Verzoek sander - deuken uitlaten

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Verzoek sander - deuken uitlaten

Post by Jo& »

Van Sander kreeg ik onderstaande verzoek...
Wat vinden jullie? Ik vind het er wel bijhoort, beetje opruimen misschien...

---

He,

Jij bent mod tegenwoordig toch? Kun je in het verkooptopic van mijn spruitstuk (DC Sport) het hele deuk verhaal weghalen? Komt de verkoop niet ten goede gok ik... Vrolijk/Happy

Groeten,

Sander
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Het is zijn topic, als hij dat opgeschoont wil hebbenmoet je dat doen...
Of jij het er nou mee eens bent of niet...
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Staat dat in de regels?

Ik ben het er niet helemaal mee eens namelijk. De discussie over die deuken is waardevolle informatie voor de koper.
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

VTECRob wrote:Het is zijn topic, als hij dat opgeschoont wil hebbenmoet je dat doen...
Of jij het er nou mee eens bent of niet...
Nou... ik denk daar ook anders over.

Hij heeft het recht om niet aan de verkoop/product gerelateerde posts weg te laten halen. Maar dit is allemaal wel gerelateerd aan de verkoop, sterker nog, hij zet zelf een foto neer waar de deuken op te zien zijn. Dan kan hij daar vragen over verwachten, het heet niet voor niets een forum waar een ieder zijn zeggje mag doen. Het commentaar weghalen zou bijna censuur worden.

Als men geen (ongewenst) commentaar in een Te Koop post wil hebben dan zou men het meteen moeten laten sluiten. Dan is het Te Koop forum een prikbord worden, met berichten die na plaatsing niet meer gewijzigd kunnen worden of op gereageerd kan worden, ook door de verkoper niet.

Dit commentaar nu weghalen zou juist averechts werken lijkt mij; dan lijkt het alsof de deuken weldegelijk een issue zijn voor de prestaties en dat de verkoper dat probeert te verbergen, met de hulp van de Type R Club moderators.

Ik zal hem een PB sturen. Overigens ben ik blij met het overleg, dat is goed voor het op 1 lijn krijgen van het modereerbeleid. Bedankt Joanne en Rob! 8)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

IvoG wrote:
VTECRob wrote:Het is zijn topic, als hij dat opgeschoont wil hebbenmoet je dat doen...
Of jij het er nou mee eens bent of niet...
Nou... ik denk daar ook anders over.

Hij heeft het recht om niet aan de verkoop/product gerelateerde posts weg te laten halen. Maar dit is allemaal wel gerelateerd aan de verkoop, sterker nog, hij zet zelf een foto neer waar de deuken op te zien zijn. Dan kan hij daar vragen over verwachten, het heet niet voor niets een forum waar een ieder zijn zeggje mag doen. Het commentaar weghalen zou bijna censuur worden.

Als men geen (ongewenst) commentaar in een Te Koop post wil hebben dan zou men het meteen moeten laten sluiten. Dan is het Te Koop forum een prikbord worden, met berichten die na plaatsing niet meer gewijzigd kunnen worden of op gereageerd kan worden, ook door de verkoper niet.

Dit commentaar nu weghalen zou juist averechts werken lijkt mij]

Ben het geheel met Ivo eens.
De te koop topics moeten 'eerlijk' blijven.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Prima hoor...

Ik hoef het ook niet eens te zijn met jullie.. :thumbs:
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

VTECRob wrote:Prima hoor...

Ik hoef het ook niet eens te zijn met jullie.. :thumbs:
Daar ben ik het niet mee eens... :roll:



:lol:
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Topic gesloten..
Post Reply