Skunk2 waar kopen?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Locked
Progger

Skunk2 waar kopen?

Post by Progger »

Waar kan je skunk2 onderdelen aanschaffen in europa voor een normale gejustifieerde prijs.

Wetende dat :

1) Dealers van skunk2 onderdelen zowieso een handelskorting hebben.
2) Rekening houdend met de huidige dollarkoers.

Wat zijn jullie ervaringen?
baRt

Post by baRt »

ervaringen?

dat met auto-onderdelen hetzelfde geldt als met al het andere:

1) Handelskorting is ervoor om de dealer winst te kunnen geven
2) Ondanks alles wordt er nauwelijks of niet gekeken naar koerslijsten, maar puur naar "hoeveel wordt ervoor gegeven".

Pas als iets echt niet meer verkoopt gaan ze met prijzen dalen (mits mogelijk).

Er zijn altijd uitzonderingen, maar erg weinig. En geef ze eens ongelijk. Ze hebben bedrijven om in leven te houden en dit is de meest efficiente methode :D

Koop gewoon zelf in de states en importeer het, zoveel moeite is dat nou ook weer niet.
baRt

Post by baRt »

Dit is trouwens geen technisch onderwerp...
Progger

Post by Progger »

Oeps even te snel geweest bij keuze van forum. Feel free to move the topic to another forum.

Betreffende de kunstmatige prijzen ben ik even nieuwsgierig wat skunk2 hiervan denkt. Ga eens aan een paar touwtjes trekken.
Skunk2 vermeld aanbevolen verkoopsprijzen. Ik ben akkoord dat de leveranciers deze mogen verhogen maar niet in die mate dat de skunk2 produkten in het buitenland worden aanzien als duur.
Daarvoor krijgen handelaars hun kortingen om de goederen te kunnen verkopen aan min of meer dezelfde verkoopsprijs en er toch winst op te maken.
Het is niet de bedoeling dat ze daar nog een serieuse schep bovenop doen. Lost van het koersvoordeel.

Uiteraard bestel ik mijn zaken rechstreeks ginder. Maar ik vindt het niet fair tenopzichte van de mensen hier die ook zo een wagen proberen te bouwen. Je mag winst maken en je moet winst maken but don't push it.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
baRt

Post by baRt »

Ja ik begrijp het... maar 99% van de tijd "is het zoals het is"... fair heeft er meestal weinig mee te maken :p
slydawg

Post by slydawg »

Daarom bestel ik nagenoeg alles lekker zelf, zelf uit Australie heb ik weleens een onderdeel laten komen.

Zijn er wel officiele Skunk2 dealers in NL/EU?
S.J.

Post by S.J. »

bertjehonda

Post by bertjehonda »

hoofd dealer in de benelux is als ik me niet vergis doubledracing in belgie daar heb ook ik al me skunk spullen vandaan erg goede winkel en goede garage ze zijn zeker niet de duurste en netjes met de klanten.
mocht je zijn(hun) site niet te pakken kunnen krijgen kan je ook via r-performance.nl of via extreme-imports.be kijken die zijn nu samen en vormen met 3man doubledracing.
ik vind ze erg net geprijst.
bertjehonda

Post by bertjehonda »

of je moet 260 euro voor een skunk2 pro intakemanifold duur vinden?
ik vind van niet
greets
AllGo

Post by AllGo »

MooZleZ

Post by MooZleZ »

Double D Racing in Poppel (België) is van dezelfde mensen als Mashamoto en Extreme Imports, www.skunk2.be
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Jep, en als R-Performance tuning.

Kom er vaak zat. Beste lui
Progger

Post by Progger »

Bedankt voor de tips. Heb contact gehad met Double D Racing en de prijzen vallen reuze mee. :D
bertjehonda

Post by bertjehonda »

ja ze hebben daar erg mooi spul. en een heel mooie hal om te sleutelen.
en ik heb net even met richard gebeld ( dit ga ik ook op de juiste plaats vermelden) ze zijn beried om voor de leden van deze club op arbeid en bijna alle producten standaard 10% korting te leveren en als er animo voor is scherpe groupby's te bestellen.
toch weer leuk.
Locked