ATR no:33 Even voorstellen UPDATE Pag.3

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
RedSun

Post by RedSun »

Was niet cynisch, dat ding is een kanon, koppel waar je bang van wordt.
Gaat als de brandweer.
Nana korobi ya oki
Maus_aka_papachico

Post by Maus_aka_papachico »

jochem dc2 wrote:
"Maus_aka_papachico":tlx7ev4o wrote:
RedSun wrote:Je hebt gelijk, ik dacht dat ze rond de 190 pk hadden...
Valt tegen zeg, 0-100 tijden ook traag zie ik.

Hmmz heb ik me vergist.

Was mijn Civic uit 91 vele malen sneller, net zo snel als jouw ATR nu :D

Nou zoals ik al zei vanaf de derde versnelling hadden de meeste het nakijken. Met de modificaties zat ik ongeveer na 7.5 a 8s op de honderd.CRX vtec won het net aan.(Getest.)Ieder geval niet traag in mijn ogen.De meeste konden me tot een 90 bij benen.Daarna was het vaak bye bye zwaai zwaai,.. :D !!! De 306 kon namelijk niet tot de 100 in zijn 2.Redde het net niet dus 1 keer extra schakelen kost tijd,..niet veel maar toch. Dat kwam voornamelijk door de bak.Die heeft namelijk 6 versnellingen.Als ik full pull ging schakelde ik pas rond 195km/h naar zijn 6.Vergeet ook niet het gewicht van de Gti.Die was in mijn geval 1135 kg en de latere versie zelfs 1190kg dacht ik.

Dan is die nog traag,... Mijn ITR op stock 1100kg, met 190pk,... Wil hem best eens langs die peugeot zetten. Graag zelfs,... Zal ik jou laten zien wat ECHT snel is!! Ik geloof het no Way dat een CRX VTEC het aflegt tegen die Peugeot,... Ik heb zelf een CRX VTEC gereden,... NO WAY!

Verder even het negatieve achter me laten,... En verder on-topic!

Die ATR is echt mooi, heb hem enkele keren van dichtbij gezien! Ziet er netjes en goedverzorg uit, en naar mijn weten heeft Bastiaan hem ook altijd netjes verzorgd. En met pijn in zijn hart werg gedaan,... Wees er dus zuinig op, maar dat lijkt me overbodig commentaar!

Greetz,[/quote:tlx7ev4o]

Ik heb niet gezegd een CRX vtec het af heeft gelegt tegen mijn oude 306.Hij won het met een goeie neus lengte.

Nu ik ook weer on topic,. :wink:

Thx maak je geen zorgen,..Ik ben bijna aandeelhouder van Meguiars. Ik heb twee tassen met goodies van ze,.. :lol:

Greetz back
Maus_aka_papachico

[quote="bastiaan45"]Ha Maus!

Zo zie ik mijn exje hier al weer snel terug!

Ik doe het momenteel met een vreselijke VW golf met 90 pk.. .

Gelukkig heeft mijn vriendin de ex-lease auto van haar baas overgenomen ]

Hee Bastiaan,..

Fijn om het te horen dat je er zo over denkt man,..Hij is echt in goeie handen. Ik heb gisteren zelfs alweer gewassen met Meguiars. Alleen niet echt lang plezier van gehad met dit weer van vandaag.

Verder het alle geluk toegewenst met jullie aanstaande nieuwe woning en dat je straks net zo kan genieten in je nieuwe lease-wagen als ik in jou ATR,.. :wink: Zal misschien toch anders zijn,.. :D

Groeten

Maus
Maus_aka_papachico

bastiaan45 wrote:

330D dat is echt een kanon ja

Is dat cynisch bedoelt of begrijp ik je verkeerd. Het is zeker geen Type R maar voor een diesel gaat dit ding ongekend hard. Ik denk dat zo'n hok het menig Type R op tussensprints erg lastig maakt.

Terug op het Topic, foto's zijn natuurlijk altijd leuk Maurice, van de ATR in zijn nieuwe leefomgeving. En natuurlijk als je straks je nieuwe velgen hebt. Ik weet niet meer wie het was, maar iemand heeft met toen ook zwarte velgen aangeraden hier..

