Ter info: Knite Force + uitlaten meet

Alleen zichtbaar als je Bestuurds lid bent van de Type-R Club
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Ter info: Knite Force + uitlaten meet

Post by Jo& »

In overleg met Frans had ik besloten de uitlaat meet members only te maken.
Omdat Knite Force hier erg teleurgesteld in is, verders een toffe gast is én het wetgeving-technisch een tricky onderwerp is, hebben we besloten Knite Force wel uit te nodigen voor de uitlaten meet.
Onderstaande PB heb ik naar hem verstuurd. Hierbij zodat jullie ook op de hoogte zijn:

-----

Hey Knite Force, of wat je echte naam is :wink:

Ik heb het er met Frans over gehad. Sommige meets willen we exclusief voor Type-R leden houden vanwege de exclusiviteit; anders heeft lid worden van de club geen waarde meer en zal de club uiteindelijk ophouden met bestaan.

Wij als bestuur zetten ons in voor onze leden en het organiseren kost vaak (veel) tijd en moeite. (en soms een beetje prive geld) Wij vinden het heel leuk om te doen, dat even terzijde.
Maar vanwege bovenstaande redenen vinden wij het daarom niet gek om niet-leden niet uit te nodigen, aangezien er anders dadelijk helemaal geen leden meer zijn en de Type-R club niet meer kan bestaan.

Ik vind het geen probleem als je ook komt die dag en begrijp je punt helemaal. Daarom heb ik het er met Frans over gehad en bij deze verwelkomen we je graag op de uitlaten meet.

Als je het niet bezwaarlijk vind, vraag je ik je dit aub niet met andere wel of niet leden te bespreken of om het op het forum te zetten. Anders snijden wij onszelf in de vingers door jou nu wel te verwelkomen.

Ik hoop dat je onze situatie begrijpt en dat het niets persoonlijks is!

Groeten Joanne
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

TER INFO:


Knite Force schreef:
Hi Joanne,

Excuus voor de late reactie; druk op het werk geweest.

Allereerst wil ik je danken voor het begrip in je reactie, zowel in het topic als via PM.

Uiteraard begrijp ik het volledig dat jullie als club dingen voor members-only organiseren. Ik waardeer het dan ook dat jullie toch een uitzondering maken voor een niet-lid om dit uitje te bezoeken maar denk toch dat daar ook een klein stukje club-behoud in ligt.
Er zijn in het verleden namelijk al meerdere clubs ter ziele gegaan omdat ze te type-gericht waren (CRX Club Holland bijvoorbeeld). Ik begrijp dat jullie doelgroep groter is daar alle Type R's bij jullie welkom zijn en ik hoop dat jullie dit probleem hopelijk niet tegen gaan komen.

Toch hoop ik dat jullie in de toekomst (permanente) uitzonderingen blijven maken voor bepaalde uitjes. Wellicht is het een idee om bij bepaalde georganiseerde dingen een vorm van entree te heffen voor non-members. Ik denk dat je op deze manier het kaf al een beetje van het koren scheidt, maar dat je de deur toch op een klein kiertje laat voor diegenen die de Type R een warm hart toedraagt/ bepaalde uitjes toch wil bezoeken.

Nogmaals bedankt voor je positieve insteek in deze!

Vriendelijke groet,

Marcell/ Knite Force :)


Hoi Marcell,

Fijn dat jij het (ook) positief oppakt!

Wat jij aankaart over te specifiek publiek aanspreken, (in ons geval niet alleen Type-R maar dan ook nog eens de performance georienteerden...) is iets wat we binnen het bestuur bespreken.

Entree heffen is geen slecht idee. Ik ga het doorgeven aan de rest van het bestuur.

Groeten en tot dan!

Joanne
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Mijn mening:

Entree heffen, slecht idee...

Zoals ik al eerder aan had gegeven, rare gedachtengang (Heeft er iemand mijn post verwijderd??)

Volgens mij kunnen we elk potentieel lid hard gebruiken, als we leden willen behouden/werven.

Lid zijn dit jaar is een giller... Er is drie keer niks geen toegevoegde waarde om lid te zijn dit jaar.


Nogmaals... MIJN mening...
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Entree heffen zie ik ook niet als goed idee, maar ben beleefd tegen Marcell door te zeggen dat we het bespreken.

Lid zijn, tsja 15% korting bij sommige autodealers ofzo mjah...
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Ja, ik heb het ook niet over je beleefdheid naar Marcell toe..
Dat is netjes.. :thumbs:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

VTECRob wrote:Ja, ik heb het ook niet over je beleefdheid naar Marcell toe..
Dat is netjes.. :thumbs:

I know, maar had in mn pb naar hem gezegt dat ik het een goed idee vond en dat we het zouden bespreken.

Maar even naar jullie toe, ineerst instantie vind ik dit niet een goed idee.
De reden dat ik het dat naar hem typte was beleefdheid.
Post Reply