Reed de civic 4 jaar ongeveer met veel plezier. Tot ik iets anders wou! en dat werd het ook.
Na lang contact heb ik toen een civic Type- R gekocht. Deze kan ik vanaf schrijven binnen 2 a 3 weken eindelijk thuis hebben.
Waarom nu nog niet. Nou wil eerst zeker zijn dat mijn huidige auto voor mijn neus weg rijdt, zodat ik geen 2 auto's opeens zou hebben
Johan, FN2, had dat dacht ik op het honda fanatics forum gelezen. :lol: (Weet niet meer of het dat forum was, maar was in elk geval een honda forum)...
Ja klopt Jochem, was inderdaad het Honda-Fanatics forum... :wink:
@Corne: Je weet echt niet wat je gaat meemaken! Ik ging destijds ook van een 1.5 VTEC-E naar een Type-R, kreeg toen bijna een hartverzakking toen ik voor de eerste keer gas gaf... :lol:
Johan FN2 wrote:Ja klopt Jochem, was inderdaad het Honda-Fanatics forum... :wink:
@Corne: Je weet echt niet wat je gaat meemaken! Ik ging destijds ook van een 1.5 VTEC-E naar een Type-R, kreeg toen bijna een hartverzakking toen ik voor de eerste keer gas gaf... :lol:
ja het eerste ritje was al heel veelbelovend :wink:
komt helemaal goed
Uiteraard welkom op dit forum Corne, ook namens mij!
Jij had de lichtblauwe Civic met het BC2 pakket toch? Heb wel eens contact met je gehad. Maar van de Type-R krijg je geen spijt. Rijd echt totaal anders als wat je had, niet te vergelijken...
eteuben wrote:Uiteraard welkom op dit forum Corne, ook namens mij!
Jij had de lichtblauwe Civic met het BC2 pakket toch? Heb wel eens contact met je gehad. Maar van de Type-R krijg je geen spijt. Rijd echt totaal anders als wat je had, niet te vergelijken...
jep dat was ik. Die mooie civic :wink: :lol:
echt waar contact? zou me het niet zomaar voor me kunnen halen?
dankje wel voor je welkom. Ben benieuwd hoe het nu is met type R