Suup - Gerry Aangenaam
Gisteren de motorkap maar eens wat schoongemaakt. Deze was enorm vies.
En even wat fototjes van de motorruimte gemaakt, ook deze heeft heel wat schoonmaakwerk nodig.
En.... ik heb van de RDW een tijdelijk kentekenbewijs ontvangen voor de dag waarop me wagen gekeurt gaat worden.
Heb de platen al laten maken, en gemonteerd.
Deze maand nog, zal de ITR op kenteken komen te staan! YEAH!

En even wat fototjes van de motorruimte gemaakt, ook deze heeft heel wat schoonmaakwerk nodig.
En.... ik heb van de RDW een tijdelijk kentekenbewijs ontvangen voor de dag waarop me wagen gekeurt gaat worden.
Heb de platen al laten maken, en gemonteerd.
Deze maand nog, zal de ITR op kenteken komen te staan! YEAH!

-
Vandaag heb ik de Takata gordels ontvangen, gekocht via E-Bay, en tjah, het zijn de nepperts, daar loog de prijs ook niet om.
Maar hey, who cares, ze zien er te sexy uit, en ze zitten als gegoten, lekker strak om zo 1 te worden met de auto.
Sluitingen en dergelijke voelen echt wel degelijk aan, alles draait soepel, en past perfect.
8)
Maar hey, who cares, ze zien er te sexy uit, en ze zitten als gegoten, lekker strak om zo 1 te worden met de auto.
Sluitingen en dergelijke voelen echt wel degelijk aan, alles draait soepel, en past perfect.

8)
@Suup
Het was een serieuze vraag.
Het was een serieuze vraag.
HONDA wrote:Is het e keurmerk dan ook niet nep vraag ik me af?
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:@Suup
Het was een serieuze vraag.HONDA wrote:Is het e keurmerk dan ook niet nep vraag ik me af?
Ja, vragen naar de bekende weg, dat zal dan ook wel nep zijn he.
Kan heel simpel antwoorden: Ik weet het niet.
Persoonlijk ga ik er niet vanuit dat het een officiele keur is natuurlijk, maar de riemen voelen perfect aan, degelijke sluitingen, goeie dikte van haken en bevestigingen.
Al met al leuk speelgoed om gewoon te gebruiken, voel me er goed bij.
No need to discuss, er zijn mensen die zeggen dat ze wel echt zijn, maar ik blijf bij mijn oordeel, en tjah nogmaals: De prijs loog er niet om, maar ik ga geen verhaal halen bij die E-Bay seller hoor, vind het best zo.
Kan er mezelf eerlijk gezegd niet druk om maken of ze echt of nep zijn.
Voor straatgebruik laat ik nog altijd mijn originele riemen erin zitten.
De bekende weg? Lijkt mij een een normale vraag en iets wat je zelf ook graag weet neem ik aan. Dat het nu stevig en goed aanvoelt wil niets zeggen over hoe de riemen zich houden tijdens een aanrijding. Een e keurmerk garandeert dat het in ieder geval is getest en goed bevonden.
Whatever, succes met je speelgoed.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:De bekende weg? Lijkt mij een een normale vraag en iets wat je zelf ook graag weet neem ik aan. Dat het nu stevig en goed aanvoelt wil niets zeggen over hoe de riemen zich houden tijdens een aanrijding. Een e keurmerk garandeert dat het in ieder geval is getest en goed bevonden.
Een neppe riem is een neppe riem, dus ook het keurmerk lijkt me. Dat bedoel ik met vragen naar de bekende weg.
Zelfde als een Nike T-Shirt wat nep is en dan vraag ik: Zit er een echt nike logo op?
Ik geef dus normaal antwoord op jou normale vraag.
En ja, ik heb die riem in me handen gehad, dus tot op heden kan de beslissing vanuit mijn positie nog het beste bepaald worden, en niet die forum reacties.
Suup wrote:Persoonlijk ga ik er niet vanuit dat het een officiele keur is natuurlijk, maar de riemen voelen perfect aan, degelijke sluitingen, goeie dikte van haken en bevestigingen.
Riemen vangen de klap op door een beetje mee te rekken, waardoor de kracht van de aanrijding voor een gedeelte wordt geabsorbeert door de riemen.