Welke virusscanner
we hebben mijn videokaart bij een kameraad erin gepropt en tjakka! na 5 min en crash, weer geprobeerd en na 5 min weer.
kaart terug gestuurd naar EVGA en terug gekregen- kaart was goed... :-?
memtest heb ik gedownload. zal em morge eens aanzetten..
toevallig dat ik bezig was met de stripjes
gister en vandaag:BSOD.(bleu screen..)
-page fault in nonpaged area
-PFN list currupt
-kernel data inpage error
-de nvlddmkm melding( 2×)
-nvd3dum.dll melding
kaart terug gestuurd naar EVGA en terug gekregen- kaart was goed... :-?
memtest heb ik gedownload. zal em morge eens aanzetten..
toevallig dat ik bezig was met de stripjes

gister en vandaag:BSOD.(bleu screen..)
-page fault in nonpaged area
-PFN list currupt
-kernel data inpage error
-de nvlddmkm melding( 2×)
-nvd3dum.dll melding
lol ik heb deze net (een jaar) gekocht omdat de oude vista niet vreet..
@sinister: dat heeft anderhalve week geduurd voordat ik em terug had..
en :thumbs: , heb met memtest 2 foutmeldingen gehad. ik was al bezig met de memory (orthos) stripjes eruit-erin-temp, enz.
ik had de latency op auto staan. deze op handmatig gezet.
@sinister: dat heeft anderhalve week geduurd voordat ik em terug had..
en :thumbs: , heb met memtest 2 foutmeldingen gehad. ik was al bezig met de memory (orthos) stripjes eruit-erin-temp, enz.
ik had de latency op auto staan. deze op handmatig gezet.
RedSun wrote:Gast je moet helemaal geen vista willen, dat is echt de slechtste windows ooit.
Gewoon lekker XP houden. draait beter
vista is XP in een nieuw/ander jasje met wat meer optie's en kinderziekte's..
en op XP draait alles goed. maar ik heb de pc gekocht omdat ik vista wil.

en dit is geen kinderziekte(driver ofzo)
@sinister. zie meeuw
D_ToXx² wrote:RedSun wrote:Gast je moet helemaal geen vista willen, dat is echt de slechtste windows ooit.
en op XP draait alles goed. maar ik heb de pc gekocht omdat ik vista wil.![]()
@sinister. zie meeuw
In een nieuw jasje met veel meer honger naar geheugen.
Nana korobi ya oki
RedSun wrote:D_ToXx² wrote:RedSun wrote:Gast je moet helemaal geen vista willen, dat is echt de slechtste windows ooit.
@sinister. zie meeuw
Dus gaat iedereen weer nieuwe pc's (moeten) kopen...
D_ToXx² wrote:maar vista crashte niet met de introductie van vista :wink:
Marketing :stampen:
Jo& wrote:RedSun wrote:"D_ToXx²":11vp9cmf wrote:RedSun wrote:Gast je moet helemaal geen vista willen, dat is echt de slechtste windows ooit.
@sinister. zie meeuw
Dus gaat iedereen weer nieuwe pc's (moeten) kopen...D_ToXx² wrote:maar vista crashte niet met de introductie van vista :wink:
Marketing :stampen:[/quote:11vp9cmf]
1ste: ja klopt
2de: Xp intro was een blunder...
D_ToXx² wrote:"Jo&":2q43hvl2 wrote:RedSun wrote:"D_ToXx²":2q43hvl2 wrote:RedSun wrote:Gast je moet helemaal geen vista willen, dat is echt de slechtste windows ooit.
@sinister. zie meeuw
Dus gaat iedereen weer nieuwe pc's (moeten) kopen...D_ToXx² wrote:maar vista crashte niet met de introductie van vista :wink:
Marketing :stampen:[/quote:2q43hvl2]
1ste: ja klopt
2de: Xp intro was een blunder...[/quote:2q43hvl2]
Ja klopt, daarom was het ook weg marketing.
Maarre wat een computer problemen!
Kheb ook zo een probleem...
Ik heb een laptop, nu 3 jaar oud en die stopt er gewoon af en toe mee, blauw scherm en dan kan ik hem niet meer opstarten want dan krijg ik een zwart scherm met system disk error. Maar als ik een kwartier of langer wacht doet hij het gewoon weer.
Is al een keer naar HP geweest en nieuw moederbord gehad. Maar sinds dien een tijd niet meer gebruikt en toen ik hem wilde gebruiken deed hij het 2 dagen ofzo en toen begon het weer. De computer mensen waar ik hem van gekocht heb kunnen niet defineren wat het is, dus kunnen ze hem niet opsturen ofzo omdat ze niet weten wat er mis is.
Echt heeel vaag. Ligt niet aan of ik zwaar gebruik of niet. Heb prog als cpu burn gebruikt enz maar blijft draaien en dan zit ik gewoon te browsen ofzo en dan krijg ik wel blauw scherm... Echt te vaag. Maarja om nou klakkeloos onderdelen te gaan vervangen is ook niet handig...
Sinister wrote:Das harde schijf naar de klote. Kan nog proberen low level format te doen.
Nieuwe schijf steken is de oplossing of laten repareren.
Ik weet niet wat een low level format is. Maar heb dat ding wel 5x geformateerd en opnieuw geïnstalleerd...
Ok, dan ga ik een nieuwe hardeschijf bestellen. Dingen zijn niet zo prijzig meer tegenwoordig, denk dat dat beter is dan repareren... Plus repareren zal ook zn kosten met zich mee brengen... Dan heb ik liever een nieuwe.
Ben benieuwd... Tnx!
Jo& wrote:Sinister wrote:Das harde schijf naar de klote. Kan nog proberen low level format te doen.
Ik weet niet wat een low level format is. Maar heb dat ding wel 5x geformateerd en opnieuw geïnstalleerd...
Ok, dan ga ik een nieuwe hardeschijf bestellen. Dingen zijn niet zo prijzig meer tegenwoordig, denk dat dat beter is dan repareren... Plus repareren zal ook zn kosten met zich mee brengen... Dan heb ik liever een nieuwe.
Ben benieuwd... Tnx!
zo ie zo BSOD ( blue screen of death) betekend meestal dat er hardware stuk aan het gaan is of al stuk is..
Jo& wrote:Sinister wrote:Das harde schijf naar de klote. Kan nog proberen low level format te doen.
Ben benieuwd... Tnx!
Die low level format kan je doen met Hiren's boot cd als je die download.