remus einddempers atr
remus einddempers atr
hoii wil binnenkort andere eindempers halen voor me atr
supersprint is niet meer leverbaar
heb deze gezien van remus
http://www.thrustmotorsports.com/store/item.asp?ID=18943
nou wil ik weten of deze ook ok zijn kwa sound en geen vermogenverlies
grtzz
supersprint is niet meer leverbaar
heb deze gezien van remus
http://www.thrustmotorsports.com/store/item.asp?ID=18943
nou wil ik weten of deze ook ok zijn kwa sound en geen vermogenverlies
grtzz
"VTEC just kicked in yo!!!"
Ik waarschuw je vast dat de meeste forumleden hier JDM fan zijn en vaak allergisch voor Duits....
:thumbs:
:wink: maar u snapt mij?

gelukkig hebben ze nu een Toyota gekocht. :stampen: de tijd zal het leren..
- Gaskleppie
Vermogenswinst haal je met een demper alleen toch bena niet
grappig. De eindemper is juist meestal standaard een schotten demper en houd gigantisch veel vermogen tegen. Juist een eind demper kan veel winst brengen.
On topic: Een Remus demper heeft naar mijn weten nog steeds resonantie kamers wat de vermogens winst tegen gaat. Neem dan een Sebring. Dat zijn intern twin loops ala de Invidia G200 en werken beter.
Maar, idd liever helemaal geen duitse troep op een JDM Yo! car...

Sinister wrote:Wat voor zever is dat Jo, invidia is ook niet JDM dat is Australisch, veel merken zijn ook Amerikaans qua catbacks.
Ik zei ook de meeste mensen vaak.., niet iedereen :wink:
Ik bedoel dat hij moet doen wat hij zelf wilt, ook al zal hij waarsch niet veel medestanders krijgen hier.

Over welke einddemper meer of minder schotten heeft aan de binnenkant, kan ik niet echt mee praten. Wat zeker is: verwacht geen hordes paarden die wakker worden na een einddemper wissel. Doe het niet voor pure performance zou ik zeggen.
Vroeger had ik met standaard honda uitlaten vaak dat die super snel doorroesten en lek raken. 1x een beschaafde sebring eronder gezet en nooit meer een lekke uitlaat.
Maar ik vind dat je moet kopen wat je zelf wilt en niet wat anderen zeggen of gehyped is.
Kijk of het een leuk geluidje geeft, de looks mooi zijn en of de kwaliteit goed is.
Kwaliteit zijn Remus en Sebring wel, zijn gewoon einddempers van goed materiaal.
Vroeger had ik met standaard honda uitlaten vaak dat die super snel doorroesten en lek raken. 1x een beschaafde sebring eronder gezet en nooit meer een lekke uitlaat.
Maar ik vind dat je moet kopen wat je zelf wilt en niet wat anderen zeggen of gehyped is.
Kijk of het een leuk geluidje geeft, de looks mooi zijn en of de kwaliteit goed is.
Kwaliteit zijn Remus en Sebring wel, zijn gewoon einddempers van goed materiaal.
R-STYLE wrote:nou wil ze meer voor een mooi diep geluid vooral in vtec alleen wil ik geen troep erop waar ik vermogenverlies heb of geknetter
Remus of Sebring is gewoon geen troep. Alleen vinden de meesten en ik zelf ook hier dat je geen Nike's onder een Prada tuxedo draagt. Dus Jap met Jap onderdelen.
Grote fabrikanten weten meestal wel wat ze maken. Alles is naar model van de auto en is ook altijd getest. Juiste pasvorm etc.
Dus vermogenverlies moet je niet vanuit gaan. Elke auto reageert anders op aanpassingen.
EPS in Groningen kost wel wat knaken want je maakt je eigen custom demper(s). Maar professionals zijn het zeker.
Jo& wrote:Mugen Twinloop![]()
Die hebben ze helaas niet voor de ATR.
Deze wel :
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewt ... ight=mugen
Gaskleppie wrote:Vermogenswinst haal je met een demper alleen toch bena niet
grappig. De eindemper is juist meestal standaard een schotten demper en houd gigantisch veel vermogen tegen. Juist een eind demper kan veel winst brengen.
On topic: Een Remus demper heeft naar mijn weten nog steeds resonantie kamers wat de vermogens winst tegen gaat. Neem dan een Sebring. Dat zijn intern twin loops ala de Invidia G200 en werken beter.
Maar, idd liever helemaal geen duitse troep op een JDM Yo! car... ]Jij die zoveel afstelt zou dan toch wel een grafiekje er van hebben zeker die dat bevestigt? Want voor zover ik weet doet nog altijd de catvv het meeste. En daar heb ik wel grafieken van.
Sinister wrote:Gaskleppie wrote:Vermogenswinst haal je met een demper alleen toch bena niet
Maar, idd liever helemaal geen duitse troep op een JDM Yo! car... ]Jij die zoveel afstelt zou dan toch wel een grafiekje er van hebben zeker die dat bevestigt? Want voor zover ik weet doet nog altijd de catvv het meeste. En daar heb ik wel grafieken van.
hangt volgens mij af van het type wagen, bij de ene is de demper heel restrictief. bij de andere minder, en zal de cat eerder restrictief zijn.
waarom heb ik de indruk dat jij graag gaskleppie's kennis test ?
- Gaskleppie
Jij die zoveel afstelt zou dan toch wel een grafiekje er van hebben zeker die dat bevestigt? Want voor zover ik weet doet nog altijd de catvv het meeste. En daar heb ik wel grafieken van.
Grafieken heb ik niet maar ik ken er wel die een pk of 10 terug gingen toen ze de orginele of zelfs een stillere andere open demper monteerden.
Ivo weet wie ik bedoel.