Onhebbelijkheden van de CTR 2007 (FN2)
- Gaskleppie
kurtjevv wrote:denk dat je een beetje nadenkt toch als je al deze fouten hier leest
Ik ben altijd gek geweest van honda wagens, maar dit doet je toch nadenken...
25000euro voor een wagen waar je op voorhand al weet dat hij ziektes heeft?
iemand ervaring hier met een civic van my 2009 en deze ziekten?
Ãlle auto's hebben kinderziektes, zeker als je en van de eerste koopt.
Het verschilt alleen dat de een dat wat meer dan de ander heeft.
Het scheelt met de meeste Honda's dat ze eerst een tijdje in Japan rond rijden, eer dat wij ze krijgen, dus daarom zijn de meeste problemen er al uit.
Koop maar eens een Vag auto, je hebt daar ook problemen. Ik kan je voorbeelden genoeg noemen die veel erger zijn!
Bijv dat je midden in Rotterdam geparkeerd staat en bij je auto terug komt en alle ramen staan open.
Je staat in Duitsland op een verlaten industrie terrein en je auto wil niet van de startblokkering af.
Je rijd een berg op en de caravans komen je voorbij.
Na 2 dagen niet rijden is je accu leeg omdat je remlichten blijven branden.
Als het regent werkt de elektriciteit in je auto niet meer.
Terug roep actie na terug roep actie...
...zucht... ik kan nog wel even doorgaan en dat allemaal van 1 gloed nieuwe auto van Duitse makelaardij...
inderdaad dat zal ik niet ontkennen dat geen enkele auto kinderziekten heeft, echter de Civic Type R is momenteel al een jaar of 2 a 3 op de markt...
En het zou maar erg zijn als we bvb nog steeds dezelfde problemen van bvb de versnellingsbak tegenkomen op de nieuwe modellen...
Maar nogmaals, ik ben er helemaal weg van en hij straalt stukken meer emotie uit als bvb een Golf GTI of zo...
En het zou maar erg zijn als we bvb nog steeds dezelfde problemen van bvb de versnellingsbak tegenkomen op de nieuwe modellen...
Maar nogmaals, ik ben er helemaal weg van en hij straalt stukken meer emotie uit als bvb een Golf GTI of zo...
- Gaskleppie
Koop maar eens een Vag auto, je hebt daar ook problemen. Ik kan je voorbeelden genoeg noemen die veel erger zijn!
kan er nog 1 bij?
Dat als je de schuifdeur van je bus dicht gooit, en er 1 rietje tussen de deur zit dat hij niet helemaal perfect dicht schuift, dat dan gelijk je slot in 2 stukken valt. Blijkt hij van plastic te zijn...... De gozer die het mocht repareren was de hele winter niks anders aan het doen dan sloten repareren. Ik ben nu aan mn 3e slot bezig...
oja, en dat de berg op en dan niet willen klopt helemaal. Bij bussen heb je het al met tegenwind of met 2 ladders op het dak. Mn collega had het dagelijks dat hij niet boven de 95km/h kwam. Omdat de dealer na 5 keer onderzoeken nog niks vold hebben ze hem maar gechipped. Resultaat: 150km/h met tegenwind en ladders op het dak..... Lekker die standaard software....
-
kurtjevv wrote:inderdaad dat zal ik niet ontkennen dat geen enkele auto kinderziekten heeft, echter de Civic Type R is momenteel al een jaar of 2 a 3 op de markt...
Gewoon kopen!
Er zal intussen al veel opgelost zijn, en niet elke civic had zoveel problemen... Denk dat je bij de andere merken niet minder problemen zult hebben, integendeel...
Gaskleppie wrote:Koop maar eens een Vag auto, je hebt daar ook problemen. Ik kan je voorbeelden genoeg noemen die veel erger zijn!
kan er nog 1 bij?
Dat als je de schuifdeur van je bus dicht gooit, en er 1 rietje tussen de deur zit dat hij niet helemaal perfect dicht schuift, dat dan gelijk je slot in 2 stukken valt. Blijkt hij van plastic te zijn...... De gozer die het mocht repareren was de hele winter niks anders aan het doen dan sloten repareren. Ik ben nu aan mn 3e slot bezig...
oja, en dat de berg op en dan niet willen klopt helemaal. Bij bussen heb je het al met tegenwind of met 2 ladders op het dak. Mn collega had het dagelijks dat hij niet boven de 95km/h kwam. Omdat de dealer na 5 keer onderzoeken nog niks vold hebben ze hem maar gechipped. Resultaat: 150km/h met tegenwind en ladders op het dak..... Lekker die standaard software....
Bij ons was het de lucht massa meter...
kurtjevv wrote:Hij staat met stip terug op nummer 1(voor de VW Golf VI GTI DSG
ops: )
Liefst in de grijze kleur, lekker wat onopvallend en makkelijk in onderhoud![]()
Ik weet uit betrouwbare bron dat zo een GTI echt magnifiek rijdt, maar persoonlijk vind ik hem niet ogen zoals een EP3 en in mindere mate de nieuwe Fn2 dat wel doet.
Ik zie zelf veel chappies in (ook nieuwe) golfies rijden, met of zonder Gti grill. Dingen staan op elke straathoek zowel gti als niet gti.
Ga proefrijden en kijk waar je voorkeur naar uit gaat.
Type R CW wrote:als jij een dealer kunt zeggen waar je hem kunt proefrijden ben je de eerste. Dacht altijd dat de type r nergens kan getest worden.
aan kurt:
waarom koop je zoals mij de honda civic type r champion white edition niet?
Ik heb de mijne besteld en zou hem in juli hebben![]()
Ik heb de mijne getest hoor voor ik hem kocht, snap eerlijk gezegd niet wie er nu een wagen koopt zonder er mee gereden te hebben :-?
bennyvc wrote:Type R CW wrote:als jij een dealer kunt zeggen waar je hem kunt proefrijden ben je de eerste. Dacht altijd dat de type r nergens kan getest worden.
aan kurt:
Ik heb de mijne getest hoor voor ik hem kocht, snap eerlijk gezegd niet wie er nu een wagen koopt zonder er mee gereden te hebben :-?
Ik! En tot op de dag van vandaag geen minuut spijt en nooit problemen gehad.
Type R CW wrote:als jij een dealer kunt zeggen waar je hem kunt proefrijden ben je de eerste. Dacht altijd dat de type r nergens kan getest worden.
aan kurt:
Ja dat hebben er mij nog al gezegd om de CW edition te kopen, maar ik ben echt niet voor die witte kleur te vinden :$