Ledenadministratie bespreking (afgesplitst)

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Als we het inderdaad netjes houden en vertellen dat alleen Type R rijders lid kunnen worden is dat ok. We moeten wel proberen te vermijden dat mensen ons daarna gaan mijden :razz:

Denk dat het bericht zo wel prima is.

Ik zal dit weekend een nieuw inschrijfformulier in elkaar steken...

Zijn er nog andere wensen buiten bestaande gegevens en de datum?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Misschien een vak voor forumnaam (indien reeds lid of plannen daartoe). Dat maakt het voor Robin en mij makkelijker om de mensen aan de forumgebruikers te koppelen.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Ja klopt...
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ja Forum naam indien forum gebruiker, dan kunnen we die ook van regular naar Lid zetten.

Persoonlijk vind ik dat het wel iets vriendelijker verwoord mocht worden richting Aschwin, zo van sorry je kan geen lid worden. We willen geeen arrogantie uit gaan stralen, net als Wendy zegt, we willen ze niet wegjagen.
Maar goed :wink:
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

De bankgegevens op de inschrijving kloppen die straks nog?

Misschien kunnen we zeggen mail dit document met een foto van je auto naar info@.... ?
Of is dit to much?
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Hoe bedoel je?
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Het rekeningnummer is nu:
1547.71.511 (Rabobank Heusden/vlijmen)

klopt dit nog?


En ik dacht misschien kunnen we nieuwe leden vragen een foto van de auto bij te voegen.... maar is misschien overbodig.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Wat vinden jullie hiervan?

Image
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

En een eventuele brieflayout, mochten we brieven willen versturen.
(Let niet op tekst)
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Image
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Inschrijfformulier:
Ik zou het deel over accessoires en bijzonderheden weglaten, en ik zou i.p.v. alleen de tekst Type R er Model Type R van maken.

Verder vind ik de tekst veels te veel onnodige informatie bevatten. Ik denk dat op het inschrijfformulier alleen het volgende voldoende is:

De contributie is vastgesteld op € 30,- per jaar. Zodra wij het inschrijfgeld hebben ontvangen word je opgenomen in het ledenbestand van de „Honda Type-R club Benelux’, en krijg je de Type-R membercard zo spoedig mogelijk thuisgestuurd. Je kunt de contributie overmaken op rekeningnummer: 1547.71.511 (Rabobank Heusden/vlijmen) t.n.v. stichting de Honda Type-R Club

Email dit document naar: [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email]


Uit de huidige zijn dus de volgende delen geschrapt:
Na inschrijving krijg je de Type-R businesscard en een Type-R kentekenplaathouder zo spoedig mogelijk thuisgestuurd. Via deze businesscard kom je in aanmerking voor aantrekkelijke kortingen op de clubartikelen en bij onze Teampartners. Deze kunt u terugvinden op onze website www.type-r.nl.

Op onze website www.type-r.nl is een speciaal gedeelte waar de auto‟s van onze leden zichzelf en hun auto kunnen voorstellen. Als je dit ook wilt, dan kun je een tekst, foto‟s en eventueel een lijst met specificaties mailen naar: [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email] Vergeet je ook niet aan te melden op ons forum. Hier is veel nuttige en leuke informatie te vinden over meetings, leden, Honda‟s en andere onderwerpen. Zodra je inschrijving voltooid is, kun je ook in het “te koop aangebodenâ€￾ en “te koop gevraagdâ€￾ plaatsen.


Waarom? De kentekenplaathouders, clubkorting, en extra forumrechten zijn leuke extra's, maar daar hoort de aanmelder eerder op gewezen te zijn, bijv. op de website zelf. Als ze dit formulier hebben, hebben ze die website ook al gevonden. Dit formulier is er om ons te voorzien van informatie over de aanmelder, niet andersom. Onze informatievoorziening naar (potentiële) nieuwe leden verloopt via het forum en de website, en niet middels dit formulier, dat alleen inschrijving relevante informatie moet hebben.

Zet verder dezelfde voetnoot er onder als de brief, en ik ben blij!

Briefopmaak: :agree:

Let overigens op het door elkaar gebruiken van je en u. Of je tutoyeert, of je doet het niet.

Algemeen:
We zullen alle communicatie sjablonen een keer moeten reviewen vind ik. Zo staat er in de voorbeeld brief die je opstelt dat men korting krijgt bij clubpartners. Dat is niet strikt genomen de waarheid. De pas kan korting opleveren, maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Denk aan een dienst of product dat geen korting kan of mag hebben, of reeds afgeprijsd is of zo. Door het werkwoord kunnen te gebruiiken dekken we ons in.
Dat is maar een klein voorbeeld van wat ik bedoel.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Het is een lidmaatschapspas oid niet businesscard.
Ik vind wel dat we erin moeten zetten dat we de lid-pas en kentekenplaathouder zsm na ontvangst inschrijfformulier en verwerking betaling opsturen.

Paar extra enters in de tekst van inschrijfformulier, vraag welk Type-R model en het unieke nummer.

Top!
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Ok, zal een en ander later aanpassen.
Had nu de reeds bestaande teksten overgenomen.

Nieuwe versie volgt....
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Kentekenplaathouder is nu al een heikel punt, het in een inschrijfformulier opnemen heeft volgens mij voor het aanstaand lid geen nut. Immers, die stuurt het formulier naar ons toe.

Dat die informatie op de lidmaatschapspagina van de website staat waar ook het inschrijfformulier komt te staan is prima, hier hoeft het niet. Nogmaals, wij willen van de inschrijver gegevens hebben, en het enige waarvan we stellig kunnen zeggen dat het z.s.m. na betaling verstuurd wordt en nodig is om lidmaatschap te kunnen bewijzen indien daarnaar gevraagd wordt is de clubpas/membercard.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

We kunne het ook algemeen houden door zoiets te zeggen:
Na ontvangst van uw inschrijfformulier en verwerking van uw betaling ontvangt u de bevestiging van uw lidmaatschap.
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Grafische info kan beter verder gaan in een apart topic:

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=6639
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Jo& wrote:Het is een lidmaatschapspas oid niet businesscard.


MemberCard hadden we besloten...

Welke we inderdaad zsm na betaling zullen opsturen..
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Ziet er netjes uit.

Is er al contact met Arsch geweest? Anders bel ik hem wel even
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Ik weet niet wat er nu uiteindelijk doorgegeven is.

Misschien dat jij meetings => goede doel... Tha Bla > circuitervaring even in de gaten kunt houden...
Post Reply