Chat op de site?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Jo&

Post by Jo& »

Bij mij in de straat is het nog glibberen, glijden en doorspinnende wielen... Wordt hier niet geruimd of gestrooid.

Honden hebben het heeerlijk naar hun zin in de sneeuw :D
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Sneeuw is mooi... :D

Enige nadeel vind ik als die mooie sneeuw smelt in een vieze drap.
Jo&

Post by Jo& »

ITR DC2 wrote:Sneeuw is mooi... :D

Enige nadeel vind ik als die mooie sneeuw smelt in een vieze drap.

Ja idd! Hoop dat het lekker lang blijft liggen :D (de sneeuw dan, niet de drap).
Arno

Post by Arno »

Let's go Robin, off to the Batmobile!

Image
mr. X

Post by mr. X »

Dimer wrote:jo! Welkom :D

Jij bent ook altijd laat wakker hè..
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

mr. X wrote:
Dimer wrote:jo! Welkom :D

Jij bent ook altijd laat wakker hè..

Hoor wie het zegt :P
Dimer

Post by Dimer »

haha! Ik zit hier nu semi stoned in een bejaarden disco. En er gaan geen taxis terug... Heel erg chill :D
mr. X

Post by mr. X »

Ra, ra, raadsel:

Het is net zo geel als mijn auto en kost je €90,-
chris

Post by chris »

boete voor.. door rood licht lopen? een nog minder boeiende doch dure overtreding?

of een hele sjieke banaan?
Dimer

Post by Dimer »

Zuur Maarten....

Check trouwens wat ik net tegen kwam:

Image
mr. X

Post by mr. X »

:evil:
mr. X

Post by mr. X »

Heb even contact gehad met de maker van bovenstaande foto en die zou me in contact brengen met de jongen van de DC2. Hij stuurt mijn mail adres door. De eigenaar komt uit Noord-Frankrijk in de buurt van Lille.

Wordt vervolgd :wink:.

De boete was overigens voor het rijden (let op, er gaan een aantal mensen me waarschijnlijk uitlachen) voor het rijden met de sticker kentekenplaat voor. Het is letterlijk de eerste keer dat ik de auto legaal mag meenemen en ik krijg een bon :lol:. Zei namelijk nog dat ik stug door zou blijven rijden tot ik een boete zou krijgen, of door zou blijven rijden ook al kreeg ik er een.

Ik zag ze aankomen toen ik op een 50 km/h weg reed en al moest afremmen voor een stoplicht (we reden dus niet hard). In eerste instantie dacht in dat hij er alleen in zat. Keek zelfs nog of ze achter me aan kwamen maar had andere dingen aan mijn hoofd op dat moment en ze waren uit zicht dus dacht: dat zit wel goed. Niet dus. Stond bij het stoplicht te wachten om de snelweg op te draaien en jawel ze kwamen naast me staan en vroegen of ik even mee wilde rijden. Nouja, hij wilde het kentekenbewijs zien om te vragen of het erop stond dat ik die mocht voeren (je kan er dus wel mee weg komen volgens mij, dat ga ik eens uitzoeken). Ik zei: ik kan ze wel pakken maar dat staat er toch niet op (bleek dat ik de kenteken papieren niet eens bij me had :mrgreen: ). Ik kon niet onder de boete uit maar mocht wel door rijden. Hij kon namelijk ook mijn kentekenbewijs, dat ik toch niet bij me had, innemen en dan kon ik maar zien hoe de auto thuis kwam).

Ach, ik kon er wel op lachen. € 90,- is dan wel weer minder maargoed. Zoiets gaat weer in de verhalen doos.

Voor foto's hoe het kenteken eruit ziet verwijs ik jullie door naar mijn voorstel topic. Niet iedereen zal het met de plaats eens zijn denk ik zo.
Dimer

Post by Dimer »

hahahaha, sorry, maar ik moest wel echt even lachen :D
Roy

Post by Roy »

Het is in Den Helder weer helemaal wit.

Ik denk dat er nu meer dan 25 cm sneeuw ligt, en het sneeuwt nog steeds aan een stuk door. :D

Terwijl 25 km hiervandaan helemaal niks ligt. :-?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
HONDA

Post by HONDA »

Hier is het al sinds afgelopen zaterdag wit en ik woon toch echt langs de kust en in het Westen. Stinkweer...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Roy

Post by Roy »

Het is hier voor de kerst al wit, maar nu is het abnormaal wit

voor heen 10 tot 15cm sneeuw. nu meer dan 25cm.

nu heeft zelfs het Quattro systeem moeilijk ermee.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Hier is het de hele week gewoon groen! Nauwelijks sneeuw gevallen en als het viel was het zo weg.
Ik woon dichter bij de kust onder den haag. Volgens mij het enige stukje waar het nog groen cq bruin is....
Dimer

Post by Dimer »

Mijn straat om half 6. Om half 5 lag er nog helemaal geen sneeuw!

Image

Onze Qashqai in de verte :)

Image
slydawg

Post by slydawg »

Valt tot nu toe mee in Almere.
mr. X

Post by mr. X »

Dimer wrote:Zuur Maarten....

Check trouwens wat ik net tegen kwam:

Image

Jongen heet Stephane, is 23 en heeft hem in Frankrijk gekocht van een jongen die hem uit Zwitserland heeft gehaald. Auto heeft het nummer 6013 wat kort voor de mijne is. Heeft een Spoon eind demper, Spoon spiegels en stuur.

Foto's van de vorige eigenaar:
Image
Image

Zijn Engels is niet heel goed en mijn Frans is niet wat het geweest is maar we komen er wel. Het forum waar hij op zit heb ik inmiddels gekregen. Hier voor de liefhebbers. Aanmelden is wel noodzakelijk voor je wat kan lezen. L’utilisateur enregistré le plus récent est Mr. X. :mrgreen:

Als het goed is rijdt (of reed) er nog een gele een in Duitsland ergens en ik heb een foto van een gele, Poolse ITR en volgens mij stond die laatst te koop op www.mobile.de voor een aanzienlijk bedrag.
Ik wil ze allemaal opsporen :wink:.
Locked