Je hebt gelijk,.Ik zal binnenkort even een fotoshootje doen,..en die zwarte of donkere velgen komen er zeker en uiteraard ook met foto's. Witte bolide met zwarte of donkere velgen staat gewoon erg VET naar mijn mening :D . Ik heb diverse oa ITR's zien rijden ermee.UBERGEIL gewoon,.. :mrgreen:

Deze vind ik echt super dik,..Mooie balans tussen zwart en wit.

http://94.100.113.188/345650001-345700000/345678301-345678400/345678319_5_FbiD.jpeg[/url]
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Zeker heel mooi, ik ben zeer benieuwd naar de foto's!
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

Hey Maus,

Ga jij ook mee naar die meeting in Venlo binnekort??

Waar kom je eigenlijk vandaan, of heb ik dat gemist?

Greetz,
jochem dc2

Post by jochem dc2 »

jochem dc2 wrote:Hey Maus,

Greetz,

Want dan kun je mischien mee rijden als je zin hebt. Wij rijden met 3 Type-R's! En eventueel nog wat "kleiner" Honda spul!

Greetz,
Maus_aka_papachico

jochem dc2 wrote:Hey Maus,

Greetz,

Lijkt me leuk,..maar ben verhinderd. :(

Ik kan ook nog niks met zekerheid zeggen over het gebeuren op 27 sept. as bij TCC. Ook dan heb ik wat maar ik zal kijken of ik het er tussen kan proppen.

PS: Ik woon in de randstad.

Greetz
Maus_aka_papachico

Mensen,..eindelijk eens keertje tijd gemaakt om wat foto's te schieten van mijn ATR. :D
Gisteren eerst even wezen wassen en maar ook gelijk even gepoetst samen met een mattie van me. Het was tenslotte mooi weer.
Foto's zijn aardig gelukt maar zal in de voorjaar/zomer nog eens een shoot doen.Want de ATR krijgt eerst nog de 5 stappen behandeling van Meg. 8) en andere rims die nog thuis liggen.

Image

De poetslocatie lekker uit de wind..!

Image

Wat pics op andere lokatie.

Image

Image

Image

Image

Greetz

Maus 8)
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

He Maus, goed om wat foto's te zien weer!

Wat blijft het toch een prachtwagen.
Maus_aka_papachico

Hey Bastiaan,

Ja man. Het is toch wennen dat wit. Soms was ik em 2 keer per week.. :shock: Maar ik doe het met wel plezier hoor.. :D
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Maus_aka_papachico wrote:Soms was ik em 2 keer per week.. :shock:

Welkom bij de club... :mrgreen:
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Hey Bastiaan,

Ja man. Het is toch wennen dat wit. Soms was ik em 2 keer per week.. Maar ik doe het met wel plezier hoor..

Ja dat heb je inderdaad! Deed ik inderdaad ook, ideaal zaterdagkarweitje toch?

Daarbij, de Accord wordt makkelijk schoon, ik heb hem compleet gekleid en gepolijst en nabehandelt. De lak is van die auto echt kraakhelder, wordt nu ook makkelijk schoon.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

ATR zonder spoiler blijft mooi, de lijnen komen veel beter tot zijn recht (just my opinion).
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

ATR zonder spoiler blijft mooi, de lijnen komen veel beter tot zijn recht (just my opinion).

100% mee eens
Maus_aka_papachico

bastiaan45 wrote:
Hey Bastiaan,

Ja man. Het is toch wennen dat wit. Soms was ik em 2 keer per week.. Maar ik doe het met wel plezier hoor..

Ja dat heb je inderdaad! Deed ik inderdaad ook, ideaal zaterdagkarweitje toch?

Daarbij, de Accord wordt makkelijk schoon, ik heb hem compleet gekleid en gepolijst en nabehandelt. De lak is van die auto echt kraakhelder, wordt nu ook makkelijk schoon.

Dat is waar..Maar met de lente gaat ie weer in behandeling.. :wink:
Katana

Post by Katana »

nice pics Maus 8)
Maus_aka_papachico

Thx Frans,.. :wink:
sigur

Post by sigur »

oei die glimt zeg, netjes :thumbs:
Jethro

Post by Jethro »