Arno's new ride....

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
User avatar
Raymond en Liset
Posts: 226
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:39 pm

Post by Raymond en Liset »

nice
Sincx
Posts: 893
Joined: Wed Feb 13, 2008 12:04 am

Post by Sincx »

Netjes hoor !! Veel plezier er mee :thumbs:
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

wilco wrote:
HONDA wrote:Spoon remmen zou ik nog even over denken. Die dingen zijn vreselijk onderhoudsgevoelig en eerlijk gezegd is er wel beter te krijgen voor dat geld.


Yep vooral nu AP kleine 4-pots remklauwen in de handel heeft die met een spacer passen onder de OEM 15".

Anyway , succes met je ITR . Omdat je de side decals mist betekent dat hij overgespoten is of?

En ben het met Maarten eens , no audio , mits je de prestaties niet interesseert. :wink:


Het zijn ook nog maar plannen eh :wink: Moet nog wel ff wat research doen uiteraard. En met de audio ga ik niet extreem hoor, gewoon een dikke head-unit met goeie boxen voor en achter. Een subwoofer en versterker laat ik achterwege, extra kilo's he :razz: En met zo'n doos kun je niet flink door de bochten blazen :razz: Er zitten trouwens tweeters in het dashboard geboord en dat vind ik erg jammer, die ga ik er sowiezo uithalen want dat vind ik er niet uitzien dus wordt het mss nog een heel nieuwe dash halen :x En over de verf, voor zover ik weet is niet overgespoten hoewel de spoiler er wel op duidt want daar zitten luchtbubbeltjes op :( Stickers, emblemen zijn er door de vorige eigenaresse afgehaald.
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Dus nog ff wachten en dan mag je lekker cruisen :wink:
Die luchtblaasjes heb ik ook op mijn spoiler, volgens mij hebben hier meer mensen last van.
User avatar
JDMTEG
Posts: 2820
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:31 am

Post by JDMTEG »

Yep. Luchtblaasjes sucks.
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Sjawel dames en heren, hij staat voor de deur!
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Nice!

:wink:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Nog gefeliciteerd!
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Ff een kleine update: Heb vanmiddag nieuwe zijpanelen achterin gezet, middenpaneel moet ik nog krijgen, heb daarbij ook meteen de brug in de kofferbak opnieuw doen spuiten. Alle losse bekleding in de wasmachine gehad en de vloerbedekking goed schoon gemaakt, al het plastic weer laten glimmen en de buitenkant in de wax gezet. Rubbers ingevet. Hij sprankelt weer als nieuw :D

Verders nieuwe stickers en emblemen rondom. Moet alleen nog voor vervangen maar daarbij heb ik ff een brug nodig anders krijg ik de bumper er niet af :razz: De folie is ook trouwens van de achterraampjes af net als de grote Integra sticker achterop. Ziet er 10 x beter uit imo.

Nieuwe Alpine-radio vandaag binnengekregen, zit er inmiddels ook in. En de nieuwe boxen krijg ik hoogstwss morgen.De tweeters zijn er ook uit btw. Tja, verders wil ik nog wat kleine dingetjes vervangen/verven. En de engine bay moet ik nog schoonmaken en dan is ie voorlopig weer helemaal strak.

Overigens ben ik afgestapt van de spoon spulletjes, wil er nu een Apexi Power Intake in en een N1 demper. Vond die van Spoon toch een beetje te subtiel :razz: Maar moet nog even kijken wanneer ik het bestel.

Moet trouwens ook nog even het lampverstel?-mechanisme laten nakijken want die werkt van binnen niet :(
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

zo goed bezig.. klasse :thumbs:
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Inmiddels het embleem voorop vervangen, kon je erachteraf zo uitwippen, dacht dat ie met bout enzo vastzat :razz: En zit het paneel midden in de kofferbak er ook weer in incl het bruggetje :D Heb nog een paar dingetjes op de bestelling want die waren kapot maar hijs verders al helemaal af in mijn ogen. Ga de gasveren voor de motorkap er denk ik ook uithalen want vind het maar helemaal niks, komen ook bobbels van in de hood :x Dus gewoon weer de oem stok :razz:

Heb trouwens nog een vraagje, is er nog een soort van bakje/kapje voor je radio/console zodat je hem er fatsoenlijk in krijgt en blijft hangen?
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Bedoel je het metalenframe die om je autoradio heen zit of gewoon de hele double din behuizing?
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Die double din behuizing dus :wink: Kan ik die gewoon bij de dealert bestellen?

De gasveren zijn trouwens ook onder de motorkap vandaan en de boxen zit er ook in :-)
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Volgens mij kan je gewoon die double din behuizing bestellen bij de dealer en heb ze ook wel op ebay zien staan. :wink:
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Zo weer ff wat gefixed met mn broer: Nieuwe hitteschild gemonteerd en tevens een Spoon filter geinstalleerd 8) Foto's!

Image

En dit kwam er onderuit:

Image

Nog een vraagje, is dit het originele spruit?

Image

Vtec is duidelijk hoorbaarder! 8) :twisted:
jochem dc2
Posts: 217
Joined: Sat Apr 12, 2008 9:18 am

Post by jochem dc2 »

Jah VTEC is altijd mooi hoorbaar met een open inlaat,... Heb zelf via AVB een Fujita CAI. Klinkt heerlijk, zeker in VTEC. (Dat geld overigens voor elke CAI).

Klinkt allemaal erg mooi wat je met je ITR doet, veel vernieuwen enz. Gewoon zorgen dat hij er weer goed, redelijk OEM, bij staat,... Keep up the good work!

Greetz,
User avatar
Arno
Posts: 1069
Joined: Thu Mar 01, 2007 10:40 pm
Contact:

Post by Arno »

Thx man, auto als deze hoort ook OEM eh :wink: Paar nieuwe foto's:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

8)
Blitz
Posts: 96
Joined: Thu Aug 14, 2008 7:16 am
Contact:

Post by Blitz »

Dude nice ride!
User avatar
Lucas79
Posts: 1560
Joined: Sun Nov 04, 2007 7:19 am
Contact:

Post by Lucas79 »

NH0 blijft toch mijn favo kleur voor de ITR, maar dit ziet er wel heel erg mooi uit! (alleen moet het mistlampje weg of, aan beide kanten eentje :razz: )
Deus Ex Machina!
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Ziet erg goed uit, wel eens live bewonderen. :D
Post Reply