velgen op honda

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
frederik

Post by frederik »

een set bbs velgen op een ctr. het is zeker niet lelijk, dat niet. maar ik vind het er gewoon niet bij passen. het lijkt wel een beetje een golf als je hem snel bekijkt:

Image
S.J.

Post by S.J. »

wie zei dat duitse velgen niet op japanse auto's staan?
Image

Er was ook een rode EP3 op Honda meeting venlo met deze bbs.
frederik

Post by frederik »

ik vind het zeker niet lelijk, maar ik vind het niet helemaal passen bij de scherpe styling van de ctr. en het past ook niet bij het karaktertje van een type-r :wink:
Roy

Post by Roy »

DE MEESTE BBS ziet er niet uit en helemaal niet onder een CTR.
en meestal zelfs niet onder een duitser.

p.s die lelijke 5zigen velgen en Rota's waar de meeste hier liefhebbers van zijn vind ik ook dubbel nix.

En als jullie zo JDM zijn waarom wordt er wel volop gebruik gemaakt van
USDM onderdelen zoals, AEM, DC SPORTS,JSR,INJEN,HKS,EIBACH,D2,TEIN,A'PEXI, ENZ.

@ JO&

Ik ben al blij dat ik Nederlands goed spreekt en redelijk goed schrijft voor een Antiliaan die hier niet is geboren.
waneer de Nederlanders die tegenwoordig massaal bivakeren op mijn eiland tenminste net zo goed antiliaans (papiamentu) spreekt als ik Nederlands spreekt.
ga ik me verdiepen in het correct spellen :!: :lol:

En G-unit can niet spellen

P.s het is KAN met een K
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
slydawg

Post by slydawg »

Uhhhhhh, ik wist niet dat Tein, HKS en A'pexi usdm waren ;-p
Jo&

Post by Jo& »

g-unit wrote:DE MEESTE BBS ziet er niet uit en helemaal niet onder een CTR.
en meestal zelfs niet onder een duitser.

p.s die lelijke 5zigen velgen en Rota's waar de meeste hier liefhebbers van zijn vind ik ook dubbel nix.

En als jullie zo JDM zijn waarom wordt er wel volop gebruik gemaakt van
USDM onderdelen zoals, AEM, DC SPORTS,JSR,INJEN,HKS,EIBACH,D2,TEIN,A'PEXI, ENZ.

@ JO&

Ik ben al blij dat ik Nederlands goed spreekt en redelijk goed schrijft voor een Antiliaan die hier niet is geboren.
waneer de Nederlanders die tegenwoordig massaal bivakeren op mijn eiland tenminste net zo goed antiliaans (papiamentu) spreekt als ik Nederlands spreekt.
ga ik me verdiepen in het correct spellen :!: :lol:

En G-unit can niet spellen

P.s het is KAN met een K

Milano is geen Nederlands maar maakt niet uit. Was maar om te geinen hoor! Als je er tegen can :wink: dan laat maar zitten.
Roy

Post by Roy »

[quote="slydawg"]Uhhhhhh, ik wist niet dat Tein, HKS en A'pexi usdm waren ]

tja om die nog JDM te noemen, die zijn tientallen jaren geleden in Japan begonnen, maar inmiddels zijn het Amerikaanse merken.
want als je grootste fabriek, filiaal en verkoop markt in de VS ligt ben je geen JDM zoals Mugen, Spoon enz.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Qua onderdelen zoek ik gewoon het beste spul bij elkaar, maakt mij niet uit waar dat vandaan komt.
Qua design ben ik een voorstander van Japans spul omdat dat vaak het beste bij Japanse auto's past.

Jij haalt er nu dingen bij waar het helemaal niet om gaat.
Het ging hier om design, niet om technische achtergrond.

btw, ik rij met Racinghart velgen. Ja, Japans en technisch 1 van de beste velgen die er zijn. Na 5 jaar raggen hoeft er nog steeds maar een paar gram lood op.
Dus vaak is Japans ook technisch het beste voor onze auto's, maar niet altijd.
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

g-unit wrote:Ik vond jou wel eentoffe gozer, maar nu ga je echt te ver :D

Gellukig dat smaken verschillen, Ik zou namelijk nooit een lelijke velg kopen allen omdat het JDM spul is.

Image

Image
Wat mij betreft is dit Lelijk al is het JDM het garandeert geen meerwaarde aan de auto, en ziet er niet uit.

als je JDM wil koop je een echte rects gestuurde JDM zoals de FD2, DC5,EKG,DC2( Japan)

en niet die bronzen lelijke JDM velgen onder een EUDM gemaakt in GRT
BRTN :!:

Even ter verduidelijking omdat ik zie dat ik als voorbeeld gebruikt word.
De term JDM komt met de stront men keel uit.
JDM, USDM, UKDM, f*ck it all. Ik heb gewoon een velg gezocht die ik knap onder men ITR zou vinden. Dat rota een goedkope kopie is van de dure japanse merken maakt me niet uit. Ik heb nooit ergens gezegd dat ik JDM ben want heel dat gedoe interesseet me niet.
Ik heb zelfs niet één onderdeel bijgezet op men ITR wat van japanse origine is.
Als ik BBS er mooi onder zou vinden dan reed ik nu met BBS onder de teg, wat de rest er van zou vinden boeit me niet. Als 'ik' het maar mooi vind.

Ik hoop daarom ook dat de topicstarter zich niet teveel van deze reactie's gaat aantrekken, en gewoon die velg onder zen CTR plaatst. Want het is zijn CTR, en de velgen staan er zo slecht nog niet onder.
Locked