Prijs MTF-3 olie
Prijs MTF-3 olie
hey iedereen,
ik heb even een vraagje, ik had aan men garage, gevraagd om mijn versnellingsbakolie te vervangen door MTF3 olie,
Nu krijg ik vandaag de factuur voor het onderhoud e.d. en daar staat;
Ultra.MTF-3 - 25LTR , 2,5liter gebruikt, 212,27€/liter, is een totaal van 530,68€
Klopt dit voor MTF3 olie? Of word ik hier serieus bij de neus genomen?
Mvg,
Jeroen
ik heb even een vraagje, ik had aan men garage, gevraagd om mijn versnellingsbakolie te vervangen door MTF3 olie,
Nu krijg ik vandaag de factuur voor het onderhoud e.d. en daar staat;
Ultra.MTF-3 - 25LTR , 2,5liter gebruikt, 212,27€/liter, is een totaal van 530,68€
Klopt dit voor MTF3 olie? Of word ik hier serieus bij de neus genomen?
Mvg,
Jeroen
slydawg wrote:Het was misschien gewoon een eerlijke fout, iedereen weet wel dat dat geen gangbare prijs kan zijn voor een beetje olie..
ja natuurlijk dit kan, maar dit moet diegene van de garage die de rekening afgerekend heeft toch zelf ook wel opvallen dat dit schandalig veel geld is voor wat olie :wink:
Honda-ATR wrote:Hier zal wel een "klein" foutje ingeslopen zijn.
Vorig jaar was ik € 35,-- kwijt aan nieuwe MTF3 tijdens verversen.
Volgens mij hebben ze je aangeslagen voor 25 liter vaten :roll: .
Als je het dan bereken betaal je €8,49 de liter x 2,5 = €21,23 (totaal) aan olie :wink:
Dit klopt een heel stuk beter!
Dit "probleem" heb ik op mijn werk ook gehad, alleen moesten wij telkens terugrekenen.
Als je namelijk besteld krijg je 1x 25ltr jerrycan binnen, in het facturatiesysteem moet namelijk een delingsfactor ingevoerd worden van 25.
Hiermee wordt het omgerekend naar > prijs per 1 liter MTF3.
Nu heb je dus > prijs per 25 ltr. jerrycan MTF3.
Volgens het bedrag zou je nu dus 2,5 x 25ltr MTF3 moeten hebben gekregen...
Kortom, even teruggaan naar de garage en de berekeningsfout laten corrigeren.
-
Keung wrote:Honda-ATR wrote:Hier zal wel een "klein" foutje ingeslopen zijn.
Vorig jaar was ik € 35,-- kwijt aan nieuwe MTF3 tijdens verversen.
Volgens mij hebben ze je aangeslagen voor 25 liter vaten :roll: .
Als je het dan bereken betaal je €8,49 de liter x 2,5 = €21,23 (totaal) aan olie :wink:
Dit klopt een heel stuk beter!
Dit "probleem" heb ik op mijn werk ook gehad, alleen moesten wij telkens terugrekenen.
Als je namelijk besteld krijg je 1x 25ltr jerrycan binnen, in het facturatiesysteem moet namelijk een delingsfactor ingevoerd worden van 25.
Hiermee wordt het omgerekend naar > prijs per 1 liter MTF3.
Nu heb je dus > prijs per 25 ltr. jerrycan MTF3.
Volgens het bedrag zou je nu dus 2,5 x 25ltr MTF3 moeten hebben gekregen...
Kortom, even teruggaan naar de garage en de berekeningsfout laten corrigeren.
Klopt wat je zegt, zo is het dus gegaan. de fout zal worden rechtgezet.
De garage is Honda Mullens in Diest (België).
Sinds mijn aankoop daar een half jaar geleden blijven er dingen aanslepen die in orde zouden moeten gebracht worden. Maar als ik hem terugkrijg scheelt er altijd wat anders. Ik wil er zeker (nog) niet slecht over spreken. Maar als dit zo blijft dan ga ik toch eens mijn beklag doen bij Honda, en eventueel voorstellen om mijn garantie via een andere garage te regelen.
Mvg