Wat te doen bij een geimporteerde JDM ITR kwa onderhoud

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Jo&

Post by Jo& »

g-unit wrote:
"Jo&":2gpngezf wrote:
"g-unit":2gpngezf wrote:Thermostaat

Waarom zou je die preventief vervangen?
Of was het een grapje?[/quote:2gpngezf]

die willen wel na lang stilstaan stuk gaan, of in sommmige landen worden die zelfs verwijdert. voor extra koeling.

Maar aangezien het in Japan ook aardig kan vriezen lijkt mij dat ie er nog in zit.

In iedergeval zou ik m goed warm rijden en kkijken of de ventilator op tijd aan gaat. voordat je 'm gaat vervangen[/quote:2gpngezf]
Oh je wilde checken of die werkte, ja goede tip!
Ik dacht dat je bedoelde vervangen :P
Bubsy

Post by Bubsy »

Zo dus als ik alles zon beetje goed gelezen heb heb ik nog aardig wat te doen :-)
Houd me van de straat :cry:

Die accu's zijn inderdaat wat kliener maar er kunnen ook europese accu's in bij zat er een zwart palletje die heb ik weggehaald en een orginele accu kon ik er zo trug plaatsen en als de polen verkeerds omzitten (zitten ze nie bij mij) Ken je altijd de accu omdraaien toch
Jo&

Post by Jo& »

Bubsy wrote:Zo dus als ik alles zon beetje goed gelezen heb heb ik nog aardig wat te doen :-)

Die accu's zijn inderdaat wat kliener maar er kunnen ook europese accu's in bij zat er een zwart palletje die heb ik weggehaald en een orginele accu kon ik er zo trug plaatsen en als de polen verkeerds omzitten (zitten ze nie bij mij) Ken je altijd de accu omdraaien toch

Zo een kleinere accu kun je in Nederland ook wel kopen, zoals eerder gezegt worden die in kleinere auto's wel eens geplaatst. Ik denk als je helemaal voor gewichtsbesparing wil gaan je zelfs een motorfiets accu zou kunnen plaatsen. Moet je alleen niet kleine stukjes rijden, je geluidsinstallatie met 2 versterkers en een subwoofer gaan aansluiten enz.
Bubsy

Post by Bubsy »

Jo& wrote:
Bubsy wrote:Zo dus als ik alles zon beetje goed gelezen heb heb ik nog aardig wat te doen :-)

Zo een kleinere accu kun je in Nederland ook wel kopen, zoals eerder gezegt worden die in kleinere auto's wel eens geplaatst. Ik denk als je helemaal voor gewichtsbesparing wil gaan je zelfs een motorfiets accu zou kunnen plaatsen. Moet je alleen niet kleine stukjes rijden, je geluidsinstallatie met 2 versterkers en een subwoofer gaan aansluiten enz.

Ik hoef nie perse voor gewichts besparing te gaan dat maakt me niet zoveel uit maar een dikke sub en die ongijn komen er ook nie in zoals het nu doet doet ie het goed en daar ben ik allang blij mee :)
Morgen ff me verlichting ombouwen en dan ken ie naar het Rdw :D
Locked