Chat op de site?
- vtec vince
Helaas hebben we onze laatste les van haar ongeveer een week geleden gehad. Nu moet ik het doen met norse oude mannen wiens autoritair gedrag mij niet helemaal zint.
Vandaar bij Engels een vrouw die ten eerste geen Nederlands wil praten, ten tweede zelf soms zoekt naar woorden en onhandig uit haar woorden komt en ten derde het niveau van de klas dusdanig laag is dat ik de kan zitten chatten, surfen en forums bezoeken om aan het eind opeens gevraagd te worden iets te presenteren om vervolgens mijn mond open te trekken (voor het eerst dit jaar in die les) zodat het van zeer rumoerig naar muis stil ging. Altijd leuk, the element of surprise.
Één grote grap, die les.
Vandaar bij Engels een vrouw die ten eerste geen Nederlands wil praten, ten tweede zelf soms zoekt naar woorden en onhandig uit haar woorden komt en ten derde het niveau van de klas dusdanig laag is dat ik de kan zitten chatten, surfen en forums bezoeken om aan het eind opeens gevraagd te worden iets te presenteren om vervolgens mijn mond open te trekken (voor het eerst dit jaar in die les) zodat het van zeer rumoerig naar muis stil ging. Altijd leuk, the element of surprise.
Één grote grap, die les.
mr. X wrote:Helaas hebben we onze laatste les van haar ongeveer een week geleden gehad. Nu moet ik het doen met norse oude mannen wiens autoritair gedrag mij niet helemaal zint.
Één grote grap, die les.
Das het mooiste he, als een docent denk dat je niet opgelet hebt enz en dat je daarom het antwoord niet weet of er sowiezo niets van weet. En dan opeens geheel correct antwoorden

Jo& wrote:"mr. X":2v09nhcq wrote:Vandaag heb ik mijn uurtjes weer gemaakt. Vreselijk...
Denk dat ik een laatste keer ga switchen.
Maak toch iets af man...
Diploma heb je nodig voor jezelf...
Ik ben bijna klaar... hopelijk dan.
Ben mn thesis aant schrijven! Tjonge das pas werk![/quote:2v09nhcq]
ik schrijf nu ook mn master these criminologie.. wat een klus :shock:
nog ffkes en dan ben ik Drs. C.D Brouwers 8) .. tenminste dat klinkt beter, t wordt C.D Brouwers MSc. Klinkt helemaal nergens naar..zo zonde
Jo& wrote:Das het mooiste he, als een docent denk dat je niet opgelet hebt enz en dat je daarom het antwoord niet weet of er sowiezo niets van weet. En dan opeens geheel correct antwoordenPrachtig!
Precies. Dat heb ik geleerd uit vroegere ervaringen. Hoe dommer je lijkt in het begin, des te eerder gooi je hoge ogen wanneer ze erachter komen dat je een schijn spelletje gespeeld blijkt te hebben. Er is geen betere grap.
Is het heel fout, psychologische spelletjes te spelen met leerkrachten? Do it all the time.
chris wrote:Jo& wrote:"mr. X":3ttrpz77 wrote:Vandaag heb ik mijn uurtjes weer gemaakt. Vreselijk...
Maak toch iets af man...
Ben mn thesis aant schrijven! Tjonge das pas werk!
nog ffkes en dan ben ik Drs. C.D Brouwers 8) .. tenminste dat klinkt beter, t wordt C.D Brouwers MSc. Klinkt helemaal nergens naar..zo zonde[/quote:3ttrpz77]
Ben bezig met mn Bsc in International Business (en BBA maar thesis is voor Bsc diploma).
Ik schrijf (in het engels) over Hoe versioneren meewerkt voor een optimale product strategie (even vrij vertaald).
Al dat 'referencen' en onderbouwen... bah ik ben meer van het uitdenken en gewoon DOEN. haha.
Hoe gaatie bij jou en hoe lang ben je al bezig?
mr. X wrote:"Jo&":apgjum9r wrote:Das het mooiste he, als een docent denk dat je niet opgelet hebt enz en dat je daarom het antwoord niet weet of er sowiezo niets van weet. En dan opeens geheel correct antwoordenPrachtig!
Precies. Dat heb ik geleerd uit vroegere ervaringen. Hoe dommer je lijkt in het begin, des te eerder gooi je hoge ogen wanneer ze erachter komen dat je een schijn spelletje gespeeld blijkt te hebben. Er is geen betere grap.
Is het heel fout, psychologische spelletjes te spelen met leerkrachten? Do it all the time.[/quote:apgjum9r]
Prachtig, was een van mn lievelings bezigheden op school. Vooral het uitlokken van docenten :roll:
Maar, ik moet zeggen op mn laatste school had ik echt meer toffe dan niet toffe docenten! Dus als je nog een school zoekt 8)
Jo& wrote:chris wrote:"Jo&":7dce7zys wrote:"mr. X":7dce7zys wrote:Vandaag heb ik mijn uurtjes weer gemaakt. Vreselijk...
Maak toch iets af man...
nog ffkes en dan ben ik Drs. C.D Brouwers 8) .. tenminste dat klinkt beter, t wordt C.D Brouwers MSc. Klinkt helemaal nergens naar..zo zonde[/quote:7dce7zys]
Ben bezig met mn Bsc in International Business (en BBA maar thesis is voor Bsc diploma).
Ik schrijf (in het engels) over Hoe versioneren meewerkt voor een optimale product strategie (even vrij vertaald).
Al dat 'referencen' en onderbouwen... bah ik ben meer van het uitdenken en gewoon DOEN. haha.
Hoe gaatie bij jou en hoe lang ben je al bezig?[/quote:7dce7zys]
ben nu al een maandje of vier bezig met een onderzoek naar schendingen van mensenrechten en internationaal recht door Shell en de Nigeriaanse overheid eind jaren '90 in de Niger Delta. Uiteindelijke doel van het onderzoek is om te proberen de 'corporate deviance' door Shell te verklaren..
Hoop in februari toch wel eens klaar te zijn :-)
chris wrote:Jo& wrote:chris wrote:"Jo&":2m1w5bgi wrote:"mr. X":2m1w5bgi wrote:Vandaag heb ik mijn uurtjes weer gemaakt. Vreselijk...
Maak toch iets af man...
nog ffkes en dan ben ik Drs. C.D Brouwers 8) .. tenminste dat klinkt beter, t wordt C.D Brouwers MSc. Klinkt helemaal nergens naar..zo zonde
Hoe gaatie bij jou en hoe lang ben je al bezig?[/quote:2m1w5bgi]
ben nu al een maandje of vier bezig met een onderzoek naar schendingen van mensenrechten en internationaal recht door Shell en de Nigeriaanse overheid eind jaren '90 in de Niger Delta. Uiteindelijke doel van het onderzoek is om te proberen de 'corporate deviance' door Shell te verklaren..
Hoop in februari toch wel eens klaar te zijn :-)[/quote:2m1w5bgi]
Oef lijkt me een pittig onderwerp...
Ik wil ook wel eind januari klaar zijn, beetje herschrijven enz en dan februari ofzo af.
-
-
-