Goelette: H22Aerodeck

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
HondArd

Post by HondArd »

Rest is ook niet verkeerd. Die kleurstelling van de CRX Mk2 lijkt wel op die van een Clio Williams. Staat wel erg gaaf.
Goelette

Post by Goelette »

De Aerodeck H22A is verkocht... Mixed feelings want hij was gewoon erg goed. Maar als je autoliefhebber bent wil je toch af en toe een nieuwe... :) En alles bewaren gaat lang goed, maar op een gegeven moment gaat dat dus niet meer :)

Op zoek naar een waardige vervanger...
hontec

Post by hontec »

die aerodeck h22, uit de japanse variant kwam toen mijn zeldzame H23Vtec....zonde dat je m niet meer hebt, vond het een hele mooie auto!
Goelette

Post by Goelette »

is er een aerodeck geleverd geweest met h23 dan? Nooit geweten :) Deze motor kwam uit een japanse Prelude.
hontec

Post by hontec »

Goelette wrote:is er een aerodeck geleverd geweest met h23 dan? Nooit geweten :) Deze motor kwam uit een japanse Prelude.

ja ik had toen een H23 Dohc Vtec(blauw kleppendeksel) zijn er een paar geleverd in deze variant accord station toendertijd.
accord niels

Post by accord niels »

hontec wrote:
Goelette wrote:is er een aerodeck geleverd geweest met h23 dan? Nooit geweten :) Deze motor kwam uit een japanse Prelude.

ja ik had toen een H23 Dohc Vtec(blauw kleppendeksel) zijn er een paar geleverd in deze variant accord station toendertijd.

ik weet wel dat de h23 is geleverd in de gen6 accord wagon in japan. vanaf 1997.
maar dat die ook in een gen4 is geleverd is nieuw voor mijn.
accord niels

Post by accord niels »

Goelette was wel een mooie accord met Hswap. zal ook wel gereden hebben. en veel mensen verrast hebben.
Knite Force

Post by Knite Force »

hontec wrote:

Heb dat blok nog weleens bij Van Deijne zien staan, zat ook een HEEL mooi spruitje op!
Hakkinen

Post by Hakkinen »

Verloren Onderdelen Liggen Verder Op.. :D
Locked