Sincx wrote:Zoals hierboven wordt gezegd, tunen gaat vooral om overal trekkracht over het hele RPM bereik, hoe dit op de weg wordt gezet en niet om het hoogsthaalbare PK's.
Die lui hebben al behoorlijk wat ervaring met Honda's en wie je er ook over hoort 99% is super positief en de resultaten laten dat ook wel zien.
Wat hebben jullie trouwens moeten dokken voor de afstelling + kpro + ?? bij die lui ? Had ze ff een mailtje gestuurd en de reactie zoals hieronder ter informatie. Weet totaal niet of de prijzen goed te noemen zijn daar nog niet echt in verdiept en misschien dat jullie wat inzicht kunnen geven.
Betreft het Manifold, die vraag direct ook even bij hun neergelegd. Zal een TODA of DC betreffen schat ik in, die schijnen beste resultaten te geven.
Maar daar moet ik is nog is voor rondneuzen ivm jaarlijkse APK.Hello Ries
We can fit an exhaust manifold and tune your car in one day. We would need the car here to start work at 8.30am to get it all done in one day.
Price for the Kpro and tuning is £1088
We offer 2 manifolds that make good power.
The best quality one is £904.74 including the manifold, sway bar and fitting. This manifold will normally give a VTEC point of 3500 rpm with tuning.
The other manifold we offer is £481.25 including fitting (sway bar is not required).
If you do not have them already we recommend fitting ES mounts as this stops the manifold from cracking and has other advantages such as reducing wheel hop. The price of the ES Mounts including fitting is £114.25
Guy would undertake all work to your car.
Thank you for your enquiry.
Best regards
Lynn
Ik weet niet meer wat ik heb betaald aangzien ik meerdere dingen had laten doen in 1 keer. Had mijn kpro ergens anders gehaald.
Zowieso zal de pond voor ons pittiger zijn, goedkoop is het iig niet maar dat zijn de gangbare uk prijzen.
Hou er ook rekening mee dat nadat je ecu is afgesteld deze wordt gelocked en je zelf niets meer ermee kan als je dat van plan bent.
Ben je van plan niets zelf aan ecu tuning te doen dan is misschien de K100 een betere/goedkopere optie.
Voor wat betreft de Toda en DC header ligt aan je budget.
Kwa vermogen zijn de verschillen minimaal, de Toda geeft iets meer koppel maar that;s about it.
Voor de Toda heb je ook nog een JDM swaybar nodig.
Voor de apk moet het hele spruitstuk eraf, geld voor allebei.
Je hebt andere die uit 2 delen bestaan maar weet niet hoe het zit met vermogenswinst.