lol:

En idd de winter is nog niet voorbij..
Gelukkig gaat het nog steeds zonder kleerscheuren!
Beekie
Posts: 125
Joined: Wed Feb 14, 2007 7:39 pm

Post by Beekie »

Jo& wrote:Wisten jullie al dat het strooizout in veel gemeentes op is...


Lijkt me bij mij in mijn woonplaats heel stug, in Zoetermeer weten ze volgens mij niet wat goed strooien is :-?
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

In Capelle aan den IJssel schijnen er langs bepaalde wegen borden te staan met let op niet gestrooid, strooi zout is op.
User avatar
LaurenZ
Posts: 2857
Joined: Wed Dec 02, 2009 12:47 pm
Contact:

Post by LaurenZ »

Was het maar zo...

Vanochtend heerlijk in 10 minuten naar het werk gereden ( dorp uit, snelweg op, tunnel door, snelweg af en bedrijven terrein op )

Vanmiddag was een collega vroeg weg en die was na een uur nog niet bij de tunnel ( echt 3 minuten rijden als het normaal in de spits is )
Dus ben maar fijn via de sluizen van ijmuiden gegaan en was blij dat ik eindelijk na 1.5 uur weer uit de auto stapte...

*sorry, even mijn ei kwijt *
'98 JDM Integra Type-R
Post Reply