Topic sluiten

Achter-de-schermen stukje voor de Moderators
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Topic sluiten

Post by Jo& »

Moet ik dit topic sluiten?
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=6416&start=20

Voor het uit de hand loopt.
Plus het is een eeuwige discussie...
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Welke regel wordt er overtreden?

Vaak zullen discussies nutteloos lijken, maar zolang er deelnemers zijn aan de discussie en er geen regels worden overtreden, zal een goede moderator ze nooit moeten sluiten.

Het slot moet uiterst voorzichtig mee omgegaan worden, evenals de andere moderator rechten en tools.
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Toch ben ik er niet mee eens Ivo. Maar jou mening telt het zwaarst en ik zal niks doen met dat topic.

Kzou graag die hele discussie over FN2 lam leggen of iig even wat zwaaiende vingers uitdelen omdat we nu het risico op 2 deling en ruzie in de club riskeren.
Mensen behoren elkaars mening te respecteren. Men mag zeggen wat hij/zij wilt zolang het als mening geformuleerd wordt. Niet als boute stelling. Enige tegenspraak van FN2 kant, of ook maar een beetje tolerantie richting de FN2 rijders en hun mening wordt op boute manier afgemaakt.
Er moet ruimte blijven voor ierders mening, zoals beschreven in de grondwet :wink:.

Het gaat misschien niet tegen geschreven regels, maar wel om de gedachtengang achter deze club.
In mijn (objectieve, want ik ben geen voorstander van de FN2) ogen worden mensen nu onterecht beledigd en doen we de club hiermee mogelijk wel schade aan...

Mensen met een FN2 zijn potentieel nieuwe leden voor onze club. Als die dit lezen voelen ze zich niet welkom.
Club is voor Type-R's en dat wordt door Honda bepaald, niet door een paar mensen die (denken) verstand van auto's te hebben.

Frans, Robin en Wendy, wat is jullie mening hierin?
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

Wendy maakt hier een fout....
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

VTECRob wrote:Van mij mag het openblijven....

Mocht het uit de hand lopen kan het dan nog wel gesloten worden.
Voor nu lijkt me dat nog niet,
denk eerlijk gezegd ook niet dat het dat gaat doen en anders zien we het
vanzelf.


Owwjeeee Robin, sorry.
Ipv quote heb ik wijzig geklikt (gelukkig gebeurt dit in het moderator gedeelte)
Nu is jou tekst wel verdwenen en staat het mijne onder jou naam....
:cry: Mijn excuses voor mijn onoplettendheid
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

Van mij mag het openblijven....

Mocht het uit de hand lopen kan het dan nog wel gesloten worden.
Voor nu lijkt me dat nog niet,
denk eerlijk gezegd ook niet dat het dat gaat doen en anders zien we het
vanzelf.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

hehe... lekker ding ben jij...

Iemand z'n mening opdringen?? :wink:

Maar het komt op hetzelfde neer... dus laat onze "gedeelde" mening dan maar staan...

Staat weer wat netter dan mijn uitspraak... :razz:
ITR DC2
Posts: 1327
Joined: Thu Sep 06, 2007 7:46 am

Post by ITR DC2 »

VTECRob wrote:hehe... lekker ding ben jij...

Iemand z'n mening opdringen?? :wink:

Maar het komt op hetzelfde neer... dus laat onze "gedeelde" mening dan maar staan...

Staat weer wat netter dan mijn uitspraak... :razz:


Ok :-)
Dan zal ik in het vervolg het goede knopje aanklikken... :wink:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Jullie hebben gelijk het loopt niet uit de hand.

Ik heb het ook een paar keer gehad, per ongeluk wijzig gedrukt ipv quote.

haha gelukkig was de tekst al door iemand gequote dus kon het snel terug plakken voor iemand het merkte haha!

En 1x dacht ik he, waar zijn de quote tekentjes nu?
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Ik wil eigenlijk jullie vragen om vooral rustig om te gaan met de net verworven moderatierechten. Het is prima, nee, beter zelfs, om tikfouten in een bericht gewoon te laten staan, en onwaarheden niet te wijzigen.

Moderatie zou alleen toegepast moeten worden om berichten die tegen de regels ingaan aan te passen (en dan alleen dat gedeelte wat tegen de regels ingaat), topics te splitsen en te sluiten, of naar Recycle Bin of Moderator Gedeelte te verhuizen.

Eigenlijk geldt voor de baan van moderator dat je ervoor gevraagd wordt, en dat wie solliciteert bij voorbaat afvalt. :idea:
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

IvoG wrote:Ik wil eigenlijk jullie vragen om vooral rustig om te gaan met de net verworven moderatierechten. Het is prima, nee, beter zelfs, om tikfouten in een bericht gewoon te laten staan, en onwaarheden niet te wijzigen.

Moderatie zou alleen toegepast moeten worden om berichten die tegen de regels ingaan aan te passen (en dan alleen dat gedeelte wat tegen de regels ingaat), topics te splitsen en te sluiten, of naar Recycle Bin of Moderator Gedeelte te verhuizen.

Eigenlijk geldt voor de baan van moderator dat je ervoor gevraagd wordt, en dat wie solliciteert bij voorbaat afvalt. :idea:


I completely understand :thumbs:
Post Reply