FN2 vs EP3
Gelukkig heb ik stalen neuzen.
Overigens, Jo&, mijn ITR was misschien niet het beste vergelijkingsmateriaal. Veel meer vermogen dan een stock ITR had de mijne niet ook al had ik er wel wat 'goodies' erop zitten.
Steven, je mag wel een keertje meerijden! Jammer dat de Z4 verkocht is, daar kon ik wat gekke dingen mee doen.
Tegenwoordig kunnen mensen blijkbaar slecht accepteren dat niet iedere nieuwe auto zo goed is als een oude(re) op sportief gebied. Dan beginnen ze gelijk te zeiken dat we alle minder R waardige auto's afzeiken. Lijkt me logisch maargoed.
Ga er verder ook niet in discussie over. Zoals eerder gezegd, iedereen koopt een auto omdat hij of zij er graag in wil rijden.
Plank-voor-je-kop syndroom komt hier wel vaker voorbij. De verstandige onder ons slikken wel een keer extra en laten de ander winnen om de goede orde te bewaren, toch? :wink:.
Overigens, Jo&, mijn ITR was misschien niet het beste vergelijkingsmateriaal. Veel meer vermogen dan een stock ITR had de mijne niet ook al had ik er wel wat 'goodies' erop zitten.
Steven, je mag wel een keertje meerijden! Jammer dat de Z4 verkocht is, daar kon ik wat gekke dingen mee doen.
Tegenwoordig kunnen mensen blijkbaar slecht accepteren dat niet iedere nieuwe auto zo goed is als een oude(re) op sportief gebied. Dan beginnen ze gelijk te zeiken dat we alle minder R waardige auto's afzeiken. Lijkt me logisch maargoed.
Ga er verder ook niet in discussie over. Zoals eerder gezegd, iedereen koopt een auto omdat hij of zij er graag in wil rijden.
Plank-voor-je-kop syndroom komt hier wel vaker voorbij. De verstandige onder ons slikken wel een keer extra en laten de ander winnen om de goede orde te bewaren, toch? :wink:.
mr. X wrote:Tegenwoordig kunnen mensen blijkbaar slecht accepteren dat niet iedere nieuwe auto zo goed is als een oude(re) op sportief gebied. Dan beginnen ze gelijk te zeiken dat we alle minder R waardige auto's afzeiken. Lijkt me logisch maargoed.
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat er bedoeld wordt wat de FN2 rijders proberen uit te leggen. Je blijft maar hameren op het feit dat "we" beweren dat de FN2 beter is dan een andere R.
Er zal wel weer een hele lap tekst als feedback worden gegeven op deze post maar ik wil er heel kort wat van zeggen voordat ik voor eeuwig hierover zwijg, want het gaat me irriteren.
Nee, de FN2 is niet beter op sportief gebied dan de EP3 of de ITR en ik accepteer dat WEL. Maar daarvoor is het nog wel een R en geen opgewaardeerde VTI zoals jij beweerd. Er zijn andere eisen en prioriteiten gesteld bij het bouwen van de FN2, dat gebeurd nou eenmaal bij een groot bedrijf zoals Honda dat is. Dat wordt ook wel een andere beleid genoemd.
Zijn alle R modellen trouwens geen opgewaardeerde VTI?
Klaar.
- vtec vince
- ChristopheR