Blijf het altijd een lastig onderwerp vinden om nou echte merken of replica's te kopen. Zelf waardeer ik het erg als bedrijven zelf iets ontwikkelen en daar mag dan ook een prijskaartje aan hangen. Hun onderzoekskosten moeten toch betaald worden. Bij Hytech vind ik het een iets ander verhaal worden, als je zo'n slechte klantenservice hebt vraag je om concurrentie of dat je ideeen door anderen gestolen worden. Zelf ben ik dan weer zo'n "idioot" die wel bereid is om 7 maanden gefrustreerd te wachten en zijn portemonee leeg te storten voor die 6 letter op zijn header.
Maar genoeg offtopic, welkom hier.
.:: Accord type-R nr. 46 ::. 235,9Pk en 237Nm
Katana wrote:235,9 Is zeker niet verkeerd.
Is dit met een Stock catback en gemapped zonder wideband?
Heb voor het afstelwerk wat ik doe een losse wideband(Innovate) met direct serial.
Deze heb ik dus gebruikt, Hytech replica zit erop en katvv. De rest is standaard op het luchtfilter en aanzuigbuis na.
ATR46 wrote:Katana wrote:235,9 Is zeker niet verkeerd.
Is dit met een Stock catback en gemapped zonder wideband?
Heb voor het afstelwerk wat ik doe een losse wideband(Innovate) met direct serial.
Deze heb ik dus gebruikt, Hytech replica zit erop en katvv. De rest is standaard op het luchtfilter en aanzuigbuis na.
Hey :!: je ben wel wat vergeten he...iets met B*ox ofzo :stoer:
Hier nog even een foto uit de wachtrij voor de run
Groot formaat ? klikt u hier
Nou zie ik zelf niet heel erg veel ATR's maar de wagen heeft zeker zo zijn charmes 8)
Groot formaat ? klikt u hier
Nou zie ik zelf niet heel erg veel ATR's maar de wagen heeft zeker zo zijn charmes 8)
'98 JDM Integra Type-R