kheb zelf dan ook een ITR bak vind het wel fijn een short shifter
en ook hier heb ik PU bussen tussen zitten
maar vind het toch wel fijn
maja kheb een civic (A)
Al die commotie, je kunt anders al een partij akelig snel schakelen met een Type-R. Daar heb je geen short shifter voor nodig. Zoals eerder aangegeven is het ook niet altijd goed álle rubbers te vervangen dus twee keer denken voor je iets doet!
mr. X wrote:Al die commotie, je kunt anders al een partij akelig snel schakelen met een Type-R. Daar heb je geen short shifter voor nodig. Zoals eerder aangegeven is het ook niet altijd goed álle rubbers te vervangen dus twee keer denken voor je iets doet!
Never change a winning team...
Dont try to fix something that isnt broken...
Ik ben ook een beetje huiverig voor short shifters, omdat je te snel gaat schakelen voor je synchroringen. Als je nu een "standaard" auto hebt waarbij je een schakelweg hebt als een Victoriaanse treinwissel hendel, dan heeft het wel nut.
Heb het in mijn vorige ITR gehad, was leuk maar bij de JDM ITR plaats ik het niet.
Reden, het heeft me bij mijn vorige ITR vrij lang geduurd om de short shifter niet tegen de uitlaat te laten trillen bij schakelen. Ik heb de positie van de uitlaat dus een klein beetje moeten veranderen en dat lukte niet van de eerste keer.
Dus lekker standaard houden nu. Afgelopen zaterdag het circuit met de JDM verkent en standaard schakelt hij leuk genoeg.
Afgezien van dat het toch echt niet goed is voor je synchro's, zie ik het nut er niet van in......in een ITR kan je al razendsnel schakelen als alles OEM is.
Kan me niet voorstellen dat je tijdswinst hebt met een shortshifter.....maw....OEM houden~!