Goodridge staal omvlochten remleidingen

Rizoma Prototype Sport spiegels

En nog een berg spul deze winter...

chris wrote:ik lees dit topic nu voor het eerst! ben de laatste tijd aan t rondneuzen voor motorrijbewijs..
zit te denken om iig effe zo'n intro lesje te doen bij de anwb a raison van 66 eu, iemand ervaring mee? vooral om s te kijken of ik het echt tof vindt, en of ik een beetje aanleg heb :lol:
het zal voor mij een langzaam proces worden omdat ik domweg niet genoeg geld heb om het in één keer te regelen..
de keus voor een motor staat op dit moment iig op een ducati 748.. maat van me rijdt er een...wat een ding! en niet te extreem om op te beginnen lijkt me.. 8)
Delta_lima wrote:Doen! Het is echt een hele leuke ervaring.
Als je een R1 wilt gewoon doen, R6 is ook aardig snel, ligt gewoon aan je beheersing. Ik ben begonnen op een 900cc, en dat is goed te doen.
Voordeel van een 900/1000 tov 600 is toch wel het koppel, zn 600cc moet je aardig in de toerenjagen, en geloof me dat begint irritant te worden.
Ik vind zelfs dat de 900 al wat meer koppel zou mogen hebben, het went gewoon heel erg snel.
jochem dc2 wrote:Ik durf het echt niet te zeggen joh,... Wanneer ik mij motor rijbewijs heb, maar eens flink gaan proefrijden. En dan kijk ik wel wat het gaat worden!
Greetz,
chris wrote:ik lees dit topic nu voor het eerst! ben de laatste tijd aan t rondneuzen voor motorrijbewijs..
zit te denken om iig effe zo'n intro lesje te doen bij de anwb a raison van 66 eu, iemand ervaring mee? vooral om s te kijken of ik het echt tof vindt, en of ik een beetje aanleg heb :lol:
het zal voor mij een langzaam proces worden omdat ik domweg niet genoeg geld heb om het in één keer te regelen..
de keus voor een motor staat op dit moment iig op een ducati 748.. maat van me rijdt er een...wat een ding! en niet te extreem om op te beginnen lijkt me.. 8)