Van kinds af aan loop ik al met v-tec bloed rond,mede doordat mijn vader ook al heel z'n leven honda reed.
Ik ben begonnen met een civic hatch lsi uit 92,en heb die ook op een nette bijna originele look uitgebouwd.
Ik kan dit gemakkelijk doen omdat ik in het dagelijks leven bij een auto schade herstel bedrijf werkzaam ben als voorbewerker/spuiter.
En alle middelen heb om een zeer professioneel te werk te gaan.
Sinds oktober vorig jaar heb ik dan eindelijk de auto gevonden waar ik al zeker een jaartje naar op zoek was.
Na bijna s2000 gekocht te hebben stond deze een dag ervoor op het net te koop en wist dat het hem gelijk moest worden.
Het gaat hierbij om een civic type-r uit 2004 in het cosmic gray met 64000 op de teller,na telefonisch bijna alles geregeld te hebben is alles perfect gelopen.
Stond trouwens wel bij een honda dealer te koop,en was van 1ste eigenaar die hem daar ook nieuw gekocht had.
Als eerste heb ik alle deukjes (6) eruit gerestyled,waarna het bodywerk voledig schadevrij is

En de remklauwen zwart gemaakt.
ook heb ik nog een multimedia systeem van pioneer gekocht een maandje geleden waar ik zeer tevreden mee ben.
Voor de rest behandel ik heb uiterst goed,en rij ermee waarvoor die gemaakt is dus als die goed warm is onbeberkt knallen,alleen beetje jammer dat de benzine dan zo hard gaat hahaha.
Nou hierbij wat fotos dan.