Als ik met de ITR rij en hij is koud, en ik laat met de 3000rpm het gas los dan hoor ik een metaal rammel, het komt van voor en het lijkt alsof de uitlaat rammelt maar weet dit niet zeker. Weet iemand wat dit is?
Hij doet het volgens mij alleen als hij koud is en heb de orginele uitlaat eronder hangen?
Thanks alvast.
Greetz,
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Het enige wat bij de katalysator zou kunnen rammelen is denk ik het hitteschild. Lijkt mij dus eerder de beugel die het spruitstuk vasthoudt, zoals ik in je voorstel topic al zei.
ik denk meer in de richting van de schotten in de katalysator. Heb het eerder gehad met een van de autos. De beugel van het spruitstuk kan niet echt rammelen hoor.
Ik heb al meerdere keren gezien dat die beugel afscheurt van het spruitstuk en zo gaat rammelen. Hij kan ook gaan trillen als de twee moeren waarmee die vast moet zitten los gegaan zijn waardoor de beugel tegen het spruitstuk trilt :wink:.
Haha :lol: , ik kijk het vanavond even na, en warschijnlijk komt er gewoon een cat-vervanger onder :wink: Maar ik verwacht dat er of een schot is los trilt of dat de beugel is gescheurd....
mr. X wrote:Ik heb al meerdere keren gezien dat die beugel afscheurt van het spruitstuk en zo gaat rammelen. Hij kan ook gaan trillen als de twee moeren waarmee die vast moet zitten los gegaan zijn waardoor de beugel tegen het spruitstuk trilt :wink:.
mr. X wrote:Ik heb al meerdere keren gezien dat die beugel afscheurt van het spruitstuk en zo gaat rammelen. Hij kan ook gaan trillen als de twee moeren waarmee die vast moet zitten los gegaan zijn waardoor de beugel tegen het spruitstuk trilt :wink:.
Jij bedoelt de schotten in de katalysator?
Ik zou zeggen 'kill' die kat .
[img]foto[/img]
Haha dat is zielig man :lol:
Ik heb het vermoede dat er iets mis is met de kat.... dus weet iemand waar je een test pipe kan kopen voor een ITR?? ik kan alleen iets vinden van SRS....
Greetz,