CTR # R-42408 meldt zich...

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

zetxzesr wrote:

Ik maak eigenlijk veel te weinig km's, zeker nu met de CTR, maar wil 'm toch niet missen...

Zag dat jij je CBR600RR daarom probeert te verkopen :cry: , inmiddels gelukt?
Eén voordeel als het niet lukt , heb je nog steeds een schitterend speeltje, toch...


Nice ride 8) dat dacht ik al en mooie foto shoot area.

CBR: zo goed als :(
User avatar
zetxzesr
Posts: 131
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:48 am

Post by zetxzesr »

Paar foto's in mijn startpost toegevoegd, hier nog van afgelopen winter:

Image

toen zaten de Pirelli winterbanden er al op!

Image

Image
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

zijn er nog plannen voor de CTR in de zin van extra modjes???
User avatar
zetxzesr
Posts: 131
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:48 am

Post by zetxzesr »

Ben bezig met een audio upgrade, moet geen boombox worden, maar ik houd wel van een goede sound.
Toen ik de auto kocht zat deze radio erin met de originele "speakers", die klinken echt nergens naar!

Image

Image

De speakers heb toen gelijk al vervangen door deze Magnat CarFit 216 composet voorin

Image

en deze Magnat Classic 163 achterin

Image

Dat was al een gigantische verbetering!
Deze week heb ik mijn nieuwe radio binnengekregen:

Image

Speelt alle discs, heeft USB ingang en bluetooth en belangrijk... een afneembaar front.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Dit is volgens mij de opvolger van mijn oude radio.
Leuk ding, kan veel en geeft een berg geluid over alle andere radio's.
Was het kreng ook zo duur?
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

De standaard speaker zijn gelijk de vuil container in gegaan, dat is pas troep man.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

slydawg wrote:De standaard speaker zijn gelijk de vuil container in gegaan, dat is pas troep man.


Heb jij iets weggegooit?? :shock:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ik weet niet wat er bij mij inzit, maar als ik zo iedereen hoor, zal het vast wel niet stock zijn :D
Machtig geluid, met een stock radio bij mij. Ben toch stiekum wel benieuwd wat er nou in zit :dunno:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Ja, die troep die ze speakers noemen, daar zakt m'n broek echt vanaf hoor!! hehehe Zelfs me telefoon luidspreker speelt beter als die 'OEM' troep speaker....hehehehhee
Maar voor de rest heb ik wel alles bewaard.
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Ik heb ook geen flauw idee nog welke speakers er in de mijne zitten, maar het is wel een lekker vol geluid. Heb dan ook het idee, dat ze al eens vervangen zijn. Een boombox hoeft van mij ook niet, al is een beetje basondersteuning wel erg mooi voor het gehele geluidsbeeld.

En over die OEM speakers, die kun je zowat bij het oud papier gooien. Zulke troep is dat.


Ontopic
Hoe doe je dat met die winterbanden, richting de lente? Omzetten of heb je een extra set velgen.
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Extra setje velgen voor de wintervelgen lijkt me, voorkom je schade mee als de banden wisselt
User avatar
zetxzesr
Posts: 131
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:48 am

Post by zetxzesr »

@eteuben: Ik heb inderdaad een tweede set velgen met winterbanden.

@Mr. X: tja kost wat maar dan heb je ook wat...

Hij zit er inmidddels in, ziet er goed uit al zeg ik het zelf en speelt als een tierelier!

Image

Image

Image

Moet me wel nog even door de 70 pagina's tellende gebruiksaanwijzing heen worstelen, staan vast nog een paar handige tips in... :-?
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Heb dat ook niet gedaan, je komt er wel uit :D

Damn, als ik wist dat ik een CTR zou kopen, had ik die radio niet weg gedaan zeg. Staat goed!

Als je het knopje van het uitwerpen van de CD ingedrukt houdt, kun je hem in 3 verschillende standen kantelen. (ingedrukt houden, dan piept hij, loslaten, één keer drukken en hij gaat op standje 1, nog een keer standje 2 nog een keer standje 3, nog een keer terug naar flat) Bij de ITR was dit erg makkelijk omdat hij zo laag zit. Echter bij de CTR weet ik het niet.
HaRdCoRe-WeZ
Posts: 358
Joined: Tue May 16, 2006 11:44 pm

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Dat is een verdomd mooie HU!
Image
User avatar
zetxzesr
Posts: 131
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:48 am

Post by zetxzesr »

Thanks, ben er erg blij mee!
Speelt echt alles af, MP3, JPEG, XviD, DivX, MEPG zowel van harddisk via USB als van CD, CD-RW, DVD-R, DVD+r, DVD+RW, maakt allemaal niet uit.
Schijnt regiovrij te maken te zijn zag ik op het UK forum, maar die behoefte heb ik (nog) niet...

Alleen zit er nu nog een flinke galm aan de overkant als ik via Bluetooth telefoneer.
Moet even op zoek naar de juiste setting in het menu (want daarvoor zijn er drie) en anders naar de juiste plaats voor de mic.
Ik heb hem nu achter het roostertje rechts van de stuurkolom.
Bij mij in de auto klinkt het super.


BTW in het frame zitten dezelde blauwe pixels als in de zwarte lak van mijn auto zelf :!:
Zag ik vanmiddag in het zonnetje ineens 8)
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Je speakerstje en mircofoontje van je carkit moeten zo ver mogelijk uit elkaar. Ik zou mijn microfoontje op je a stijl doen, alleen dan niet met open raam telefoneren want dan denken mensen dat je in een orkaan zit.
Nana korobi ya oki
User avatar
zetxzesr
Posts: 131
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:48 am

Post by zetxzesr »

Deze week OEM tweeterkapjes binnengekregen en gemonteerd:

Toen:
Image

Nu:
Image
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Staat toch een heel stuk beter :thumbs:
eteuben
Posts: 1781
Joined: Tue Jun 21, 2005 8:57 pm
Contact:

Post by eteuben »

Exact een jaar later toch maar weer de audio geupgrade? :wink: Deze kapjes zien er uit alsof ze fabrieks zo geleverd zijn, dat staat dus vele malen mooier!
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

Zeer mooi detail 8)
Post Reply